Studieboeken: een mega investering
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Laat alle berichten zien
Rechtenforum.nl -> Boeken & zo

#61:  Auteur: tikSimone BerichtGeplaatst: za 07 okt 2006 12:46
    —
Gwenny schreef:
Creatief boekhouden staat synoniem voor fraude. Jij wil dus niet een togaberoep uit gaan oefenen?

Nee hoor (zie o.a. hier), al hebben mensen er vaak wel die associatie.

Net zoals belastingontwijking nog geen belastingONTDUIKING is.

#62:  Auteur: D Error BerichtGeplaatst: za 07 okt 2006 18:38
    —
hahahaha, jullie nemen ook alles letterlijk! Was aan het dollen.

Sta gewoon geregistreerd bij Kvk, heb een belastingnummer en alles, en de eerste 3 jaar hoef je geen belastingen af te dragen, maar wel een goede administratie te voeren, heb nog ongeveer anderhalf jaar te gaan en voordat die termijn afgelopen is, hoop ik al mijn stage te lopen, ben nu met mijn master bezig namelijk!

Daarvoor deed ik het ``+- 1,5 jaar, hobbymatig``, zwart dus....., maar zo beginnen meeste bedrijfjes, gewoon thuis en langzaam aan wordt t legaler.

Enni ff voor de duidelijkheid, fraude is iets wat ik 100% afkeur!

#63:  Auteur: Gwenny BerichtGeplaatst: za 07 okt 2006 18:46
    —
Geweldig dit Razz.

Goed man!! Dat je zo bezig bent. Ik moet zeggen dat het inspirerende invloed heeft/kan hebben Very Happy.

Gwen

#64:  Auteur: D Error BerichtGeplaatst: za 07 okt 2006 19:05
    —
Geweldig, ik inspireer graag mensen, heb voorheen ook een juridisch economische HBO-opleiding afgerond, vandaar dat het voor mij niet een al te grote stap was om bedrijfje op te starten, maar toch het blijft een sprong in het diepe!

Als je echt een blik in de praktijk wilt werpen en weten hoe je toekomstige werkveld eruit gaat zien en of je dit leuk vind, dan is het een aanrader om te doen!

Ben sinds ik ermee ben begonnen, alleen maar gemotiveerder geworden!



Rechtenforum.nl -> Boeken & zo

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Laat alle berichten zien
Pagina 5 van 5

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl