Klaar !
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende  Laat alle berichten zien
Rechtenforum.nl -> Scriptieforum

#16:  Auteur: tikSimone BerichtGeplaatst: vr 26 jan 2007 23:23
    —
Feli. Hartstikke goed gedaan, Steven! Feestje!!!!!! Dancing

#17:  Auteur: Volento Deo BerichtGeplaatst: za 27 jan 2007 19:05
    —
Goesso! Gefeliciteerd Smile

#18:  Auteur: D Error BerichtGeplaatst: vr 02 feb 2007 14:05
    —
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SUPER!

#19:  Auteur: Pax et iustitia BerichtGeplaatst: vr 02 feb 2007 18:16
    —
Gefeliciteerd Steven! Wat zijn de vervolgplannen?

#20:  Auteur: StevenK BerichtGeplaatst: vr 02 feb 2007 18:36
    —
Pax et iustitia schreef:
Gefeliciteerd Steven! Wat zijn de vervolgplannen?

Ik ben al eventjes actief als zelfstandig jurist en ik ben nu op zoek naar een manier om dat voort te zetten als advocaat-stagiair.

#21:  Auteur: JetKroket BerichtGeplaatst: vr 02 feb 2007 18:44
    —
Good Dat we je binnenkort weer mogen feliciteren.

#22:  Auteur: StevenK BerichtGeplaatst: vr 02 feb 2007 18:48
    —
JetKroket schreef:
Good Dat we je binnenkort weer mogen feliciteren.

Ik ben bang dat het nog wel wat voeten in aarde gaat hebben, want ik heb nogal wat noten op mijn zang. Zo zit ik met het probleem dat mijn huidige werkgever, waar ik part-time als nerd (zie andere draad) werk niet zonder mij kan. Daarnaast speelt dat ik al mijn hele werkzame leven ondernemer ben en ik dus ook als stagiair liefst als ondernemer werk.

Ook speelt nog een rol dat ik de mogelijkheid van verder onderzoek ook zeer verleidelijk vind.

#23:  Auteur: JetKroket BerichtGeplaatst: vr 02 feb 2007 22:35
    —
Smile Je houdt ons op de hoogte? Ik wil je graag feliciteren.

#24:  Auteur: StevenK BerichtGeplaatst: vr 02 feb 2007 22:46
    —
JetKroket schreef:
Smile Je houdt ons op de hoogte? Ik wil je graag feliciteren.

Maak je geen zorgen. Zoals het een rechtgeaarde nerd betaamt, ben ik een ontzettende internet-exhibitionist Smile

#25:  Auteur: de Webmeester BerichtGeplaatst: za 03 feb 2007 17:35
    —
Good Congrats!!

#26:  Auteur: nemesis BerichtGeplaatst: ma 05 feb 2007 13:40
    —
Hela,

Yildirim Advocaten in Den Haag zoekt een ondernemende advocaat-stagiair. Het is de bedoeling dat je zelfstandig voor eigen risico zal werken, waarbij hij als patroon zal fungeren.

Lijkt me goed passen bij je!

#27:  Auteur: StevenK BerichtGeplaatst: ma 05 feb 2007 14:29
    —
nemesis schreef:
Hela,

Yildirim Advocaten in Den Haag zoekt een ondernemende advocaat-stagiair. Het is de bedoeling dat je zelfstandig voor eigen risico zal werken, waarbij hij als patroon zal fungeren.

Lijkt me goed passen bij je!

Hij lijkt nog meer ondernemer te zijn dan ik...

#28:  Auteur: Leon78 BerichtGeplaatst: di 06 feb 2007 11:43
    —
Ik heb toevallig de heer Yildirim gemaild. Het is dus inderdaad de bedoeling dat je werkt voor eigen rekening en risico. Je komt dus niet in loondienst maar runt een eigen onderneming. Heeft z'n voordelen, maar ook nadelen. Een groot risico, geen zeker loon en alle cursussen e.d. zul je zelf moeten bekostigen.

#29:  Auteur: StevenK BerichtGeplaatst: di 06 feb 2007 11:52
    —
Leon78 schreef:
Ik heb toevallig de heer Yildirim gemaild. Het is dus inderdaad de bedoeling dat je werkt voor eigen rekening en risico. Je komt dus niet in loondienst maar runt een eigen onderneming. Heeft z'n voordelen, maar ook nadelen. Een groot risico, geen zeker loon en alle cursussen e.d. zul je zelf moeten bekostigen.

Ach, ik werk al sinds m'n achttiende 'voor eigen rekening en risico' en dat is ook precies wat ik zoek. Ik zoek een patroon omdat ik er vanuit ga dat ik veel van hem of haar kan leren. Maar ik vind 't niet nodig dat iemand mij dan in loondienst neemt en het risico voor mij loopt.

#30:  Auteur: Leon78 BerichtGeplaatst: di 06 feb 2007 13:29
    —
StevenK schreef:
Leon78 schreef:
Ik heb toevallig de heer Yildirim gemaild. Het is dus inderdaad de bedoeling dat je werkt voor eigen rekening en risico. Je komt dus niet in loondienst maar runt een eigen onderneming. Heeft z'n voordelen, maar ook nadelen. Een groot risico, geen zeker loon en alle cursussen e.d. zul je zelf moeten bekostigen.

Ach, ik werk al sinds m'n achttiende 'voor eigen rekening en risico' en dat is ook precies wat ik zoek. Ik zoek een patroon omdat ik er vanuit ga dat ik veel van hem of haar kan leren. Maar ik vind 't niet nodig dat iemand mij dan in loondienst neemt en het risico voor mij loopt.


Ach ja, wat dat betreft ben ik wellicht wat minder avontuurlijk ingesteld Wink

Ik zou zeggen, mail hem eens. Hij gaf direct antwoord op mijn vraag plus z'n mobiele nummer erbij. Ik weet zeker dat hij in ieder geval je vragen (als je die eventueel hebt) kan beantwoorden.

Succes. Smile



Rechtenforum.nl -> Scriptieforum

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende  Laat alle berichten zien
Pagina 2 van 4

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl