Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten?
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl
 
Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
VA loan rates ...
180-dagen rege...
reparatiehuwel...
Res Nullius ?
proces verbaal...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication


 
Het is nu do 28 mrt 2024 17:02
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Nederland Onderneemt acquisitiefraude? artikel 7:46d lid 1
Moderator: Moderator Team

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 2 van 5 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
meulenkamp



Leeftijd: 40
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Steenbok


Berichten: 5


BerichtGeplaatst: zo 13 mrt 2011 15:46    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

de mensen achter Nederlandonderneemt.nl willen gewoon zoveel mogelijk mensen bang maken en daarmee zoveel mogelijk geld innen. Ze hebben diverse truucs om het "ja" woord tegen u te gebruiken. Bijvoorbeeld door de beloofde afmeld e-mail niet te versturen. Ik raad iedereen aan om aangifte te doen van oplichting en ook dit te melden bij http://www.fraudemeldpunt.nl/home.

Verder nooit meer het woord JA gebruiken bij gesprekken met callcenters...

Hun agressieve manier werkt wel want er zijn behoorlijk veel mensen die wel gewoon betalen! Maar dan ben je over een jaar weer de pineut want als je eenmaal betaald geef je toe dat je dit abonnement wel wilt...

daarna gewoon negeren en geen tijd meer aan vuil maken. want tijd is ook geld!
Bekijk profiel Stuur privé bericht
design4u



Leeftijd: 67
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Steenbok


Berichten: 1


BerichtGeplaatst: do 21 apr 2011 11:09    Onderwerp: Nederlandonderneemt zou gestopt moeten worden Reageer met quote Naar onder Naar boven

Na een langdurige dreiging van Nederlandonderneemt wordt onze 'zaak' nu voor de kantonrechter gebracht. Ik wil dit wel doorzetten, al is het alleen maar om de andere ondernemers te waarschuwen voor dit soort valse praktijken. Het ongevraagd maken van een profiel, het aanbieden van een 30 dagen 'proefperiode', zonder waarschuwingen en met telefonische 'terreur' van na afmelding weer aanmelden en geen enkele intentie om iets voor de ondernemer te betekenen, puur om een bedrag afhandig te maken voor minimaal een jaar onzin.

Met de gelden die ze daarmee 'verdienen' kan de firma Dotsolutions VOF van [naam firmant 1] en [naam firmant 2] Juriscasso inhuren om de 'vervelende' wanbetalers te bedreigen. Velen kiezen dan kennelijk eieren voor hun geld?

Is er jurisprudentie over deze firma bekend? Veel andere firma's zijn wel te vinden met analoge werkwijzen. Wat mij opvalt is dat die veelal in het noorden gevestigd zijn.

Ook worden fora bewerkt om negatieve berichten te verwijderen (om TROS radar en dit forum: Meulenkamp).

Ik ben benieuwd naar reacties!
Bekijk profiel Stuur privé bericht
LogicWebdesign.nl



Leeftijd: 58
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Maagd


Berichten: 10


BerichtGeplaatst: ma 25 apr 2011 13:55    Onderwerp: Re: hetzelfde hier Reageer met quote Naar onder Naar boven

[quote="meulenkamp"]
Quote:
Beste mensen,


heel grappig maar ik heb precies exact hetzelfde probleem, ik was ook druk, en had die e-mail ook verwacht om dit op te zeggen alleen die e-mail kwam niet... wat dus hun manier is om slapen rijk te worden.

wat een oplichters, ik kreeg gister een incassobrief van juricasso van 294,44 (hoofdsom was 213,49) want ik betaal niets.

dit kan toch niet? kunnen ze hier zomaar mee weg komen? ik ga dit dus echt niet betalen he!

ik ben echt heeeel boos.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail
rkuhlemeier



Leeftijd: 68
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Leeuw


Berichten: 1


BerichtGeplaatst: do 28 apr 2011 23:31    Onderwerp: Re: Nederlandonderneemt zou gestopt moeten worden Reageer met quote Naar onder Naar boven

mijn vrouw is er ook net ingetrapt. Durfde het niet tegen mij te zeggen en heeft nu dus net maar betaald (€225). Ik vond dit forum en ben benieuwd hoe het de deelnemers is vergaan sinds februari. ...?
Bekijk profiel Stuur privé bericht
esthercasteleijn



Leeftijd: 37
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Waterman


Berichten: 2


BerichtGeplaatst: di 07 jun 2011 12:17    Onderwerp: Aangifte Reageer met quote Naar onder Naar boven

Hallo allemaal,

Wij zijn er helaas ook mee in aanmerking gekomen en ook wij laten het er niet bij zitten.

Wij zijn druk bezig om je te laten stoppen maar dat kunnen we niet alleen.

We willen graag aangifte gaan doen en heo meer mensen we hebben die dat ook doen des te meer effect heeft het.

We hebben ook een advocaat om ons te helpen en te begeleiden om ze dus te stoppen.

Ze zijn bekent bij de rechters dus we kunnen dit met zijn alle stoppen.
DIT KAN ZO TOCH NIET LANGER

Als u mee wilt doen stuur me dan een berichtje dan kunnen we er wat aan gaan doen.

Mvg esther
Bekijk profiel Stuur privé bericht
LogicWebdesign.nl



Leeftijd: 58
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Maagd


Berichten: 10


BerichtGeplaatst: di 07 jun 2011 22:54    Onderwerp: Re: Nederlandonderneemt zou gestopt moeten worden Reageer met quote Naar onder Naar boven

Met de gelden die ze daarmee 'verdienen' kan de firma Dotsolutions VOF van [naam firmant 1] en [naam firmant 2] Juriscasso inhuren om de 'vervelende' wanbetalers te bedreigen. Velen kiezen dan kennelijk eieren voor hun geld?


Juricasso? Dat is toch dat bedrijf die als slogan voert: No Cure, No Pay? Nou, dat zegt al genoeg. Ze zijn geen gerechtsdeurwaarderskantoor, zei de man mij zelf aan de telefoon.


Laatst aangepast door LogicWebdesign.nl op di 28 jun 2011 22:41, in totaal 1 keer bewerkt
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail
PNZrour



Leeftijd: 54
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Maagd


Berichten: 2


BerichtGeplaatst: do 09 jun 2011 16:27    Onderwerp: Nederlandonderneemt.nl Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ook ik ben er in getrapt, was twee dagen te laat met opzeggen!
heel wat straffe mails gestuurd en gebel. aan de telefoon werd meteen gemeld dat er geen credit nota gemaakt zal worden, ook niet door haar collega.......?
wat heb ik aan hun credit nota???
betalen doe ik zeker niet, nooit niet!
zij hebben op mail zwart op wit gezet dat zij per direct mijn vermelding zullen verwijderen, dat is ook gebeurt (of heb ik er nooit op gestaan??) en toch wille ze dat ik betaal, jammer voor hun!
Ook Juricasso aan de telefoon gehad, 3 keer. zeer slap figuur die ik sprak en zeker niet intimiderend. op de vraag of zij persoonlijke banden hadden met Nederlandonderneemt werd met zwijgen toegestemd, zoals ik al dacht.
op dit moment is juridisch van de vakbond hun op hun plek aan het zetten namens mij.

ze hebben aan mij echt een hele harde als ze door blijven zetten, niemand is zo koppig als ik.

voor diegene die op het moment de dupe worden van Nederlandonderneemt: wijs hun op deze blog.

groet,
Pascal
Bekijk profiel Stuur privé bericht
LogicWebdesign.nl



Leeftijd: 58
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Maagd


Berichten: 10


BerichtGeplaatst: ma 27 jun 2011 22:16    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Beste mensen,

Ze gaan me voor de rechter slepen en ik heb er zin in!!!! Ik heb namelijk veel meer bewijzen in handen tegen hun, dan ze zelf weten. Ze denken dat ik de zaak ga verliezen en ik 500 euri extra zal moeten betalen. Ik kan niet wachten! Ga even wat registers (en beerputten) open trekken.

Stuur je getuigenverklaring omtrent jou bevindingen van het betreffende bedrijf naar mijn priveadres (op te vragen per mail) Hoe meer, hoe liever...

Ik houd jullie op de hoogte!

Peter
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail
PNZrour



Leeftijd: 54
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Maagd


Berichten: 2


BerichtGeplaatst: di 28 jun 2011 14:00    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

ik hoop ook nog op een uitnodiging van hun om aar de rechter te gaan, dat weten zij van mij ook.

Extra tip: mond tot mond reclame is de beste reclame die er is dus verspreid het (slechte) nieuws over Nederland Onderneemt en ze zullen in zeer korte tijd falliet zijn.

Pascal
Bekijk profiel Stuur privé bericht
LogicWebdesign.nl



Leeftijd: 58
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Maagd


Berichten: 10


BerichtGeplaatst: di 28 jun 2011 17:49    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

PNZrour schreef:
ik hoop ook nog op een uitnodiging van hun om aar de rechter te gaan, dat weten zij van mij ook.

Extra tip: mond tot mond reclame is de beste reclame die er is dus verspreid het (slechte) nieuws over Nederland Onderneemt en ze zullen in zeer korte tijd falliet zijn.

Pascal


De rechter zal beslissen Smile)))))))))) en ze denken dat ze gaan winnen. Ben benieuwd!? Hoorde via via dat ze al een zaak verloren hebben, dus......
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail
LogicWebdesign.nl



Leeftijd: 58
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Maagd


Berichten: 10


BerichtGeplaatst: di 28 jun 2011 17:49    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

We vormen al een behoorlijke groep. Vecht jij ook tegen Nederland Onderneemt? Let me know! We zijn nog met en "verrassing" bezig.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail
lyoto



Leeftijd: 38
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier
Studieomgeving (BA): UU

Berichten: 3


BerichtGeplaatst: do 30 jun 2011 13:25    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Wat raden jullie aan over het betalen (als je hem nog niet hebt betaald).
Wel of niet doen?

De grote vraag is of hier sprake is van acquisitiefraude.
Ik neem aan dat:
- Als dit wél het geval hoef je niks te betalen, immers sprake van fraude.
- Als dit niet het geval is moet je betalen, immers geen sprake van fraude.

Echter als ik rondzoek, blijkt dit af te hangen van de omstandigheden van het geval. Wat betreft dit geval is er nog geen eenduidig antwoord. Hoe kan ik weten waar ik het beste aan doe?

Voor hetzelfde geld ben je je geld kwijt als je betaald (oplichterspraktijken) en moet je een heel juridisch traject af gaan om je geld weer terug te zien. Echter als je niet betaald zullen zij, zoals blijkt uit dit topic, jou voor de rechter slepen. Ook een (niet geheel kosteloos) juridisch traject. Ik vraag me dan ook af of ik wel of niet zou moeten betalen.

Speelt het overigens ook nog mee of er al dan niet een contract is verzonden?
Bekijk profiel Stuur privé bericht
royharmanus



Leeftijd: 38
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Tweelingen


Berichten: 3


BerichtGeplaatst: vr 01 jul 2011 12:34    Onderwerp: Vennoten achter Nederland Onderneemt Reageer met quote Naar onder Naar boven

Beste mensen,

Ik heb het hetzelfde meegemaakt als jullie. Ik heb nog niet eens een email ontvangen om mij te kunnen afmelden via de site. Ik moet over ca. 11 dagen 213 euro betalen.

Dit zijn de vennoten:(staan ingeschreven als 'dotsolutions', 'nederlandonderneemt' en 'wijverkopenhet'):

Erwin Sebastian Bakker
http://www.linkedin.com/pub/erwin-bakker/5/13a/24a
Eikenlaan 12
7907 BJ Hoogeveen
geb. d.: 01-03-1980

Hendrik (Herold) Roelof Velema
http://www.linkedin.com/in/heroldvelema
De Vlegel 25
7908 PH Hoogeveen
geb. d.: 12-01-1982

Het bekende emailadres is:
info@dotsolutions.nl
tel: 0528269594


Laatst aangepast door royharmanus op vr 01 jul 2011 13:19, in totaal 4 keer bewerkt
Bekijk profiel Stuur privé bericht
royharmanus



Leeftijd: 38
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Tweelingen


Berichten: 3


BerichtGeplaatst: vr 01 jul 2011 12:47    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Hendrik Roelof Velema staat ook bekend als Herold Velema.

Zie profiel gegevens over hem:
http://www.linkedin.com/in/heroldvelema

Dan weten we in ieder geval met wie we te maken hebben.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
royharmanus



Leeftijd: 38
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Tweelingen


Berichten: 3


BerichtGeplaatst: vr 01 jul 2011 12:50    Onderwerp: Erwin Bakker Nederland Onderneemt Reageer met quote Naar onder Naar boven

Erwin Sebastian Bakker
http://www.linkedin.com/pub/erwin-bakker/5/13a/24a
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 2 van 5 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Tijden zijn in GMT + 2 uur


Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  



Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds