#1: Kopen jullie ieder jaar een nieuwe collegebundel? Auteur: DolcheBerichtGeplaatst: di 29 aug 2006 22:55
    —
Kopen jullie ieder jaar een nieuwe collegebundel?
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende  Laat alle berichten zien
Rechtenforum.nl -> Boeken & zo

Ik koop ieder jaar nieuwe/recente wettenbundels
ja
77%
 77%  [ 31 ]
nee
22%
 22%  [ 9 ]
Totaal aantal stemmen : 40

Ik koop ieder jaar nieuwe wettenbundels, omdat ik bang ben dat er dingen veranderd zijn, maar mijn vraag aan jullie was: kopen jullie ieder jaar nieuwe wettenbundels, want soms kun je makkelijk deze twee jaren gebruiken?

#2:  Auteur: tikSimone BerichtGeplaatst: di 29 aug 2006 23:01
    —
Tuurlijk! Houthakker werkt toch ook niet met een botte bijl?
Heb je de discussie hierover (alsmee over de aan te schaffen literatuur in het algemeen) op SIN ook nog gezien?

#3:  Auteur: Dolche BerichtGeplaatst: di 29 aug 2006 23:09
    —
Meestal lees ik alleen even de studiediscussies, maar de volgende keer zal ik even ook bij de andere discussies kijken.

#4:  Auteur: bona fides BerichtGeplaatst: di 29 aug 2006 23:15
    —
Er is geen enkele reden om bang te zijn dat er dingen veranderd zijn: er zijn echt dingen veranderd, je hebt gewoon een nieuwe bundel nodig. De docenten kiezen er vaak ook juist voor om aandacht aan de nieuwe wetgeving te besteden.

De frustratie die ik me elk jaar een paar keer bespaar doordat ik tijdens het studeren (of tijdens een tentamen) niet op het verkeerde spoor raak door verouderde wetgeving, is mij veel meer waard dan die 40 euro. Voor personen die moeten buffelen voor een kleine voldoende kan het bovendien net het verschil uitmaken.

#5:  Auteur: Dolche BerichtGeplaatst: di 29 aug 2006 23:20
    —
Je hebt helemaal gelijk bona fides, voor die 40 euro voorkom je die onzekerheid. Ik zie het als een investering.

#6:  Auteur: bona fides BerichtGeplaatst: di 29 aug 2006 23:24
    —
Iemand vertelde me een keer te willen proberen het de hele studie met 1 bundel te doen. Ik denk dan bij mezelf bijna "met zoiets spot je toch niet?" Wink

#7:  Auteur: ergo sum BerichtGeplaatst: wo 30 aug 2006 0:08
    —
Bij een nieuw jaar horen nieuwe wettenbundels.
En wat het BW betreft worden die zelfs gratis weggegeven, dus in dat opzicht kost het niets.

#8:  Auteur: Volento Deo BerichtGeplaatst: wo 30 aug 2006 0:18
    —
Belastingwetten kun je ook gratis krijgen Angel

#9:  Auteur: ergo sum BerichtGeplaatst: wo 30 aug 2006 0:26
    —
Vertel! I got an idea

#10:  Auteur: Volento Deo BerichtGeplaatst: wo 30 aug 2006 0:29
    —
Bijvoorbeeld via de website van LoyensLoeff. Sommige andere grote advocatenkantoren doen dat ook wel.

#11:  Auteur: ergo sum BerichtGeplaatst: wo 30 aug 2006 0:34
    —
Van hen krijg ik elk jaar het BW!

#12:  Auteur: Volento Deo BerichtGeplaatst: wo 30 aug 2006 9:35
    —
Aardige lui he? Very Happy Yesss

#13:  Auteur: ergo sum BerichtGeplaatst: wo 30 aug 2006 17:44
    —
Zekers! Good

#14:  Auteur: Volento Deo BerichtGeplaatst: wo 30 aug 2006 22:10
    —
Tjah...Rottuhdammurts zijn't Hypocrite

#15:  Auteur: cia76 BerichtGeplaatst: wo 30 aug 2006 22:14
    —
Ik koop ook ieder jaar nieuwe wettenbundels (vanaf nu dan) maar toen ik nog jong was en de MER deed aan de hogeschool toen heb ik volgens mij 4 jaar lang met dezelfde wettenbundel gedaan. Toen had ik nog kluwer nu ben ik voor vnw gegaan.



Rechtenforum.nl -> Boeken & zo

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende  Laat alle berichten zien
Pagina 1 van 3

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl