Open Universiteit
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Laat alle berichten zien
Rechtenforum.nl -> Nederlands Recht Deeltijd

#61: onderzoeksplan Auteur: Guillaume58 BerichtGeplaatst: ma 23 jan 2006 14:31
    —
Het lijkt me heel goed te ervaren hoe het er op een "reguliere" universiteit aan toe gaat. Inmiddels heb ik alle vakken doorlopen. Anders als jij Gijs val ik nog onder het "oude". Ik ga nog afstuderen als mr.

#62: Re: onderzoeksplan Auteur: Sovereign BerichtGeplaatst: ma 23 jan 2006 19:02
    —
Guillaume58 schreef:
Het lijkt me heel goed te ervaren hoe het er op een "reguliere" universiteit aan toe gaat. Inmiddels heb ik alle vakken doorlopen. Anders als jij Gijs val ik nog onder het "oude". Ik ga nog afstuderen als mr.
Het is een misvatting om te denken dat studenten die in de BAMA fase zitten geen mr. titel zouden mogen voeren.

#63:  Auteur: Bram BerichtGeplaatst: ma 23 jan 2006 19:32
    —
maar iemand afgestudeerd als mr. mag geen BA/MA titels voeren, correct?

dus in de BA/MA structuur mag je kiezen als het ware (LLM, MA, of Mr.) en in de doctoraal structuur alleen gebruik maken van mr.?

#64:  Auteur: StevenK BerichtGeplaatst: ma 23 jan 2006 22:42
    —
Bram schreef:
maar iemand afgestudeerd als mr. mag geen BA/MA titels voeren, correct?

dus in de BA/MA structuur mag je kiezen als het ware (LLM, MA, of Mr.) en in de doctoraal structuur alleen gebruik maken van mr.?

Die poster boven je heeft laatst nog eens ergens een scan van stukje van z'n bull gepost en daar stond dat 'ie zowel LLM als mr. mocht voeren Smile

#65:  Auteur: Bram BerichtGeplaatst: di 24 jan 2006 13:49
    —
ah ok....maar dan alleen als het op de bul aangegeven staat? maw: mijn werkgever (20 jaar terug zo'n beetje) afgestudeerd als mr. mag zich nu niet LLM noemen, of heb ik het helemaal mis?

#66:  Auteur: Sovereign BerichtGeplaatst: di 24 jan 2006 14:31
    —
LLM is geen beschermde titel dus die mag je sowieso voeren. Op grond van mijn bul mag ik ook 'MA' voeren.

Hoe dan ook, op grond van de wet op het hoger onderwijs zijn de BAMA en doctoraal titels gewoon uitwisselbaar; je mag dus zelf kiezen welke je gebruikt.

#67:  Auteur: Gijs van Breugel Need BerichtGeplaatst: di 24 jan 2006 21:44
    —
Aan het einde van de rit gaat het er toch om je plaats te vinden. Het gaat niet altijd om de vlag die er op staat, toch?
Mijn doel is om na afstuderen RAIO te worden, dus daar gaan we voor.
Overigens mis ik de colleges niet, te massaal, weinig gericht enz.
Dit bij de OU bevalt me beter.



Rechtenforum.nl -> Nederlands Recht Deeltijd

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Laat alle berichten zien
Pagina 5 van 5

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl