Wettenbundel Amerikaans recht
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Boeken & zo

#1: Wettenbundel Amerikaans recht Auteur: Gwenny BerichtGeplaatst: vr 15 sep 2006 23:28
    —
Mijn engels is weer up-to-date voor mijn Amerikaanse familieleden die ik morgen mag verwelkomen/ontmoeten. En mocht ik willen dan kan ik in Amerika op het kantoor van een oom en/of tante terecht, dus ik moet goed voor de dag komen Razz.

Maja, ik heb helemal geen amerikaanse aspiraties/plannen en zeker niet binnen de rechtsgebieden waarbinnen zij actief zijn.

Ach whatever. Juridische keuvelen kan nooit kwaad Laughing.

Waar kan ik trouwens een bundel Amerikaans recht kopen? Het in laten vliegen kost een bulk geld waar je niet goed van wordt.
Ik heb in het bijzonder interesse in de internationle handelsverdragen die betrekking hebben op het in- en uitvoeren van niet landbouwdieren zoals paarden, katten en honden.

#2:  Auteur: tikSimone BerichtGeplaatst: vr 15 sep 2006 23:29
    —
Had je oom/tante mee moeten laten nemen.

#3:  Auteur: Gwenny BerichtGeplaatst: vr 15 sep 2006 23:36
    —
Ja, dat was ook het plan. Probleem is alleen dat de wettenbundels erg zwaar zijn en je dus een vermogen neer moet tellen om ze het land in te krijgen. En daar komt bij dat de Amerikanen bij de grens moeilijk kunnen doen wat betreft de wettenbundels. Zeker met de vernieuwde veiligheidsmaatregelen.

#4:  Auteur: tikSimone BerichtGeplaatst: vr 15 sep 2006 23:39
    —
Tja, dat IS ook erg gevaarlijk.... een wettenbundel bij je hebben. Je kon wel eens je rechten weten .... Wink

#5:  Auteur: Gwenny BerichtGeplaatst: vr 15 sep 2006 23:42
    —
Enoorm gevaarlijk Razz.

Ach ja. Rare jongens die Amerikanen. Ik blijf het zeggen Laughing.

#6:  Auteur: Plussus BerichtGeplaatst: za 16 sep 2006 9:54
    —
Bij de bundel Amerikaans recht die hiervoor genoemd wordt moet je eerst weten of je federaal recht zoekt of recht van een individuele staat. Handig dat systeem met al die losse staten!



Rechtenforum.nl -> Boeken & zo

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl