Kluwer-titels in de aanbieding (-50%)
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende  Laat alle berichten zien
Rechtenforum.nl -> Boeken & zo

#1: Kluwer-titels in de aanbieding (-50%) Auteur: Plussus BerichtGeplaatst: vr 24 nov 2006 15:45
    —
Kluwer heeft ca. 500 juridische titels tijdelijk in prijs gehalveerd!

Dat is toch een mooie actie lijkt me zo. De actie begint vandaag en eindigt half februari 2007 (maximaal 3 maanden conform de nieuwe wetgeving).

Uiteraard kan je direct bij Kluwer bestellen. Bij Jongbloed staan deze boeken voor nu alleen nog op de studentensite ... en alles is OP=OP.

In deze actie loopt ook de FRUIN 2006 mee ... dus van € 160 naar € 80.

#2:  Auteur: MiriamvL BerichtGeplaatst: vr 24 nov 2006 16:41
    —
Drool Drool

Uh oh... daar gaat mijn banksaldo Wink

#3:  Auteur: Plussus BerichtGeplaatst: vr 24 nov 2006 16:49
    —
Tja .. we hebben toch netjes een tijdje gewacht .. speciaal op jouw verzoek nog wel Cool

#4:  Auteur: Gwenny BerichtGeplaatst: vr 24 nov 2006 17:16
    —
Oeiiiiiiiiiii, nu heb ik heel erg veel zelfbeheersing nodig om te voorkomen dat ik me in de nesten ga werken (financieel gezien dan) Embarassed .

Geweldige aktie Very Happy .

#5:  Auteur: Gwenny BerichtGeplaatst: vr 24 nov 2006 17:28
    —
Ik zat net op de site te neuzen, maar ik kan nergens zien welke titels onder de aktie vallen, of ligt het aan mij Confused .

#6:  Auteur: Plussus BerichtGeplaatst: vr 24 nov 2006 17:34
    —
Heb je dan wel op de studentensite gekeken?? http://studenten.jongbloed.nl of www.jongbloed.nl/studenten.

Je kunt het. Cool

#7:  Auteur: Gwenny BerichtGeplaatst: vr 24 nov 2006 17:38
    —
Goh Surprised er staat nu een nieuwe banner Very Happy .

#8:  Auteur: Plussus BerichtGeplaatst: vr 24 nov 2006 17:57
    —
Waarschijnlijk heb je de cache van je browser aanstaan. Zelf laat ik altijd een pagina helemaal verversen elke keer als ik er kom.

Afijn ... ik hoop dat je nog wat boeken van je gading vindt. Cool

#9:  Auteur: RemcoJansen BerichtGeplaatst: vr 24 nov 2006 21:30
    —
geldt de korting ook in de boekwinkels of alleen als je rechtstreeks bij Kluwer bestelt? Krijg je bij Jongbloed in de winkels in Den Haag/Leiden direct de kassakoring of alleen via hun site?

#10:  Auteur: Plussus BerichtGeplaatst: vr 24 nov 2006 21:33
    —
Er is geen sprake van korting ... er is gedurende drie maanden sprake van een lagere prijs. Die prijs geldt OVERAL in Nederland. De prijzen gelden dus zowel op het internet als in alle winkels in Nederland.

Jongbloed heeft alle boeken op de site en in de winkel omgeprijsd.

#11:  Auteur: StevenK BerichtGeplaatst: vr 24 nov 2006 23:15
    —
En dan heb ik net een € 200 Kluwer titel nodig die *niet* in de aanbieding is Sad

Overigens ga ik morgen het lijstje eens doorlopen, is een mooie gelegenheid om m'n boekenkast bij te vullen.

#12:  Auteur: ergo sum BerichtGeplaatst: za 25 nov 2006 1:45
    —
Dat wordt shoppen!
Wel jammer dat Tekst & Commentaar niet meedoet. Sad

#13:  Auteur: RemcoJansen BerichtGeplaatst: za 25 nov 2006 10:03
    —
Ik heb de lijst al doorgelopen. Het gaat vooral niet goed lopende boeken. De bekende handboeken staan er niet tussen.

#14:  Auteur: tikSimone BerichtGeplaatst: za 25 nov 2006 10:19
    —
En je moet opletten dat de inhoud niet achterhaald is.

#15:  Auteur: Plussus BerichtGeplaatst: za 25 nov 2006 11:27
    —
Tja ... T&C zit er inderdaad niet bij. Vrijwel alle boeken zijn van 2005 of eerder. Toch zit er best leuk spul bij. Voor de helft van de gangbare prijs dat ene boekje toch kopen omdat het nu niet meer zo duur is ... lijkt me toch een aardig buitenkansje. Cool



Rechtenforum.nl -> Boeken & zo

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende  Laat alle berichten zien
Pagina 1 van 7

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl