YESSSSSSSS! Ik heb het gedaan.
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Laat alle berichten zien
Rechtenforum.nl -> Nederlands Recht Deeltijd

#31:  Auteur: Hanifa BerichtGeplaatst: za 15 apr 2006 21:16
    —
StevenK schreef:
Hanifa schreef:
Heb jij het fulltime of deeltijd gedaan Steven? Want in drie jaar beide studies??? Wow!!

?? beide studies ?? Ik ben nog steeds met maar één studie bezig. Begonnen in januari 2003 en op dit moment zit ik op 172 ec punten.

En ja, ik doe dit in deeltijd.


Sorry, ik had het geinterpreteerd alsof je alles al klaar had Embarassed . Had verder niet uit je verhaal opgemaakt dat het om studiepunten ging. Ik dacht al, een wonderkind Wink

#32:  Auteur: tikSimone BerichtGeplaatst: za 15 apr 2006 21:22
    —
Cella schreef:
ik kan een college overslaan, maar juist de college's besparen veel tijd geloof ik..
Klopt soms wel, soms niet, maar in een serie van 12 er 4 missen is niet zo ramperig, vooral niet wanneer je tegen de tijd van de tentamens collegeverslagen doorleest om alles nog even snel op een rijtje te zetten. (Ik weet niet of de UU ook zo'n besteldienst heeft, maar wij hebben SIR.)

Quote:
tis vooral dat ik het idee heb dat je bij de OU af en toe kunt zeggen: ik doe het tentamen volgend semester wel. maar ja, dat schiet ook niet op natuurlijk.

Die felixibiliteit kun je op de gewone uni natuurlijk ook inbouwen, al is het daar iets meer schipperen vanwege het tentamenrooster.

Enne.... van uitstel komt maar afstel Wink

#33:  Auteur: Cella BerichtGeplaatst: ma 17 apr 2006 12:46
    —
Bij ons moet je dan het hele semester overdoen.. dus tis of alles of niets bij een vak.. Confused

Maar dat van uitstel afstel komt, daar ben ik dan ook wel bang voor ja.. Rolling Eyes

#34:  Auteur: tikSimone BerichtGeplaatst: ma 17 apr 2006 16:25
    —
Cella, als je 1 vak uit het semester niet haalt, moet je dan ook de vakken die je wel hebt gehaald overdoen?? Nee toch???

#35:  Auteur: bona fides BerichtGeplaatst: ma 17 apr 2006 17:23
    —
Wat bedoel je met het hele semester overdoen? Dat je een niet gehaald tentamen moet overdoen begrijp ik, maar vakken die je wel haalt blijven gewoon staan lijkt me. (Dat is in andere landen soms wel anders.)

#36:  Auteur: tikSimone BerichtGeplaatst: ma 17 apr 2006 18:13
    —
Nou, kan wel verschillen per opleiding, hoor. In de tijd dat ik HBO deed (15 jaar geleden Embarassed ) moest je ook ale vakken halen, anders kon je het hele JAAR overdoen ... Maar van een universiteit verwacht ik dat niet echt, eigenlijk. Hoewel Utrecht wel redelijk "schools" schijnt te zijn.

#37:  Auteur: bona fides BerichtGeplaatst: ma 17 apr 2006 18:42
    —
Ja, op school is het anders Wink

#38:  Auteur: Cella BerichtGeplaatst: di 18 apr 2006 11:30
    —
Ik doe nu één vak: "kernvak staats- en bestuursrecht". De toetsing van dit vak bestaat uit twee tentamens en een onderzoek. Als je gemiddelde van deze drie niet voldoende is, moet je dus het hele vak over doen. Er is één kans om te 'repareren' en je cijfer op te halen tot een 5,5. Mocht dat niet lukken, dan moet het hele vak over. Dat is dan dus een half jaar achteruit.. Confused

#39:  Auteur: russel BerichtGeplaatst: do 20 apr 2006 15:15
    —
Ik wist het al van je Hanifa, super hoor.

Het zal je zeker goed afgaan, je zit er ook al een beetje in met je vorige studie.

Als we de horsies erbij willen blijven doen, is het wel druk maar met genoeg motivatie kunnen we bergen verzetten. Als je straks geen lange reistijden meer hebt, is dat ook weer verdiende tijd. Good

#40:  Auteur: Saskija BerichtGeplaatst: ma 15 mei 2006 22:18
    —
Hanifa, Succes met de studie en met de horsies komt het allemaal goed. Lukt mij ook toch!?!?

#41:  Auteur: Hanifa BerichtGeplaatst: do 25 mei 2006 16:52
    —
Saskija schreef:
Hanifa, Succes met de studie en met de horsies komt het allemaal goed. Lukt mij ook toch!?!?


Very Happy Dank je wel Sas. Komt helemaal goed met ons toch?



Rechtenforum.nl -> Nederlands Recht Deeltijd

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Laat alle berichten zien
Pagina 3 van 3

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl