uitwisseling aantekeningen & uittreksels
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Bachelor 1 / Propedeusejaar

#1: uitwisseling aantekeningen & uittreksels Auteur: jolanda BerichtGeplaatst: ma 09 feb 2004 16:22
    —
Wie heeft er zin om elkaar te helpen?

Uitwisseling van aantekeningen en uittreksels via internet (website of e-mailgroep). Handig om op terug te vallen als je onverhoopt een college hebt gemist. Eventueel verdelen van werklast (uittreksels) om zodoende efficiënter te kunnen studeren en beter resultaat te halen.

Exclamation Uiteraard niet bedoeld voor notoire verzuimers en andere luilakken Exclamation

Geïnteresseerd? Meld je eventjes hier.

#2:  Auteur: Kafka BerichtGeplaatst: ma 09 feb 2004 18:51
    —
Ik heb indien gewenst nog héél veel samenvattingen.
Verder voor (oudere) samenvattingen zie het tutoraat van Tilburg.

#3:  Auteur: Mailand BerichtGeplaatst: di 10 feb 2004 10:48
    —
Ik heb zeer goede aantekeningen, maar dan wel van de vakken die ik NU heb in bachelor 1 van de EUR.

Ik werk op mijn laptop, dus ik heb standaard alles in mijn pc staan en aangezien ik een organise freak ben (serieus compulsief) staat alles op een rijtje in mijn aantekeningen...

Ik wil ze best beschikbaar stellen, maar idd alleen aan mensen die heus wel aantekeningen hebben, maar die van zichzelf niet vertrouwen of een bepaald vak gemist hebben.

Vakken van nu: Privaatrecht en Publiekrecht BA1 EUR
(privaatrecht is hetzelfde als de KUN, want zelfde professor geeft het)

#4:  Auteur: Angele1983 BerichtGeplaatst: wo 11 feb 2004 14:54
    —
Ik heb van het boek algemeen bestuursrecht compact de aantekeningen van de schrijver ervan. Het is een soort samenvatting. Als je ze wilt hebben, moet je me maar even mailen.
Zou iemand mij kunnen helpen aan aantekeningen strafrecht? Ik had een zware onvoldoende voor mijn tentamen waar ik goed voor geleerd had en waarvoor ik bijna altijd bij de werkcolleges ben geweest... Het is voor mij nu praktisch onmogelijk geworden om het nog op te halen, dus ik moet de hele handel herkansen in de zomer en daar zie ik nu al erg tegenop.

#5:  Auteur: Michèle BerichtGeplaatst: wo 11 feb 2004 18:22
    —
Hee Mailand, kan het zijn dat wij de afgelopen 2 werkgroepen publiekrecht naast elkaar hebben gezeten? Degene naast wie ik toen zat en een kletspraatje maakte had namelijk ook heel stoer een laptop bij zich, de enige van BACH1 die ik daarmee gespot heb.

#6:  Auteur: Mailand BerichtGeplaatst: wo 11 feb 2004 18:38
    —
Nope: ik volg de werkgroepen niet meer van publiek... Ik werk natuurlijk ook fulltime 's avonds... dus kan niet alles tegelijk doen...

MAAR ik heb wel een laptop en een grote mond, dus je spot me gauw genoeg Laughing Ben bv vandaag nog wel in college privaat geweest... zeer aparte college:

de hoogleraar is extreem goed in zijn vak, MAAR is denk ik in zodanige wijze gefrustreerd in zijn prive leven dat hij het afreageert op de zaal. Hij werd vandaag extreem kwaad op het (redelijk stille) rumoer in de zaal en weigerde nog college te geven als hij niet een applaus van de rest kreeg als motie van vertrouwen.... Ach: het maakt mij weinig uit, aangezien hij briljant college geeft en mij niet alleen wakker houdt, maar ook laat lachen!

#7:  Auteur: Michèle BerichtGeplaatst: wo 11 feb 2004 18:45
    —
Hahaha! Had ik vanochtend toch uit mijn bed moeten komen... Heb weer wat gemist!

#8:  Auteur: Kafka BerichtGeplaatst: wo 11 feb 2004 23:42
    —
Angele1983 schreef:
Het is voor mij nu praktisch onmogelijk geworden om het nog op te halen, dus ik moet de hele handel herkansen in de zomer en daar zie ik nu al erg tegenop.


Dat is het nooit hoor Angele1983, als je een 7 voor je paper haalt en een 6 voor het tentamen van blok 2 hoef je maar een 3.7 te halen voor blok 1
En als je een 6 haalt voor je paper en een 7 voor blok 2 heb je maar een 2.7 nodig voor blok 1.
Dus ophalen is zeker mogelijk, je kunt het alleen niet ophalen met een magere voldoende da's waar.

Wat betreft samenvattingen, ik heb ook een samenvatting compleet van het boek van Bestuursrecht.

#9:  Auteur: Michèle BerichtGeplaatst: do 12 feb 2004 15:56
    —
Mailand schreef:
Quote:
Vakken van nu: Privaatrecht en Publiekrecht BA1 EUR


Ik zou die aantekeningen heel graag willen hebben, om te vergelijken en omdat ik hier en daar wat gemist heb. Wat zou je willen hebben als tegenprestatie? Volg jij ook 'gewoon' BACH1?

#10:  Auteur: Mailand BerichtGeplaatst: do 12 feb 2004 20:32
    —
ja, bach1, ik volg alles maar doe deeltijd tentamens, omdat ik ook full time werk en BMG afmaak... dus druk druk druk...

Werkgroep aantekeningen en historisch vind ik wel fijn: heb ik niet echt allemaal gevolgd, maar mijn college aantekeningen zijn briljant: thank god for blind typing. Ik type gewoon snel wat ze zeggen, scheelt veel tijd...

Maar ik ga nu op wintersport, dus 22 februari ben ik terug, stuur maar mail of pm dan wisselen we wel uit Smile

#11:  Auteur: taat BerichtGeplaatst: do 12 feb 2004 23:55
    —
Ik heb van bijna alle eerstejaarsvakken wel samenvattingen liggen;

-bestuursrecht (van het boek)
- internationaal en europees recht
- rechtsgeschiedenis A
- staatsrecht
- belastingrecht

en ga zo maar door. ook heb ik van een aantal tweedejaarsvakken wel wat dingetjes liggen.

Wil er graag iemand mee helpen maar..... voor wat hoort wat!!
Dus wie mij dan ook kan helpen komt altijd in aanmerking

#12:  Auteur: Angele1983 BerichtGeplaatst: do 11 mrt 2004 15:59
    —
Hey, kan iemand mij helpen aan samenvattingen voor straf en privaat?
Ik heb zelf bestuursrecht, staatsrecht en encyclopedie van het recht redelijk compleet.



Rechtenforum.nl -> Bachelor 1 / Propedeusejaar

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl