Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten?
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl
 
Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
VA loan rates ...
180-dagen rege...
reparatiehuwel...
Res Nullius ?
proces verbaal...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication


 
Het is nu do 28 mrt 2024 20:38
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Meer vrouwen moeten werken
Moderator: Moderator Team

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 2 van 5 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Juul

Juul

Leeftijd: 42
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Ram
Studieomgeving (BA): EUR

Berichten: 2636


BerichtGeplaatst: do 16 dec 2004 11:19    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ehm, waar blijft de vrije keuze? en de persoonlijke beslissing in deze? Of huishouden werk is, laat dat lekker de keuze van degene die het moet doen! En of het al dan niet betaald werk is maakt toch ook niet uit....
Wat de Geus zegt is dat er meer geld in het laatje moet komen om de vergrijzing te betalen..... Dat economisch onafhankelijke is denk ik alleen maar een manier om het eerste recht te praten met een moreel argument.

Moeten vrouwen meer gaan werken? Weet ik niet.
Wil je dat vrouwen meer gaan werken? Prima, dan ga je eerst zorgen dat randvoorwaarden in orde zijn, en dan het liefste zorgen voor
betaalbare kwalitatief goede kinder- en naschoolse opvang... (als je dat een beetje slim aanpakt, creeer je hier ook banen)
Vervolgens ga je wat proberen te doen aan de
mentaliteit van sommige hardleerse mannen (Balkenende en zijn idee over het gezin en de moeder thuis die voor de kids zorgt)
Dan moet je ook nog zorgen dat er
voldoende werk is voor de gehele bevolkingsgroepen die je aan het werk wil hebben (mannen, vrouwen, kinderen die helpen namelijk ook mee om te betalen aan vergrijzing)

En dan ga je eens zeuren over dat er meer vrouwen aan het werk moeten.
Jammer dat politici vaak maar wat roepen. Ik geloof namelijk niet dat meneer de Geus al deze randvoorwaarden netjes op orde heeft
_________________
Si vis amari, ama!

Verander het verleden, begin vandaag!

Kusje, Juul


Laatst aangepast door Juul op do 16 dec 2004 11:21, in totaal 1 keer bewerkt
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Flash
Moderator
Flash

Leeftijd: 43
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Schorpioen
Studieomgeving (BA): UvA

Berichten: 1608


BerichtGeplaatst: do 16 dec 2004 11:21    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

dAAb schreef:
1) zie Ergo Sum

2) Huishouden doen is geen werk. Zowel, dan zie 3.

3) Wat is dan het minimum aantal gezinsleden om te kunnen spreken van werk?

4) Als het aantal niet uitmaakt, dan hebben alle singles onder ons met een fulltime baan in feite dus 2 (!) full time banen??

NeeN, huishouden is toch geen werk? Kom aan zeg.


Ben het helaas absoluut niet met je eens! Maar goed dat hoeft ook niet, want als we allemaal dezelfde mening zouden hebben zou het een saai forum zijn Very Happy (misschien een idee voor een topic, wat er wel en niet onder werken valt....)
_________________
Liefde in twee verschillende werelden,
maar in beide ongelooflijk krachtig.
Deze liefde is pas ontstaan,
maar nu al voor eeuwig prachtig....
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Flash
Moderator
Flash

Leeftijd: 43
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Schorpioen
Studieomgeving (BA): UvA

Berichten: 1608


BerichtGeplaatst: do 16 dec 2004 11:24    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Juul schreef:
Ehm, waar blijft de vrije keuze? en de persoonlijke beslissing in deze? Of huishouden werk is, laat dat lekker de keuze van degene die het moet doen! En of het al dan niet betaald werk is maakt toch ook niet uit....
Wat de Geus zegt is dat er meer geld in het laatje moet komen om de vergrijzing te betalen..... Dat economisch onafhankelijke is denk ik alleen maar een manier om het eerste recht te praten met een moreel argument.

Moeten vrouwen meer gaan werken? Weet ik niet.
Wil je dat vrouwen meer gaan werken? Prima, dan ga je eerst zorgen dat randvoorwaarden in orde zijn, en dan het liefste zorgen voor
betaalbare kwalitatief goede kinder- en naschoolse opvang... (als je dat een beetje slim aanpakt, creeer je hier ook banen)
Vervolgens ga je wat proberen te doen aan de
mentaliteit van sommige hardleerse mannen (Balkenende en zijn idee over het gezin en de moeder thuis die voor de kids zorgt)
Dan moet je ook nog zorgen dat er
voldoende werk is voor de gehele bevolkingsgroepen die je aan het werk wil hebben (mannen, vrouwen, kinderen die helpen namelijk ook mee om te betalen aan vergrijzing)

En dan ga je eens zeuren over dat er meer vrouwen aan het werk moeten.
Jammer dat politici vaak maar wat roepen. Ik geloof namelijk niet dat meneer de Geus al deze randvoorwaarden netjes op orde heeft


Ben het grotendeels met je eens!!! Helaas zijn er inderdaad nog teveel mensen die vinden dat de vrouw thuis hoort te zitten en voor de kinderen te zorgen. Maar ook dat is hun goed recht uiteraard. De randvoorwaarden zijn bij sommige grote bedrijven overigens vrij goed verzorgd, dus dat is al aan het verbeteren. Voor mijn eigen situatie gaat dit alles overigens niet op, als mijn partner zou willen gaan werken dan heb ik daar geen probleem mee. Dan ga ik gewoon thuis zitten en voor de 'kids' zorgen.
_________________
Liefde in twee verschillende werelden,
maar in beide ongelooflijk krachtig.
Deze liefde is pas ontstaan,
maar nu al voor eeuwig prachtig....
Bekijk profiel Stuur privé bericht
dAAb

dAAb

Leeftijd: 41
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier
Studieomgeving (BA): RUN

Berichten: 137


BerichtGeplaatst: do 16 dec 2004 12:07    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Flash schreef:
Juul schreef:
Ehm, waar blijft de vrije keuze? en de persoonlijke beslissing in deze? Of huishouden werk is, laat dat lekker de keuze van degene die het moet doen! En of het al dan niet betaald werk is maakt toch ook niet uit....
Wat de Geus zegt is dat er meer geld in het laatje moet komen om de vergrijzing te betalen..... Dat economisch onafhankelijke is denk ik alleen maar een manier om het eerste recht te praten met een moreel argument.

Moeten vrouwen meer gaan werken? Weet ik niet.
Wil je dat vrouwen meer gaan werken? Prima, dan ga je eerst zorgen dat randvoorwaarden in orde zijn, en dan het liefste zorgen voor
betaalbare kwalitatief goede kinder- en naschoolse opvang... (als je dat een beetje slim aanpakt, creeer je hier ook banen)
Vervolgens ga je wat proberen te doen aan de
mentaliteit van sommige hardleerse mannen (Balkenende en zijn idee over het gezin en de moeder thuis die voor de kids zorgt)
Dan moet je ook nog zorgen dat er
voldoende werk is voor de gehele bevolkingsgroepen die je aan het werk wil hebben (mannen, vrouwen, kinderen die helpen namelijk ook mee om te betalen aan vergrijzing)

En dan ga je eens zeuren over dat er meer vrouwen aan het werk moeten.
Jammer dat politici vaak maar wat roepen. Ik geloof namelijk niet dat meneer de Geus al deze randvoorwaarden netjes op orde heeft


Ben het grotendeels met je eens!!! Helaas zijn er inderdaad nog teveel mensen die vinden dat de vrouw thuis hoort te zitten en voor de kinderen te zorgen. Maar ook dat is hun goed recht uiteraard. De randvoorwaarden zijn bij sommige grote bedrijven overigens vrij goed verzorgd, dus dat is al aan het verbeteren. Voor mijn eigen situatie gaat dit alles overigens niet op, als mijn partner zou willen gaan werken dan heb ik daar geen probleem mee. Dan ga ik gewoon thuis zitten en voor de 'kids' zorgen.


Ja dat lijkt mij ook een goed plan. Dan laten we de vrouw het grote inkomen binnen brengen, en wij (de mannen, heerlijk ras!, red.) nemen het huishouden op zich. Vervolgens stel ik voor om dan om-de-anderse-dag om 13:30 bij Flash af te spreken voor ons poker uurtje.. Nadat we natuurlijk de boodschappen gedaan hebben voor ons gezinnetje.. (bier, sigaartjes en nootjes, red.) Love it Love it Beer Beer Cool

Exclamation (Let op, komt weer een statement van daab aan)
Kortom: Mijn mening is dus dat ik het huishouden behoorlijk onderschat, maar wel met opzet.. Huishouden komt er gewoon bij, naast je werk. Vrouwen kunnen met gemak gaan werken, daar hebben we geus niet voor nodig.
Wel een puntje nog: ik ben er nog niet helemaal uit hoe ik het kinder probleem oplos, want die moeten ook van school gehaald worden en alles natuurlijk.. U hoort nog van mij..
_________________
..:: Fris Fruitig & Gezond ::..
- [Jus Talionis] -
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail
dAAb

dAAb

Leeftijd: 41
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier
Studieomgeving (BA): RUN

Berichten: 137


BerichtGeplaatst: do 16 dec 2004 12:08    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

heerlijk,.. discussieren.. Smile
_________________
..:: Fris Fruitig & Gezond ::..
- [Jus Talionis] -
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail
Juul

Juul

Leeftijd: 42
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Ram
Studieomgeving (BA): EUR

Berichten: 2636


BerichtGeplaatst: do 16 dec 2004 13:52    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Nou zal ik dan eens vertellen hoe mijn ouders dat opgelost hebben? Mijn vader heeft altijd een fulltime baan gehad en mijn moeder heeft altijd of fulltime of 2parttime of fulltime en parttime gewerkt. (MIjn moeder brengt het meeste geld binnen)
Wij hadden een oppas totdat ik 11 jaar was, daarna zijn wij aan de au pairs gegaan. Het was voor mijn ouders de ideale oplossing, iemand in huis, die voor de kinderen hun natje en hun droogje verzorgde, en die ook het huishouden doordeweeks deed, tegen extra betaling, en dan overdag gewoon vrij was....
Ik heb zelf trouwens ook vaak genoeg opgepast op kinderen van mensen die beide fulltime werkten....
_________________
Si vis amari, ama!

Verander het verleden, begin vandaag!

Kusje, Juul
Bekijk profiel Stuur privé bericht
dAAb

dAAb

Leeftijd: 41
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier
Studieomgeving (BA): RUN

Berichten: 137


BerichtGeplaatst: do 16 dec 2004 14:01    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Juul schreef:
(..) hun natje en hun droogje verzorgde, en die ook het huishouden doordeweeks deed, tegen extra betaling, en dan overdag gewoon vrij was.... (..)....


Ja kijk, dan is het dus toch "werk"... Think
_________________
..:: Fris Fruitig & Gezond ::..
- [Jus Talionis] -
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail
Flash
Moderator
Flash

Leeftijd: 43
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Schorpioen
Studieomgeving (BA): UvA

Berichten: 1608


BerichtGeplaatst: do 16 dec 2004 14:08    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Juul schreef:
Nou zal ik dan eens vertellen hoe mijn ouders dat opgelost hebben? Mijn vader heeft altijd een fulltime baan gehad en mijn moeder heeft altijd of fulltime of 2parttime of fulltime en parttime gewerkt. (MIjn moeder brengt het meeste geld binnen)
Wij hadden een oppas totdat ik 11 jaar was, daarna zijn wij aan de au pairs gegaan. Het was voor mijn ouders de ideale oplossing, iemand in huis, die voor de kinderen hun natje en hun droogje verzorgde, en die ook het huishouden doordeweeks deed, tegen extra betaling, en dan overdag gewoon vrij was....
Ik heb zelf trouwens ook vaak genoeg opgepast op kinderen van mensen die beide fulltime werkten....


Dat is inderdaad ook een oplossing, maar niet eentje waar ik zelf voor zou kiezen!!! Maar ook dat is weer een heel andere discussie!!! Very Happy
Er kunnen zo een hoop nieuwe topics voortkomen uit deze discussie!!!!

dAAb schreef:

Ja dat lijkt mij ook een goed plan. Dan laten we de vrouw het grote inkomen binnen brengen, en wij (de mannen, heerlijk ras!, red.) nemen het huishouden op zich. Vervolgens stel ik voor om dan om-de-anderse-dag om 13:30 bij Flash af te spreken voor ons poker uurtje.. Nadat we natuurlijk de boodschappen gedaan hebben voor ons gezinnetje.. (bier, sigaartjes en nootjes, red.)


Op zich wel een strak plan, maar ik denk dat het dan toch om 12.00 uur wordt, want dat kom mij iets beter uit! Je moet namelijk niet vergeten dat om 15.00 uur Oprah en aansluitend ATWT op televisie komen! Daarbij ben ik lekker vlot klaar met het huishouden gezien het feit dat er bij mij in huis geen bier en sigaartjes nodig zijn! Razz
_________________
Liefde in twee verschillende werelden,
maar in beide ongelooflijk krachtig.
Deze liefde is pas ontstaan,
maar nu al voor eeuwig prachtig....
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Duch
Moderator
Duch

Leeftijd: 44
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Schorpioen
Studieomgeving (BA): RUG
Studieomgeving (MA): RUG
Berichten: 4351


BerichtGeplaatst: do 16 dec 2004 14:29    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

dAAb schreef:
Exclamation (Let op, komt weer een statement van daab aan)
Kortom: Mijn mening is dus dat ik het huishouden behoorlijk onderschat, maar wel met opzet.. Huishouden komt er gewoon bij, naast je werk. Vrouwen kunnen met gemak gaan werken, daar hebben we geus niet voor nodig.
Wel een puntje nog: ik ben er nog niet helemaal uit hoe ik het kinder probleem oplos, want die moeten ook van school gehaald worden en alles natuurlijk.. U hoort nog van mij..


Zo kan ik het ook wegpoetsen... Tuurlijk komt huishouden erbij naast je werk. Duh! Het wordt dan ook pas echt een probleem als er kids bijkomen. En op de een of andere manier gebeurt dat bij iedereen. Zonder kinderen allemaal aan het werk. Vast en zeker! Maar het draagt zo weinig bij aan de echte vraag waar het hier om gaat. Wat nou als er wel kinderen ezo zijn, en het dus niet meer kan om allebei fulltime te werken zonder extra maatregelen?
_________________
This is a court of law young man, not a court of justice
- Oliver Wendell 'the great dissenter' Holmes -
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Flash
Moderator
Flash

Leeftijd: 43
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Schorpioen
Studieomgeving (BA): UvA

Berichten: 1608


BerichtGeplaatst: do 16 dec 2004 14:34    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Dan zal ieder voor zichzelf moeten bepalen hoe hij/zij dat op wil lossen. Er zijn mensen die zorgen dat de (schoon)ouders diverse malen oppassen, en zijn mensen die beiden parttime gaan werken, zoals Juul aan vertelde is ook de oppas (au-pair) een oplossing, of één van beiden stopt met werken.

Ikzelf kies dus, als er ooit kinderen komen, voor de laatste oplossing, met als consequentie dat er dus minder geld binnenkomt, omdat je met één salaris moet rondkomen. Dat is de manier waarop ikzelf ben opgegroeid en waar ik altijd achter heb gestaan. En dus ook de manier waarop ik het zelf wil gaan doen. Wie van beiden dan thuis komt te zitten is iets wat in goed overleg met elkaar dient te gebeuren.

Uiteindelijk is dit een oplossing die vaak tijdelijk toegepast wordt, want zodra de kinderen naar het middelbaar onderwijs gaan zijn ze oud genoeg om bijv. een sleutel te krijgen, of zitten ze tot 's middags laat op school. De thuisgebleven partner kan dan gewoon weer parttime of fulltime gaan werken.
_________________
Liefde in twee verschillende werelden,
maar in beide ongelooflijk krachtig.
Deze liefde is pas ontstaan,
maar nu al voor eeuwig prachtig....
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Duch
Moderator
Duch

Leeftijd: 44
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Schorpioen
Studieomgeving (BA): RUG
Studieomgeving (MA): RUG
Berichten: 4351


BerichtGeplaatst: do 16 dec 2004 15:33    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ik zou denk ik een dergelijke oplossing ook kiezen, maar daarom vind ik het dus debiel dat de overheid bepaalt dat er meer vrouwen zouden moeten werken. Dat is dus een keuze waar de overheid niks mee te maken heeft.
_________________
This is a court of law young man, not a court of justice
- Oliver Wendell 'the great dissenter' Holmes -
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Flash
Moderator
Flash

Leeftijd: 43
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Schorpioen
Studieomgeving (BA): UvA

Berichten: 1608


BerichtGeplaatst: do 16 dec 2004 15:41    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ik weet ook niet op welke wijze deze uitspraak gedaan is. Het kan best zijn dat de Geus graag zou willen zien dat er meer vrouwen zijn die gaan werken. En dat is natuurlijk een mening die hij zelf mag hebben.

Niettemin is het niet de bedoeling dat de overheid zich, op welke wijze dan ook, gaat mengen in het gezinsleven. Ieder bepaalt voor zichzelf op welke wijze hij zijn gezin gaat onderhouden en inrichten.
_________________
Liefde in twee verschillende werelden,
maar in beide ongelooflijk krachtig.
Deze liefde is pas ontstaan,
maar nu al voor eeuwig prachtig....
Bekijk profiel Stuur privé bericht
ergo sum
Redacteur
ergo sum

Leeftijd: 119

Sterrenbeeld: Schorpioen


Berichten: 17065


BerichtGeplaatst: do 16 dec 2004 16:15    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Flash schreef:
... want zodra de kinderen naar het middelbaar onderwijs gaan zijn ze oud genoeg om bijv. een sleutel te krijgen ...


Hoezo dan pas??
Die eigen sleutel had ik echt al veel en veel eerder hoor.
Ik vond het vroeger ook altijd al zo'n onzin dat vriendjes van mij bij hun buren de sleutel moesten ophalen als ze binnen iets wilde pakken. En dan ging de buurvrouw beoordelen of dat wel nodig was. En als het in hun ogen een onzinnige rede was, dan werd dat uiteraard doorgespeeld naar de ouders, en kreeg het kind alsnog op zijn kop. En het krijgen van de eigen sleutel werd zo niet bevorderd.
Nee, ik zou eerder mijn eigen kind de sleutel toevertrouwen dan de buren.
_________________
Vivere est cogitare.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Magdalena

Magdalena

Leeftijd: 42
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Ram
Studieomgeving (BA): 
Studieomgeving (MA): 
Berichten: 2313


BerichtGeplaatst: do 16 dec 2004 16:34    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ik vind dat vrouwen dat zelf moeten mogen kiezen. Tenzij er allemaal uitkeringen daarom moeten worden getrokken. Maar als de man voldoende verdient en de vrouw thuis wil zitten, moet dat kunnen en moet dat mogen. Economisch onafhankelijk vind ik een goede zaak, maar ook dat moet je zelf kunnen beslissen.

Werk om te leven, leef niet om te werken!
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail Bekijk de homepage
dAAb

dAAb

Leeftijd: 41
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier
Studieomgeving (BA): RUN

Berichten: 137


BerichtGeplaatst: do 16 dec 2004 16:35    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ben het met Flash eens... zonder Juul verder te beledigen vind ik dat als je kinderen neemt, je niet een fulltime oppas moet nemen om voor je kinderen te zorgen. Neem dan geen kinderen zou ik zeggen. Maar dat is mijn mening (bedoel het niet persoonlijk Juul, vind jou een kanjer ! Cheer up )

En die sleutel kreeg ik ook al heel vroeg. Mooi herkenbaar voorbeeld van Ergo dat vriendjes altijd bij de buren moesten vragen om de sleutel..
Daar ik overigens vindt dat huishouden geen werk is, maar een goed excuus om niet te hoeven werken, vind ik indd dat een fulltime huisvrouw(-man) de enige en juiste oplossing is.

@ Flash : Ok is goed dan.. 12:00uur. Welke huismannen doen er nog meer mee?
_________________
..:: Fris Fruitig & Gezond ::..
- [Jus Talionis] -
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 2 van 5 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Tijden zijn in GMT + 2 uur


Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  



Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds