Tijdschriftprijzen: studentenkorting zinvol?
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende  Laat alle berichten zien
Rechtenforum.nl -> Boeken & zo

#31:  Auteur: Gwenny BerichtGeplaatst: wo 06 sep 2006 12:32
    —
Wat een profiel bekijken (en de avater herkennen Wink ) niet voor achtergrondinformatie kan geven Razz.

Ik ben er wel voor om studententarieven (of gratis voor studenten) voor databanken te introduceren. Het kost tegenwoordig vermogens om relevante informatie via internet te verkrijgen.

Mensen die een zelfstandige en/of parttime studie doen zullen m.i. niet veel op een universiteitsbibliotheek rondhangen en denk ik toch de behoefde hebben om zo nu en dan een interactieve databank te raadplegen.

Gwen

#32:  Auteur: RemcoJansen BerichtGeplaatst: wo 06 sep 2006 13:49
    —
Gwenny schreef:
Ik ben er wel voor om studententarieven (of gratis voor studenten) voor databanken te introduceren. Het kost tegenwoordig vermogens om relevante informatie via internet te verkrijgen.

Gwen


Veel tijdschriften zijn al digitaal (dus gratis!) te bekijken via Kluwer Plaza...

#33:  Auteur: Plussus BerichtGeplaatst: wo 06 sep 2006 13:57
    —
Dat is wel mooi ... maar daar kan je volgens mij alleen bij als je bij de universiteit op de Plaza kijkt. Zover mij bekend hebben universiteiten een soort overkoepelend contract.

Kan je er dan van je huis-pc ook bij komen?? Zo niet is dat niet handig als je bezig bent met je afstudeeropdracht. En ... volgens mij zijn veel mensen vooral in de avonduren actief met de studie.

#34:  Auteur: RemcoJansen BerichtGeplaatst: wo 06 sep 2006 14:01
    —
Plussus schreef:
Dat is wel mooi ... maar daar kan je volgens mij alleen bij als je bij de universiteit op de Plaza kijkt. Zover mij bekend hebben universiteiten een soort overkoepelend contract.