|
Auteur |
Bericht |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: di 23 mei 2006 0:43 Onderwerp: |
|
|
Duim liever voor Kluwer. Ik sleep ze zo voor de rechter.  _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
Volento Deo
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: di 23 mei 2006 9:26 Onderwerp: |
|
|
Neuhhh...voor Kluwer ga ik niet duimen. Die zijn toch wel rijk genoeg en doen hun werk blijkbaar niet naar behoren. Dus mijn zegen heb je om ze te mogen afpersen  |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: do 25 mei 2006 17:05 Onderwerp: |
|
|
Nog 1 nachtje slapen .... Zou hij op tijd zijn deze week?? _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
|
Geplaatst: do 25 mei 2006 18:00 Onderwerp: |
|
|
Zal mij benieuwen. Van Kluwer heb ik nog niets vernomen. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: do 25 mei 2006 18:33 Onderwerp: |
|
|
Ik ook niet  _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
Volento Deo
|
Geplaatst: do 25 mei 2006 22:47 Onderwerp: |
|
|
Nououou...geef ze wel credit mensen. Vandaag was een vakantiedag  |
|
|
|
 |
LeChat
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 797
|
Geplaatst: di 30 mei 2006 10:12 Onderwerp: |
|
|
Inmiddels al wat gehoord?
Anders bleek bij mij (over een ander onderwerp weliswaar) een mailtje met 'urgentie hoog' en in flinke letters 'op die en die datum verzonden en tot nu toe nog geen reactie!' wel te helpen. (Normaal houd ik niet zo van dat soort agressiviteit, maar soms is het nodig ) _________________ Gelijk hebben is nog geen gelijk krijgen. |
|
|
|
 |
tikSimone
|
Geplaatst: di 30 mei 2006 13:31 Onderwerp: |
|
|
Nog niets gehoord.... _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
Volento Deo
|
Geplaatst: di 30 mei 2006 15:59 Onderwerp: |
|
|
Zijn we ondertussen wel gewend van ze  |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
|
Geplaatst: wo 31 mei 2006 20:46 Onderwerp: |
|
|
Niets "gehoord", maar vandaag wel wat ontvangen! In een grote envelop trof ik NJB nummer 20 aan.
Wel netjes, gelukkig had ik nog niet geklaagd over het uitblijven van enige reactie . _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
Volento Deo
|
Geplaatst: wo 31 mei 2006 23:26 Onderwerp: |
|
|
Ik begon me al zorgen te maken  |
|
|
|
 |
tikSimone
|
Geplaatst: ma 05 jun 2006 18:17 Onderwerp: |
|
|
Had ik al verteld dat ik vorige week een email gehad heb? _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
Volento Deo
|
Geplaatst: ma 05 jun 2006 19:33 Onderwerp: |
|
|
tikSimone schreef: | Had ik al verteld dat ik vorige week een email gehad heb? |
, wat stond erin?  |
|
|
|
 |
MiriamvL
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 2826
|
Geplaatst: ma 05 jun 2006 20:34 Onderwerp: |
|
|
Is NJB een aanrader? Ik vind het wel veel geld  _________________ If you've done nothing wrong, you've got nothing to fear. If you've something to hide, you shouldn't even be here.
We're concerned you're a threat..
We're moving to a situation, where your lives exist as information.
Pet Shop Boys - Integral |
|
|
|
 |
tikSimone
|
Geplaatst: ma 05 jun 2006 21:24 Onderwerp: |
|
|
Je kunt een studentenabonnement nemen, dan is het niet zo duur. Zie daarvoor de website. Ik vind het een buitengewoon nuttig blad.
Overigens kun je bij mijn weten eerst een proefabonnement nemen, maar daarover zie ik niets meer op de site staan. _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
|