Harvard: wie heeft hier (deeltijd?) gestudeerd?
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Studeren in het buitenland

#1: Harvard: wie heeft hier (deeltijd?) gestudeerd? Auteur: bientje BerichtGeplaatst: vr 08 sep 2006 17:05
    —
Hallo mensen,

Laat stond er in de 'Peper' een errug leuk stukje over het feit dat de buitelandse universiteiten waar zo tegenop wordt gekeken (waaronder Harvard) helemaal niet zo speciaal zouden zijn als sommige mensen denken.
Ik ben nog steeds iemand die zeker wel tegen Harvard opkijkt. Ik ga er zeker van uit de de studenten echt niet zoveel slimmer hoeven te zijn als in elk ander land maar de sfeer van Harvard trekt mij zeker heel erg aan. Ik wil daar dan ook absoluut na mijn rechtenstudie naartoe om een (deeltijd) studie te volgen. Misschien lukt het me zelfs om ook nog een summerschool program te volgen (als ik de loterij win).

Heeft er iemand aan Harvard gestudeerd die zijn/haar ervaringen met mij wil delen?

#2:  Auteur: Volento Deo BerichtGeplaatst: di 09 jan 2007 18:17
    —
Weinig blijkbaar...en welkom op RF Goodbye

#3:  Auteur: bientje BerichtGeplaatst: di 09 jan 2007 18:26
    —
Nou weinig inderdaad Very Happy Ik had misschien nog wel een reactie verwacht van iemand die ook wel eens naar Harvard zou willen, maar zelfs dat is hier niet aan de orde blijkbaar haha!

Nou ja, ik blijf volhouden: ooit zal ik er zitten (als is het maar voor een zomercursus want meer zal ik toch niet bij elkaar kunnen sparen Laughing )

En: ik vind het leuk om op RF te zijn Wink



Rechtenforum.nl -> Studeren in het buitenland

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl