OU here I come (HAN deeltijd e-learning is too much!)
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken
Ga naar pagina Vorige  1, 2  Laat alle berichten zien
Rechtenforum.nl -> Nederlands Recht Deeltijd

#16:  Auteur: Streber BerichtGeplaatst: di 10 apr 2007 13:49
    —
14 toga's?!?! Shocked

Ik heb eens een item op TV gezien (zal 't programma niet verklappen Cool ) waarin Bram M het had over een bedrijf dat toga's maakt in A'dam...waar hij ze ook koopt natuurlijk...en waarin hij vertelde dat de prijs zo rond de 3000 euro lag...als je tenminste goede kwaliteit wilt hebben (dus materiaal waarin je niet langzaam in wegsmelt in de zomer). Daar baseerde ik mij dus op.... maar ja, niet iedereen is Bram natuurlijk Cool

De London School of Law is wel heel erg duur...bloody hell, dan moet je al bijna corrupt zijn om dat te betalen Cool

#17:  Auteur: StevenK BerichtGeplaatst: di 10 apr 2007 14:00
    —
Streber schreef:
14 toga's?!?! Shocked

Ik heb eens een item op TV gezien (zal 't programma niet verklappen Cool ) waarin Bram M het had over een bedrijf dat toga's maakt in A'dam...waar hij ze ook koopt natuurlijk...en waarin hij vertelde dat de prijs zo rond de 3000 euro lag...als je tenminste goede kwaliteit wilt hebben (dus materiaal waarin je niet langzaam in wegsmelt in de zomer). Daar baseerde ik mij dus op.... maar ja, niet iedereen is Bram natuurlijk Cool

Tja, ik ben nu aan het kijken voor m'n eerste toga en ik zie prijzen tussen de 350 en 500, ex. BTW.

#18:  Auteur: Streber BerichtGeplaatst: di 10 apr 2007 14:36
    —
StevenK schreef:
Streber schreef:
14 toga's?!?! Shocked

Tja, ik ben nu aan het kijken voor m'n eerste toga en ik zie prijzen tussen de 350 en 500, ex. BTW.

Hmm...misschien moet ik dan toch eens mijn oren na laten kijken?!?!? Laughing Embarassed

Of Bram heeft een toga van zuivere zijde...zou natuurlijk kunnen.... Cool of misschien heeft hij het pak dat hij eronder draagt wel mee geteld?!? Laughing

#19:  Auteur: JetKroket BerichtGeplaatst: di 10 apr 2007 14:46
    —
StevenK schreef:

Pff... een lapje van de markt...?? Laughing

#20:  Auteur: StevenK BerichtGeplaatst: di 10 apr 2007 14:48
    —
JetKroket schreef:
StevenK schreef:

Pff... een lapje van de markt...?? Laughing

Gewoon een zwart gordijn met een gat erin Smile

#21:  Auteur: JetKroket BerichtGeplaatst: di 10 apr 2007 14:49
    —
StevenK schreef:
Gewoon een zwart gordijn met een gat erin Smile

Yesss Yesss Yesss

#22:  Auteur: abraxes BerichtGeplaatst: di 10 apr 2007 23:21
    —
lol

Rechtenforum.nl -> Nederlands Recht Deeltijd

Tijden zijn in GMT + 2 uur