Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten?
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl
 
Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
VA loan rates ...
180-dagen rege...
reparatiehuwel...
Res Nullius ?
proces verbaal...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication


 
Het is nu do 28 mrt 2024 22:57
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Nederland Onderneemt acquisitiefraude? artikel 7:46d lid 1
Moderator: Moderator Team

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 3 van 5 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
LogicWebdesign.nl



Leeftijd: 58
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Maagd


Berichten: 10


BerichtGeplaatst: vr 01 jul 2011 20:10    Onderwerp: Re: Erwin Bakker Nederland Onderneemt Reageer met quote Naar onder Naar boven

royharmanus schreef:
Erwin Sebastian Bakker
http://www.linkedin.com/pub/erwin-bakker/5/13a/24a


Ja, ze laten hun sporen netjes na.

Inmiddels hebben jullie allemaal (op verzoek van mijn advocaat) een oproep van mij ontvangen met een verzoek. Neem dit in ieder geval serieus, dan is de zaak snel dichtgetimmerd!

Iedereen een prettig weekend en maak je niet te druk! Smile))

Peter
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail
zangeres88



Leeftijd: 35
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Weegschaal


Berichten: 3


BerichtGeplaatst: di 05 jul 2011 13:37    Onderwerp: gewoon niet betalen Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ik ben inmiddels al anderhalf jaar verder na hun eerste brief...Ik heb vanaf mei 2010 niks meer gehoord tot begin dit jaar....dan duik ik ineens weer op in hun systeem dus krijg ik wederom een betalingsdreiging van 2010 als ook een nieuwe factuur omdat natuurlijk mijn abonnement is verlengd. Ook hier heb ik op advies van mijn advocaat niet meer gereageerd. Nu is de laatste brief in maart geweest. In de laatste brief stond min of meer dat ik nu kan wachten op een deurwaarder.

Tot nu toe geen personen aan de deur gehad. Ze bluffen gewoon en hopen dat je op een gegeven moment knakt en gewoon maar betaald. Niet doen en ze druipen vanzelf af! Zet ook hun telefoonnummer in je telefoon...als je gebeld wordt weet je dan dat je niet op moet nemen...

groetjes en succes ermee!
Bekijk profiel Stuur privé bericht
ejv



Leeftijd: 47
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Schorpioen


Berichten: 1


BerichtGeplaatst: do 07 jul 2011 11:23    Onderwerp: nederland onder(claimt) Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ik kom bij toeval op dit forum
heb mij ingeschreven omdat ik ook dat gelazer heb met nederland onderneemt

heb gister de eerste incasso binnen gehad en een dreigmail.. heb ze gebeld dat ik daar niet van te spreken ben. ook heb ik een brief gestuurd naar ze dat ik dit aan Vara's kassa zal voorleggen. Daar antwoorden ze op met de woorden. : Als wij door negatieve reclame verlies lijden, zullen wij die kosten op U verhalen..

vriendelijk he.

Ik ben er ook ingeluist,, Alleen de aflog code die ze stuurde werkte niet en miste een cijver.. door zelf een aantal keer met de cijfers te spelen kreeg ik het voor elkaar.
alleen was het toen al te laat.. Ik word aangeslagen voor een banner die er niet staat en die ik uberhaut niet heb.. Ik ben NIET te vinden op hun website.. De eerste maand wel alleen met verouderde info van mn oude website.. ze plakken en knippen maar wat..

Onder valse voorwaardens ben ik er ingetuind en ga NIET betalen,, want er word immers geen product geleverd.. Buitendat is zo'n voice contract niet geldig (al zegt het inhcasso bureau van wel en dat ze altijd de rechtzaken winnen) omdat het wel eens iemand anders zou kunnen zijn en/of mischien was je ziek en verstond je hun niet goed..

graag hoor ik tips want ze vallen me echt lastig..

vriendelijke groet erik-jan
Bekijk profiel Stuur privé bericht
jules2010



Leeftijd: 41
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Ram


Berichten: 1


BerichtGeplaatst: do 07 jul 2011 15:33    Onderwerp: Nederland onderneemt Reageer met quote Naar onder Naar boven

Beste gedupeerden van Nederland onderneemt,

Net als jullie ben ik ook in de mooie woorden van Nederland onderneemt getrapt. Een gratis proefmaand, die jezelf kan opzeggen in de afgesproken proefmaand. Nu heb ik alles gedaan wat ze verteld hebben over het stopzetten en nog willen ze dat ik voor een jaar ga betalen. Nederland onderneemt is erg in gebreke gebleven, link deed het niet, opzegbrief hebben ze niet ontvangen zeggen ze(dit n.a.v. dat het opzeggen via hun site niet mogelijk is wat wel op de site staat) Nu heb ik de voicelog ontvangen van ze en die klopt ook niet.
Graag wil ik iets collectief aanspannen, want op deze manier van zaken doen is niet gebruikelijk, want ze leggen de schuld bij jou en je kan nog een grote mond van ze verwachten ook.
Op fraudemeldpunt.nl kan je Nederland onderneemt melden en ictrecht weet ook heel veel.
Dus nu mijn vraag wie doet er mee???
Bekijk profiel Stuur privé bericht
inez1512



Leeftijd: 46
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Boogschutter


Berichten: 1


BerichtGeplaatst: di 12 jul 2011 21:21    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Hoi,
Ik ben er ook ingeluisd. Alleen weet ik nu niet zo goed wat ik moet doen.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
esthercasteleijn



Leeftijd: 37
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Waterman


Berichten: 2


BerichtGeplaatst: di 12 jul 2011 23:09    Onderwerp: getuigenverklaring Reageer met quote Naar onder Naar boven

Peter en ik zijn getuigenverklaringen bij elkaar aan het halen zo staan we samen sterk in de rechtzaal.

Als je ook gedupeerd bent net als ons stuur dan je verhaal op met je handtekening er onder naar.

Esther Casteleijn
Adm de Ruyterstraat 79
3361 VB
Sliedrecht

Zo kunnen we ze evt stoppen.

Peter en ik zullen niet stoppen totdat we alles hebben geprobeerd.

EN BETAAL ZE NIET... ZOLANG WE BLIJVEN BETALEN KUNNEN ZE NOG VANALLES MAKEN.

help ons.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
LogicWebdesign.nl



Leeftijd: 58
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Maagd


Berichten: 10


BerichtGeplaatst: zo 17 jul 2011 11:00    Onderwerp: Getuigenverklaring Reageer met quote Naar onder Naar boven

Wie heeft er ook problemen met NO?
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail
Een ondernemer



Leeftijd: 58
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Ram


Berichten: 1


BerichtGeplaatst: zo 17 jul 2011 11:11    Onderwerp: Sluit je aan!!! Reageer met quote Naar onder Naar boven

We roepen iedereen op, die problemen ondervind met Nederland Onderneemt een getuigenverklaring te schrijven met de negatieve ervaringen, deze met blauwe pen te ondertekenen, deze in te scannen en te sturen naar stopnlonderneemt@gmail.com

Voor diegene die dit al gedaan hebben, geldt deze oproep niet, een verklaring is genoeg.

We sluiten het net langzaam maar zeker om deze mensen heen. Alleen samen kunnen we dit definitief stoppen. Het moet nu maar eens definitief afgelopen zijn met het gedreig en dit kinderachtige gedrag om mensen angst aan te jagen en op deze onofficiële manier van zaken doen!

We hopen dat we uw getuigenverklaring binnenkort kunnen verwelkomen.

Trouwens,.....ze schijnen verhuisd te zijn! Ik weet van niets!

Een medeondernemer!
Bekijk profiel Stuur privé bericht
zangeres88



Leeftijd: 35
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Weegschaal


Berichten: 3


BerichtGeplaatst: di 19 jul 2011 11:20    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

ik heb mijn brief net in elkaar gezet, bij elke zin die ik intikte werd ik weer woedender om hun wanpraktijken. Toch wel fijn dat ik niet de enige ben en dat we dus echt wat kunnen doen!

De brief zal één dezer dagen in de mailbox verschijnen. Nederland Onderneemt moet stoppen!!
Bekijk profiel Stuur privé bericht
FPS



Leeftijd: 53
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Weegschaal


Berichten: 1


BerichtGeplaatst: do 28 jul 2011 12:33    Onderwerp: Nederland Onderneemt Reageer met quote Naar onder Naar boven

Jaja, en wij zijn er ook ingetrapt (mijn vriendin althans).
Erg raar zaakje, duidelijke geval van acquisitie fraude IMHO.
We zitten nog te twijfelen tussen betalen (en er vanaf zijn) of de poot stijf te houden er een principe kwestie van te maken.
Kan wel erg slecht verkroppen dat twee van die haantjes een bedrijf runnen en argeloze (en met name nog naïeve starters) ondernemers geld af troggelen.
Maar heb dus aan de andere kant geen zin in alle tijd die we moeten gaan stoppen dan in het schrijven van brieven en telefoontjes. (maakt het nog duurder!).
What to do?
Let me know.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Peter Knapen



Leeftijd: 53
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Waterman


Berichten: 3


BerichtGeplaatst: zo 07 aug 2011 20:09    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Dit geldt helaas ook voor mijn vriendin. Er wordt een maand lang gratis plaatsing beloofd. In het gesprek wordt niet gesproken over het feit dat de proefperiode automatisch omgezet wordt in een jaarabonnement. Alles is geheel vrijblijvend.

Dit wordt echter wel vermeld in de bevestiging die nadien gestuurd wordt. Er staat ook een link in met een afmeldcode. Mijn vriendin heeft dit niet gelezen en heeft nu dus een factuur gekregen. Inmiddels heb ik haar afgemeld, maar dus wel te laat.

Ik vraag me af in hoeverre dit nu rechtsgeldig is. Volgens mij is hier op zijn minst sprake van dwaling.

Ik zou graag vernemen hoe het proces bij jullie verder verloopt.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Onno Peper & Conny Gi



Leeftijd: 63
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Boogschutter


Berichten: 2


BerichtGeplaatst: do 11 aug 2011 19:16    Onderwerp: nederland onderneemt Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ook wij hebben problemen met nederland onderneemt.
Stilzwijgend verlengd tot een jaar en net te laat afgezegd, voor ons gevoel erin geluisd dus. Maar staan zij wel sterk juridisch???? Wij willen dit ook niet betalen omdat dit soort praktijken onethisch zijn. Wij weten nu ook niet zo goed hoe verder, willen wel participeren in deze kwestie.

Graag een reactie Onno en Conny
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Poca.nl



Leeftijd: 49
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Steenbok


Berichten: 2


BerichtGeplaatst: vr 12 aug 2011 16:06    Onderwerp: Re: Nederland Onderneemt acquisitiefraude? artikel 7:46d lid 1 Reageer met quote Naar onder Naar boven

Beste mensen,

Speciaal voor Nederland Onderneemt heb ik me hier geregistreerd.

Ik heb een factuur liggen van 213,49. Wat moet ik daar mee doen? Ik heb me inmiddels afgemeld via de afmeld link.

Ik vind het eeuwig zonde van mijn geld om de factuur te betalen maar dan ben ik er wel van af! Geld kost minder dan stress.

Ik heb al een mail gestuurd aan LogicWebDesign. Ik geef me graag op om een zaak te bouwen.

Bedankt.

roos
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Poca.nl



Leeftijd: 49
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Steenbok


Berichten: 2


BerichtGeplaatst: vr 12 aug 2011 16:50    Onderwerp: Re: Nederland Onderneemt acquisitiefraude? artikel 7:46d lid 1 Reageer met quote Naar onder Naar boven

Poca.nl schreef:
Beste mensen,

Speciaal voor Nederland Onderneemt heb ik me hier geregistreerd.

Ik heb een factuur liggen van 213,49. Wat moet ik daar mee doen? Ik heb me inmiddels afgemeld via de afmeld link.

Ik vind het eeuwig zonde van mijn geld om de factuur te betalen maar dan ben ik er wel van af! Geld kost minder dan stress.

Ik heb al een mail gestuurd aan LogicWebDesign. Ik geef me graag op om een zaak te bouwen.

Bedankt.

roos


Ik heb inmiddels een mail gekregen van Peter.

Bedankt in ieder geval!
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Peter Knapen



Leeftijd: 53
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Waterman


Berichten: 3


BerichtGeplaatst: vr 19 aug 2011 21:12    Onderwerp: Factuur betaald. Reageer met quote Naar onder Naar boven

Quote:
Dit geldt helaas ook voor mijn vriendin. Er wordt een maand lang gratis plaatsing beloofd. In het gesprek wordt niet gesproken over het feit dat de proefperiode automatisch omgezet wordt in een jaarabonnement. Alles is geheel vrijblijvend.


Gisteren heb ik de opname van het gesprek opgevraagd. Hieruit blijkt toch dat er duidelijk gesproken wordt over een proefperiode van 30 dagen, die gevolgd wordt door een betaald jaarabonnement.
Aan het einde van het gesprek wordt gevraagd: 'Ga je hiermee akkoord?'. Hierop heeft ze duidelijk ja gezegd. Dit is voor mij dan ook voldoende reden om de factuur alsnog te betalen. Ik hoop wel dat ze hier iets van geleerd heeft.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 3 van 5 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Tijden zijn in GMT + 2 uur


Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  



Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds