Tijdschriftprijzen: studentenkorting zinvol?
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende  Laat alle berichten zien
Rechtenforum.nl -> Boeken & zo

#31:  Auteur: Gwenny BerichtGeplaatst: wo 06 sep 2006 12:32
    —
Wat een profiel bekijken (en de avater herkennen Wink ) niet voor achtergrondinformatie kan geven Razz.

Ik ben er wel voor om studententarieven (of gratis voor studenten) voor databanken te introduceren. Het kost tegenwoordig vermogens om relevante informatie via internet te verkrijgen.

Mensen die een zelfstandige en/of parttime studie doen zullen m.i. niet veel op een universiteitsbibliotheek rondhangen en denk ik toch de behoefde hebben om zo nu en dan een interactieve databank te raadplegen.

Gwen

#32:  Auteur: RemcoJansen BerichtGeplaatst: wo 06 sep 2006 13:49
    —
Gwenny schreef:
Ik ben er wel voor om studententarieven (of gratis voor studenten) voor databanken te introduceren. Het kost tegenwoordig vermogens om relevante informatie via internet te verkrijgen.

Gwen


Veel tijdschriften zijn al digitaal (dus gratis!) te bekijken via Kluwer Plaza...

#33:  Auteur: Plussus BerichtGeplaatst: wo 06 sep 2006 13:57
    —
Dat is wel mooi ... maar daar kan je volgens mij alleen bij als je bij de universiteit op de Plaza kijkt. Zover mij bekend hebben universiteiten een soort overkoepelend contract.

Kan je er dan van je huis-pc ook bij komen?? Zo niet is dat niet handig als je bezig bent met je afstudeeropdracht. En ... volgens mij zijn veel mensen vooral in de avonduren actief met de studie.

#34:  Auteur: RemcoJansen BerichtGeplaatst: wo 06 sep 2006 14:01
    —
Plussus schreef:
Dat is wel mooi ... maar daar kan je volgens mij alleen bij als je bij de universiteit op de Plaza kijkt. Zover mij bekend hebben universiteiten een soort overkoepelend contract.

Kan je er dan van je huis-pc ook bij komen?? Zo niet is dat niet handig als je bezig bent met je afstudeeropdracht. En ... volgens mij zijn veel mensen vooral in de avonduren actief met de studie.


Ik kan m.b.v. studentnummer en wachtwoord via de website van mijn universiteit inloggen op de site van Kluwer Plaza...zéér handig, kan artikelen thuis printen, dus bespaart printkosten en een fietsritje naar de uni! Hoef zodoende niet naar de UB!

Ik kan niet zeggen of jij ook met jouw huis-pc kan inloggen op Kluwer Plaza. Hiervoor moet je contact opnemen met de Rechten UB van jouw universiteit/HBO.

#35:  Auteur: MiriamvL BerichtGeplaatst: wo 06 sep 2006 14:55
    —
Jullie zijn allemaal wel wat traag van begrip hoor Laughing

Plussus werkt bij Jongbloed... Dus... mensen die zeggen dat ze iets niet nodig hebben, of van wie de papa en mama toch alles betalen moeten hun mond houden, want dan kan Plussus voor de niet zo rijke studenten onder ons iets moois regelen Very Happy

#36:  Auteur: Volento Deo BerichtGeplaatst: wo 06 sep 2006 23:01
    —
Juistem!!! Very Happy

Vanuit je huis kun je inloggen (op bijv. Kluwer Plaza) via een zogenaamd VPN-verbinding (vitual private network) dat je thuis op je pc moet installeren/instellen. Op zich is dat een redelijk goed en uitgebreid informatiebron.

#37:  Auteur: Plussus BerichtGeplaatst: di 26 sep 2006 12:21
    —
Sinds vandaag staat er een eerste overzichtje met tijdschriften waarvoor speciale studentenprijzen gelden op de studentensite van Jongbloed.

Uiteraard is er meer, de lijst wordt dus nog uitgebreid. De lijst komt ook nog een keer op onderwerp gesorteerd ... dat is wel handig als je b.v. voor je masterfase meer de diepte in moet.

Voor nu is er in elk geval een start. Doe er je voordeel mee. Cool

#38:  Auteur: Gwenny BerichtGeplaatst: di 26 sep 2006 13:42
    —
Goed begin Very Happy.

Ik schrik alleen van sommige prijzen. Ruim 25 euro voor een los nummer en studentenprijs per jaar (10 nummers) voor meer dan 100 euro.

Vergeleken daarbij is NJB weer goedkoop te noemen.

Echt belachelijk zoveel als je voor een stukje papier moet betalen.

Maarja....dat zal wel aan mij liggen Rolling Eyes .

Gwen

#39:  Auteur: Plussus BerichtGeplaatst: di 26 sep 2006 14:49
    —
Ach ... als je bedenkt dat een advocaat met een uurtarief van € 190 (daarbij komen nog de kosten) nog redelijk goedkoop te noemen is ... dan valt het nog wel mee met de prijzen.

Voor een student is het niet zo grappig, dat snap ik wel.

#40:  Auteur: tikSimone BerichtGeplaatst: di 26 sep 2006 15:13
    —
Uhhmmmm Plussus.... ik zie op dat deel van de site wel telkens een reclameblokje voor recht.nl langsdraaien, maar rechtenforum.nl komt niet langs .... en dat terwijl je hier wel zo vaak Jongbloed noemt.

#41:  Auteur: Michèle BerichtGeplaatst: di 26 sep 2006 15:50
    —
Nooo




Puh wink

#42:  Auteur: Plussus BerichtGeplaatst: di 26 sep 2006 22:33
    —
Dat het logootje van Rechtenforum er nog niet staat is heel scherp opgemerkt. Als het goed is staat dat er deze week wel op ... Cool

We steunen het initiatief van het forum van ganser harte. Daar waar samenwerking mogelijk is zullen we dat zeker doen.

#43:  Auteur: tikSimone BerichtGeplaatst: wo 27 sep 2006 9:18
    —
Thanks Plussus! Razz

#44:  Auteur: Volento Deo BerichtGeplaatst: wo 27 sep 2006 11:18
    —
Aardig he? Yesss Razz

#45:  Auteur: Plussus BerichtGeplaatst: vr 29 sep 2006 0:51
    —
Er is nu een bannertje voor Rechtenforum ... in echt krokodillenleer. Cool



Rechtenforum.nl -> Boeken & zo

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende  Laat alle berichten zien
Pagina 3 van 5

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl