Studieboeken: een mega investering
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende  Laat alle berichten zien
Rechtenforum.nl -> Boeken & zo

#31:  Auteur: Michèle BerichtGeplaatst: vr 29 sep 2006 15:21
    —
on topic?

off topic!


Very Happy

#32:  Auteur: Dahliya BerichtGeplaatst: zo 01 okt 2006 22:21
    —
Mijn vader heeft een hele boekenkast vol met boeken/wettenbundels gekocht. Wat jammer was is dat de boeken niet in alfabetische volgorde staan. Trouwens ik kan geen letter meer zien aan het einde van de dag zie ik echt dubbel.....

#33:  Auteur: Gwenny BerichtGeplaatst: zo 01 okt 2006 22:30
    —
Had hij soms geld teveel? Volgens mij kost het een fortuin om ineens een kast vol boeken aan te schaffen.

Wel handig zo'n privebibliotheek Razz.

#34:  Auteur: Dahliya BerichtGeplaatst: ma 02 okt 2006 21:36
    —
Gwenny schreef:
Had hij soms geld teveel? Volgens mij kost het een fortuin om ineens een kast vol boeken aan te schaffen.

Wel handig zo'n privebibliotheek Razz.

Gwen


haha hij had geen geld teveel...aangezien ik zijn enige dochter ben heeft hij heel wat voor mij over.

#35:  Auteur: Gwenny BerichtGeplaatst: di 03 okt 2006 0:06
    —
Ah op die manier Very Happy. Jeetje..........

Gwen

#36:  Auteur: Michèle BerichtGeplaatst: di 03 okt 2006 9:07
    —
Het feit dat studieboeken zo'n gigantische investering zijn, geeft mij ook weer extra motivatie om ze dan maar goed te lezen ook!
Wink

#37:  Auteur: Dahliya BerichtGeplaatst: di 03 okt 2006 19:54
    —
Michèle schreef:
Het feit dat studieboeken zo'n gigantische investering zijn, geeft mij ook weer extra motivatie om ze dan maar goed te lezen ook!
Wink


Idd ik hoef er niet voor te werken en heb die motivatie niet. Mijn motivatie is dat als ik niet studeer mijn moeder gaat dreigen met bepaalde wrede maatregelen. Dan moet je denken aan het beslag leggen van mijn laptop, telefoon en bankpasje. Sad

#38:  Auteur: Plussus BerichtGeplaatst: di 03 okt 2006 22:34
    —
Vindt je het niet jammer dat je dan al die boeken hebt staan waar je blijkbaar niets mee doet??

Dat terwijl er massa's studenten zijn die elk vrij uur moeten werken om het hoofd boven water te kunnen houden.

Een grote investering in je kast ... maar geen motivatie ... jammer.

#39:  Auteur: JBA BerichtGeplaatst: wo 04 okt 2006 0:18
    —
Dahliya schreef:
Michèle schreef:
Het feit dat studieboeken zo'n gigantische investering zijn, geeft mij ook weer extra motivatie om ze dan maar goed te lezen ook!
Wink


Idd ik hoef er niet voor te werken en heb die motivatie niet. Mijn motivatie is dat als ik niet studeer mijn moeder gaat dreigen met bepaalde wrede maatregelen. Dan moet je denken aan het beslag leggen van mijn laptop, telefoon en bankpasje. Sad


Probleem is dat als je wél studeert, je ook niet zoveel hebt aan dat bankpasje, als ik zo deze thread volg.... Brick wall

#40:  Auteur: Dahliya BerichtGeplaatst: wo 04 okt 2006 21:13
    —
JBA schreef:
Dahliya schreef:
Michèle schreef:
Het feit dat studieboeken zo'n gigantische investering zijn, geeft mij ook weer extra motivatie om ze dan maar goed te lezen ook!
Wink


Idd ik hoef er niet voor te werken en heb die motivatie niet. Mijn motivatie is dat als ik niet studeer mijn moeder gaat dreigen met bepaalde wrede maatregelen. Dan moet je denken aan het beslag leggen van mijn laptop, telefoon en bankpasje. Sad


Probleem is dat als je wél studeert, je ook niet zoveel hebt aan dat bankpasje, als ik zo deze thread volg.... Brick wall


Nou mijn ritueel is als ik al mijn colleges gevolgd heb de stad in ga en heel wat inkopen doe. En ik heb elke dag wel iets nieuws en soms trek ik het niet eens aan. Dit begint een probleem te worden omdat ik mijn huiswerk hierdoor niet maak. Rolling Eyes

#41:  Auteur: Dahliya BerichtGeplaatst: wo 04 okt 2006 21:34
    —
Plussus schreef:
Vindt je het niet jammer dat je dan al die boeken hebt staan waar je blijkbaar niets mee doet??

Dat terwijl er massa's studenten zijn die elk vrij uur moeten werken om het hoofd boven water te kunnen houden.

Een grote investering in je kast ... maar geen motivatie ... jammer.


Nou zeg...wat kan ik eraan doen dat bepaalde mensen hun hoofd niet boven water kunnen houden. Ga een inzamelingsactie houden als je het zo met ze te doen hebt?!

#42:  Auteur: tikSimone BerichtGeplaatst: wo 04 okt 2006 22:34
    —
Of je vraagtzo iemand om tegen betaling voor jou de boeken op alfabetische volgorde te zetten? Wink

#43:  Auteur: MiriamvL BerichtGeplaatst: wo 04 okt 2006 22:39
    —
Voor Plussus of Dahliya? Laughing

#44:  Auteur: tikSimone BerichtGeplaatst: wo 04 okt 2006 22:40
    —
Nee voor Dahliya. Plussus redt zichzelf wel ...hihi...

#45:  Auteur: MiriamvL BerichtGeplaatst: wo 04 okt 2006 22:43
    —
Alfabetische volgorde... is dat op schrijver of titel? Laughing

Ik zit nog steeds te twijfelen over of ik een nieuwe druk Corstens ga bestellen... Dat levert wel weer een nieuwe Jongbloed-boekenlegger op voor de collectie... zeer handig Very Happy



Rechtenforum.nl -> Boeken & zo

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende  Laat alle berichten zien
Pagina 3 van 5

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl