3e druk Materieel Strafrecht, De Hullu
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Boeken & zo

#1: 3e druk Materieel Strafrecht, De Hullu Auteur: bona fides BerichtGeplaatst: za 09 sep 2006 0:38
    —
Ik ontdek een groot probleem met mijn 3e druk "Materieel Strafrecht" van De Hullu (uit 2006): er klopt helemaal niets van de index. Hiermee verliest het boek veel van zijn waarde.

Weet iemand (die meneer van Jongbloed?) of hier al een oplossing voor bestaat?

#2:  Auteur: Volento Deo BerichtGeplaatst: za 09 sep 2006 1:40
    —
Ja, de derde druk van "Studieboek Materieel Strafrecht" aanschaffen van Prof.mr. C. Kelk.

#3:  Auteur: tikSimone BerichtGeplaatst: za 09 sep 2006 8:13
    —
Prof. De Hullu schrijven en vragen of hij het z.s.m. door een student-assistent kan laten rechtzetten en per internet kan aanbieden?

#4:  Auteur: Volento Deo BerichtGeplaatst: za 09 sep 2006 9:52
    —
tikSimone schreef:
Prof. De Hullu schrijven en vragen of hij het z.s.m. door een student-assistent kan laten rechtzetten en per internet kan aanbieden?

Als het goed is had het al door een student-assistent nagelopen moeten zijn (en dat zal vast ook wel gebeurd zijn zou je haast denken Wink). Zou het niet aan de drukkerij kunnen liggen? TS heeft ook niet echt duidelijk gemaakt of het fout puur inhoudelijk is of dat het ligt aan bijvoorbeeld een verkeerde volgorde van de indexpagina's (weet ik veel...dat het niet alfabetisch is ofzo?)

#5:  Auteur: MiriamvL BerichtGeplaatst: za 09 sep 2006 9:58
    —
Volento Deo schreef:
Ja, de derde druk van "Studieboek Materieel Strafrecht" aanschaffen van Prof.mr. C. Kelk.


Niet als Hullu is voorgeschreven...
Ik heb hem nog niet gekocht, dus Bona, als jij even zorgt dat ze het even gauw rechtzetten, heb ik in oktober een goede versie Laughing

#6: Re: 3e druk Materieel Strafrecht, De Hullu Auteur: RemcoJansen BerichtGeplaatst: za 09 sep 2006 10:06
    —
bona fides schreef:
Ik ontdek een groot probleem met mijn 3e druk "Materieel Strafrecht" van De Hullu (uit 2006): er klopt helemaal niets van de index. Hiermee verliest het boek veel van zijn waarde.

Weet iemand (die meneer van Jongbloed?) of hier al een oplossing voor bestaat?


Probleem is al opgelost!

Op de site van www.kluwershop.nl kan je de correcte index gratis downloaden. Zoek het boek op d.m.v. titel of auteur.

#7:  Auteur: Volento Deo BerichtGeplaatst: za 09 sep 2006 10:44
    —
Quote:
Erratum trefwoordenregister
Per abuis is in deze derde druk het trefwoordenregister van de tweede druk afgedrukt. Het juiste trefwoordenregister is op zeer korte termijn gratis verkrijgbaar op alle universiteiten en in de boekhandel. Het register is ook gratis te downloaden als pdf-bestand, zie hieronder.
Onze excuses voor het eventueel ontstane ongemak.


Hierbij.

#8:  Auteur: tikSimone BerichtGeplaatst: za 09 sep 2006 10:50
    —
All's well when end's well



Rechtenforum.nl -> Boeken & zo

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl