Hulp gevraagd bestuurskunde (Beleidsnotitie)
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Bachelor 1 / Propedeusejaar

#1: Hulp gevraagd bestuurskunde (Beleidsnotitie) Auteur: Patricia20 BerichtGeplaatst: zo 24 jun 2007 21:24
    —
Ik heb zojuist een beleidsnotitie geschreven over de gevolgen van de inwerkingtreding van de Wet Dwangsom, bij niet tijdig beslissen voor de Gemeente Rotterdam. Deze notitie dient fictief als advies aan de Gemeente Rotterdam. Deze beleidsnotitie is geschreven in het kader van het eerste jaar van de opleiding HBO Rechten ten behoeve van bestuurskunde.

Is er iemand met enig verstand van bestuurskunde die even naar mijn beleidsnotitie wil kijken?

Alvast bedankt!!

#2: Re: Hulp gevraagd bestuurskunde (Beleidsnotitie) Auteur: cogito-ergo-sum BerichtGeplaatst: di 31 jul 2007 18:03
    —
Patricia20 schreef:
Ik heb zojuist een beleidsnotitie geschreven over de gevolgen van de inwerkingtreding van de Wet Dwangsom, bij niet tijdig beslissen voor de Gemeente Rotterdam. Deze notitie dient fictief als advies aan de Gemeente Rotterdam. Deze beleidsnotitie is geschreven in het kader van het eerste jaar van de opleiding HBO Rechten ten behoeve van bestuurskunde.

Is er iemand met enig verstand van bestuurskunde die even naar mijn beleidsnotitie wil kijken?

Alvast bedankt!!


Eigenlijk had ik er even naar moeten kijken, maar desalniettemin heb je het gehaald toch. Cool

#3:  Auteur: Patricia20 BerichtGeplaatst: vr 10 aug 2007 22:06
    —
Ja hoor het is gelukkig allemaal in orde gekomen. Ik heb gewoon in mijn eentje die notitie afgemaakt. Ik had geen zin meer om te wachten op mijn groepsleden, die elke vorm van motivatie mistte wegens een dreigend BSA.

#4:  Auteur: cogito-ergo-sum BerichtGeplaatst: ma 13 aug 2007 9:25
    —
Patricia20 schreef:
Ja hoor het is gelukkig allemaal in orde gekomen. Ik heb gewoon in mijn eentje die notitie afgemaakt. Ik had geen zin meer om te wachten op mijn groepsleden, die elke vorm van motivatie mistte wegens een dreigend BSA.


Groepsleden = mv. & mistte = enkv. ? Cool



Rechtenforum.nl -> Bachelor 1 / Propedeusejaar

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl