stage buitenland
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Studeren in het buitenland

#1: stage buitenland Auteur: Prinses India BerichtGeplaatst: di 26 sep 2006 9:00
    —
Haai,

Voor degene die in het buitenland stage hebben gelopen, hoe hebben jullie dit geregeld?

Ik heb vorige week contact gehad met het sudy abroad office ( utrecht) en zei zeiden dat het bijna niet voorkomt dat een hbo recht student in het buitenland kan studeren, omdat het recht heel anders is in het buitenland... Nu wil ik dit toch graag doen maar weet niet zo goed hoe.

En heeft hier iemand wel eens een meeloop stage gedaan in het buitenland?


Groeten Sita

#2:  Auteur: Maddox BerichtGeplaatst: za 04 aug 2007 12:38
    —
Ik denk dat de mogelijkheden om naar het buitenland te gaan beperkt zijn. Tenminste voorzover je enkel Nederlands recht studeert. Een mogelijkheid zou dan zijn om naar Aruba of Curacao te gaan.

Vooral Aruba is een aanrader, daar kun je bijvoorbeeld bij een notaris of makelaarskantoor gaan werken (ik heb zelf op Aruba bij een makelaar gewerkt, via een MER opleiding).

#3:  Auteur: ronald15 BerichtGeplaatst: wo 05 sep 2007 14:18
    —
hey is het niet mogelijk om het bijvoorbeeld via een organisatie of iets dergelijks te laten regelen. Zij hebben allerlei contacten! www.buitenlandsestage.nl of http://stages-in-uk.com/ ....vaak kunnen ze ook nog voor onderdak zorgen.

#4:  Auteur: Joke1 BerichtGeplaatst: wo 04 aug 2010 9:05
    —
Op de website www.wilweg.nl vind je een heleboel algemene informatie over stagelopen in het buitenland.



Rechtenforum.nl -> Studeren in het buitenland

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl