Thesis Internetrecht
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Informatie en technologie

#1: Thesis Internetrecht Auteur: SCAP BerichtGeplaatst: wo 27 feb 2013 12:43
    —
Beste allemaal,

Momenteel ben ik op zoek naar een interessante probleemstelling voor mijn master scriptie, Rechtsgeleerheid, gericht op Internetrecht (e-commerce).

Heeft er iemand een goed idee/uitspraak/richtlijn waarvan hij of zij denkt (1) dit is interessant, (2) hier is veel over geschreven, conclusie: hier kan je makkelijk een master thesis over schrijven?! Persoonlijk vind ik het moeilijk om alle actualiteiten concreet te maken en te vormen tot 1 specifiek probleem.

Mijn ideeën waren: de wilensvertrouwingsleer in virtuele tijdperk, het verbieden van beheer van social media profiel, de evolutie van de Richtlijn Elektronische contracten.

Is er iemand die net klaar is met zijn master thesis in dit rechtsgebied en die graag een enthousiaste student zou willen begeleiden (1/2 x in de maand samenkomen tegen een financiële vergoeding)?

Ik sta voor alles open en ik ben heel benieuwd naar jullie feedback/reacties. Ik sta voor alles open.

Groet

#2:  Auteur: Regin BerichtGeplaatst: wo 27 feb 2013 21:01
    —
Ik zou kijken op het weblog van Arnoud Engelfriet (www.iusmentis.nl). En lees de laatste jaargang van het relevante vaktijdschrift door. Zo heb ik ook mijn scriptieonderwerp gevonden.



Rechtenforum.nl -> Informatie en technologie

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl