Tijdschriftprijzen: studentenkorting zinvol?
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende  Laat alle berichten zien
Rechtenforum.nl -> Boeken & zo

#46:  Auteur: Volento Deo BerichtGeplaatst: vr 29 sep 2006 7:14
    —
Good Clown

#47:  Auteur: Plussus BerichtGeplaatst: vr 29 sep 2006 10:22
    —
Even een balletje opgooien:

De NJB heeft nu als studentenprijs € 119.75. Daarvoor krijg je het blad ... en een setje opbergbanden. Stel dat je alleen de bladen krijgt, en niet de banden ... en de prijs wordt dan b.v. € 99.00.

Is dat een optie waarvan men gebruik zou willen maken??

#48:  Auteur: LeChat BerichtGeplaatst: vr 29 sep 2006 11:08
    —
Ik hèb al een abonnement, laat ik dat voorop stellen, dus dat de huidige prijs te hoog zou zijn speelt bij mij niet direct, maar ik zou het NJB niet zonder opbergbanden willen hebben, moet er niet aan denken dat je zo'n gigastapel losse tijdschriften krijgt, of zelf alsnog bij de kantoorboekhandel banden aan 'moet' schaffen - in dat laatste geval is het prijsvoordeel ook meteen verdwenen trouwens...
Maar misschien -als er wel belangstelling is voor een abo zonder banden- 2 opties instellen: mét banden tegen de huidige studentenprijs, zónder tegen een lagere prijs?

#49:  Auteur: Michèle BerichtGeplaatst: vr 29 sep 2006 12:10
    —
Mwoah, voor mij zou een mooie Ikea-opbergkist wel uitkomst bieden, hoor!

Mooi opgeborgen staat natuurlijk veel leuker, maar 20 E voor een setje opbergbanden? Shocked Die besparing zou ik wel de moeite waard vinden. Als ik al de NJB zou willen, en dat is eigenlijk niet het geval. Sorry Plussus. Razz

#50:  Auteur: Plussus BerichtGeplaatst: vr 29 sep 2006 13:18
    —
Twee opties is uiteraard wel mogelijk ... de vraag is dan alleen of er voldoende mensen een speciaal abonnement met "zonder banden" ( Confused ) gaan nemen. Bij slechts een paar abonnees is het onhaalbaar.

#51:  Auteur: LeChat BerichtGeplaatst: vr 29 sep 2006 13:24
    —
Begrijpelijk. Misschien heb je wat aan 't "marktonderzoek" hier, als er meer mensen gaan reageren. Wink

#52:  Auteur: Gwenny BerichtGeplaatst: vr 29 sep 2006 16:15
    —
Wanneer mogelijk houd ik een prijs van een abonnement zo laag mogelijk en betaal ik voor zo min mogelijk extra's.

Als ik kon kiezen tussen met banden of zonder banden voor 20 euro minder dan kies ik het laatste. Ik heb nog geen abonnement op het NJB dusseh....opschieten please Razz Wink .

Gwen

#53:  Auteur: D Error BerichtGeplaatst: wo 11 okt 2006 20:04
    —
k heb al jaren de AA en ben deze week maar es gek gaan doen en ook een abonnement genomen op de NJB en advocatenblad. Is toch wel leuk om te doen en had de week weer wat uren kunnen schrijven Smile door een nieuwe opdracht! Smile

Weet dat de volgende NJB de 13 van oktober komt.
VRAAG: hoeveelste deze maand komt het eerst volgende nummer van het advocaten blad?

#54:  Auteur: tikSimone BerichtGeplaatst: za 14 okt 2006 13:21
    —
Een studentenprijs voor de NJ zou zeker zinvol zijn. Keek net eens even naar de prijs, maar een bedrag van rond de 1500 Euro per jaar vind ik echt te veel!

#55:  Auteur: bona fides BerichtGeplaatst: za 14 okt 2006 14:04
    —
tikSimone schreef:
Een studentenprijs voor de NJ zou zeker zinvol zijn. Keek net eens even naar de prijs, maar een bedrag van rond de 1500 Euro per jaar vind ik echt te veel!

Studenten hebben Kluwerplaza. Ook voor een professioneel jurist lijkt me elektronische toegang tot de hele NJ veel nuttiger dan de papieren versie. Hoeveel zou dat kosten?

#56:  Auteur: tikSimone BerichtGeplaatst: za 14 okt 2006 17:06
    —
Online versie Eur 1003 per jaar voor de eerste gebruiker; elke volgende Eur 303. Ex BTW.

CD:

Abonnement, stand-aloneprijs € 1820,- per jaar (excl. btw), prijs voor netwerkgebruik vanaf € 2428,- per jaar (excl. btw).
Wordt 6x per jaar geactualiseerd
Zie 'Juridische bibliotheek deel 1'

Abonnement, licentieprijs incl. eerste gebruiker € 935,- per jaar (excl. btw), prijs iedere volgende gebruiker € 282,- per jaar (excl. btw).
Wordt 3x per jaar geactualiseerd
Zie 'Juridische bibliotheek Select'

En ik weet wat dat je er via Kluwer Plaza wel in komt, maar het is juist omdat zo'n tijdschriftje wat prettiger leest en krast dan een scherm.

#57:  Auteur: bona fides BerichtGeplaatst: za 14 okt 2006 17:21
    —
tikSimone schreef:
En ik weet wat dat je er via Kluwer Plaza wel in komt, maar het is juist omdat zo'n tijdschriftje wat prettiger leest en krast dan een scherm.

Ja, maar wie leest zo'n blad van cover to cover? Nu heb ik nog nooit een exemplaar in handen gehad, misschien staan er ook leuke artikelen in, maar het doorbladeren van hele arresten op alle mogelijke rechtsgebieden komt mij wat merkwaardig over Wink. Toegegeven, ik kijk vaak ook wel even naar het jurisprudentie overzichtje in het NJB.

#58:  Auteur: tikSimone BerichtGeplaatst: za 14 okt 2006 20:57
    —
Och, de een leest de AV van de bioscoop, de ander leest jurisprudentie Wink

Even zonder flauwekullen: nee, ik zou niet alles lezen, maar juist als je studeert is het wel leuk om actuele arresten met noot vanuit meerdere rechtsgebieden te zien. Gewoon, "arrest van de dag" ofzo. En zo'n blaadje in het formaat van de AA is dan toch prima voor in de tas.

#59:  Auteur: Gertje BerichtGeplaatst: vr 10 nov 2006 21:36
    —
Ik vraag me af of er ook een studentenabonnement op de WPNR mogelijk is? Op de website van SDU kan ik het niet vinden. Misschien hier iemand?

#60:  Auteur: tikSimone BerichtGeplaatst: zo 12 nov 2006 0:13
    —
Kan het ook niet voor je vinden, maar mail ze anders even. Wie weet breng je SDU nog wel op een idee. Overigens is het blad niet zo duur, dus ik kan me voorstellen dat dat een reden is geen studentenkorting te geven.



Rechtenforum.nl -> Boeken & zo

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende  Laat alle berichten zien
Pagina 4 van 5

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl