Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten?
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl
 
Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
VA loan rates ...
180-dagen rege...
reparatiehuwel...
Res Nullius ?
proces verbaal...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication


 
Het is nu do 28 mrt 2024 20:59
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Tijdschriftprijzen: studentenkorting zinvol?
Moderators: de Webmeester, Moderator Team

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 4 van 5 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Volento Deo

Volento Deo

Leeftijd: 41
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Schorpioen
Studieomgeving (BA): EUR

Berichten: 4007


BerichtGeplaatst: vr 29 sep 2006 7:14    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Good Clown
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Plussus

Plussus

Leeftijd: 61
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Kreeft


Berichten: 134


BerichtGeplaatst: vr 29 sep 2006 10:22    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Even een balletje opgooien:

De NJB heeft nu als studentenprijs € 119.75. Daarvoor krijg je het blad ... en een setje opbergbanden. Stel dat je alleen de bladen krijgt, en niet de banden ... en de prijs wordt dan b.v. € 99.00.

Is dat een optie waarvan men gebruik zou willen maken??
Bekijk profiel Stuur privé bericht
LeChat



Leeftijd: 39
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Maagd
Studieomgeving (BA): UU
Studieomgeving (MA): UvT
Berichten: 797


BerichtGeplaatst: vr 29 sep 2006 11:08    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ik hèb al een abonnement, laat ik dat voorop stellen, dus dat de huidige prijs te hoog zou zijn speelt bij mij niet direct, maar ik zou het NJB niet zonder opbergbanden willen hebben, moet er niet aan denken dat je zo'n gigastapel losse tijdschriften krijgt, of zelf alsnog bij de kantoorboekhandel banden aan 'moet' schaffen - in dat laatste geval is het prijsvoordeel ook meteen verdwenen trouwens...
Maar misschien -als er wel belangstelling is voor een abo zonder banden- 2 opties instellen: mét banden tegen de huidige studentenprijs, zónder tegen een lagere prijs?
_________________
Gelijk hebben is nog geen gelijk krijgen.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Michèle
Moderator
Michèle

Leeftijd: 42
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Ram
Studieomgeving (BA): EUR

Berichten: 3307


BerichtGeplaatst: vr 29 sep 2006 12:10    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Mwoah, voor mij zou een mooie Ikea-opbergkist wel uitkomst bieden, hoor!

Mooi opgeborgen staat natuurlijk veel leuker, maar 20 E voor een setje opbergbanden? Shocked Die besparing zou ik wel de moeite waard vinden. Als ik al de NJB zou willen, en dat is eigenlijk niet het geval. Sorry Plussus. Razz
_________________
www.breiwinkeltje.nl
Very Happy
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Plussus

Plussus

Leeftijd: 61
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Kreeft


Berichten: 134


BerichtGeplaatst: vr 29 sep 2006 13:18    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Twee opties is uiteraard wel mogelijk ... de vraag is dan alleen of er voldoende mensen een speciaal abonnement met "zonder banden" ( Confused ) gaan nemen. Bij slechts een paar abonnees is het onhaalbaar.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
LeChat



Leeftijd: 39
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Maagd
Studieomgeving (BA): UU
Studieomgeving (MA): UvT
Berichten: 797


BerichtGeplaatst: vr 29 sep 2006 13:24    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Begrijpelijk. Misschien heb je wat aan 't "marktonderzoek" hier, als er meer mensen gaan reageren. Wink
_________________
Gelijk hebben is nog geen gelijk krijgen.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Gwenny

Gwenny

Leeftijd: 62
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Weegschaal
Studieomgeving (BA): OU

Berichten: 1998


BerichtGeplaatst: vr 29 sep 2006 16:15    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Wanneer mogelijk houd ik een prijs van een abonnement zo laag mogelijk en betaal ik voor zo min mogelijk extra's.

Als ik kon kiezen tussen met banden of zonder banden voor 20 euro minder dan kies ik het laatste. Ik heb nog geen abonnement op het NJB dusseh....opschieten please Razz Wink .

Gwen
_________________
Het leven is een lichtflits tussen twee eeuwigheden van duisternis.
*Vladimir Nabokov*
(8/60.2 en 8/60.2)
Bekijk profiel Stuur privé bericht
MSN messenger
D Error



Leeftijd: 43
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Ram
Studieomgeving (BA): RUG
Studieomgeving (MA): RUG
Berichten: 149


BerichtGeplaatst: wo 11 okt 2006 20:04    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

k heb al jaren de AA en ben deze week maar es gek gaan doen en ook een abonnement genomen op de NJB en advocatenblad. Is toch wel leuk om te doen en had de week weer wat uren kunnen schrijven Smile door een nieuwe opdracht! Smile

Weet dat de volgende NJB de 13 van oktober komt.
VRAAG: hoeveelste deze maand komt het eerst volgende nummer van het advocaten blad?
Bekijk profiel Stuur privé bericht
tikSimone

tikSimone

Leeftijd: 58
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Waterman
Studieomgeving (BA): EUR
Studieomgeving (MA): EUR
Berichten: 12147


BerichtGeplaatst: za 14 okt 2006 13:21    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Een studentenprijs voor de NJ zou zeker zinvol zijn. Keek net eens even naar de prijs, maar een bedrag van rond de 1500 Euro per jaar vind ik echt te veel!
_________________
Nait soez'n, moar doun!
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Bekijk de homepage
bona fides




Geslacht: Man

Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL
Berichten: 22889


BerichtGeplaatst: za 14 okt 2006 14:04    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

tikSimone schreef:
Een studentenprijs voor de NJ zou zeker zinvol zijn. Keek net eens even naar de prijs, maar een bedrag van rond de 1500 Euro per jaar vind ik echt te veel!

Studenten hebben Kluwerplaza. Ook voor een professioneel jurist lijkt me elektronische toegang tot de hele NJ veel nuttiger dan de papieren versie. Hoeveel zou dat kosten?
_________________
Hanc marginis exiguitas non caperet.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
tikSimone

tikSimone

Leeftijd: 58
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Waterman
Studieomgeving (BA): EUR
Studieomgeving (MA): EUR
Berichten: 12147


BerichtGeplaatst: za 14 okt 2006 17:06    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Online versie Eur 1003 per jaar voor de eerste gebruiker; elke volgende Eur 303. Ex BTW.

CD:

Abonnement, stand-aloneprijs € 1820,- per jaar (excl. btw), prijs voor netwerkgebruik vanaf € 2428,- per jaar (excl. btw).
Wordt 6x per jaar geactualiseerd
Zie 'Juridische bibliotheek deel 1'

Abonnement, licentieprijs incl. eerste gebruiker € 935,- per jaar (excl. btw), prijs iedere volgende gebruiker € 282,- per jaar (excl. btw).
Wordt 3x per jaar geactualiseerd
Zie 'Juridische bibliotheek Select'

En ik weet wat dat je er via Kluwer Plaza wel in komt, maar het is juist omdat zo'n tijdschriftje wat prettiger leest en krast dan een scherm.
_________________
Nait soez'n, moar doun!
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Bekijk de homepage
bona fides




Geslacht: Man

Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL
Berichten: 22889


BerichtGeplaatst: za 14 okt 2006 17:21    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

tikSimone schreef:
En ik weet wat dat je er via Kluwer Plaza wel in komt, maar het is juist omdat zo'n tijdschriftje wat prettiger leest en krast dan een scherm.

Ja, maar wie leest zo'n blad van cover to cover? Nu heb ik nog nooit een exemplaar in handen gehad, misschien staan er ook leuke artikelen in, maar het doorbladeren van hele arresten op alle mogelijke rechtsgebieden komt mij wat merkwaardig over Wink. Toegegeven, ik kijk vaak ook wel even naar het jurisprudentie overzichtje in het NJB.
_________________
Hanc marginis exiguitas non caperet.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
tikSimone

tikSimone

Leeftijd: 58
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Waterman
Studieomgeving (BA): EUR
Studieomgeving (MA): EUR
Berichten: 12147


BerichtGeplaatst: za 14 okt 2006 20:57    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Och, de een leest de AV van de bioscoop, de ander leest jurisprudentie Wink

Even zonder flauwekullen: nee, ik zou niet alles lezen, maar juist als je studeert is het wel leuk om actuele arresten met noot vanuit meerdere rechtsgebieden te zien. Gewoon, "arrest van de dag" ofzo. En zo'n blaadje in het formaat van de AA is dan toch prima voor in de tas.
_________________
Nait soez'n, moar doun!
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Bekijk de homepage
Gertje



Leeftijd: 37
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Kreeft
Studieomgeving (BA): RUG
Studieomgeving (MA): RUG
Berichten: 111


BerichtGeplaatst: vr 10 nov 2006 21:36    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ik vraag me af of er ook een studentenabonnement op de WPNR mogelijk is? Op de website van SDU kan ik het niet vinden. Misschien hier iemand?
Bekijk profiel Stuur privé bericht
tikSimone

tikSimone

Leeftijd: 58
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Waterman
Studieomgeving (BA): EUR
Studieomgeving (MA): EUR
Berichten: 12147


BerichtGeplaatst: zo 12 nov 2006 0:13    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Kan het ook niet voor je vinden, maar mail ze anders even. Wie weet breng je SDU nog wel op een idee. Overigens is het blad niet zo duur, dus ik kan me voorstellen dat dat een reden is geen studentenkorting te geven.
_________________
Nait soez'n, moar doun!
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 4 van 5 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Tijden zijn in GMT + 2 uur


Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  



Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds