Beschermdoos/box voor wetboeken?
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Boeken & zo

#1: Beschermdoos/box voor wetboeken? Auteur: Goldenbrown BerichtGeplaatst: ma 05 okt 2009 9:48
    —
Ik ben op zoek naar zo een beschermdoos/box voor de Kluwer wetboeken. Ik heb nu mijn wetboeken altijd los in mijn tas maar ze beschadigen altijd.

Weten jullie waar ik dat kan bestellen? Heb heel internet afgezocht maar niets gevonden Rolling Eyes

#2: Re: Beschermdoos/box voor wetboeken? Auteur: Basa BerichtGeplaatst: ma 05 okt 2009 10:45
    —
Goldenbrown schreef:
Ik ben op zoek naar zo een beschermdoos/box voor de Kluwer wetboeken. Ik heb nu mijn wetboeken altijd los in mijn tas maar ze beschadigen altijd.

Weten jullie waar ik dat kan bestellen? Heb heel internet afgezocht maar niets gevonden Rolling Eyes



Het maakt toch niet uit dat ze beschadigen? Je moet toch elk jaar nieuwe bestellen. Wink

#3:  Auteur: WimWest BerichtGeplaatst: ma 05 okt 2009 13:00
    —
E-reader bij Bol.com

#4:  Auteur: tikSimone BerichtGeplaatst: ma 05 okt 2009 20:29
    —
E-reader niet nodig, want je kunt die wetboeken natuurlijk ook op je laptop bekijken (Kluwer doet er immers een CD bij).

Goldenbrown: benader Kluwer eens met je idee, zou ik zeggen.

Zelf ben ik van mening dat een wetboek er flink gebruikt uit moet zien, dus wat vouwen her en der en omgekrulde randen vind ik zelf niet erg. Als je er veel mee werkt gebeurt dat namelijk sowieso. Maar ik kan me voorstellen dat mensen dat minder plezierig vinden, dus vraag Kluwer eens om hulp.

For the time being helpt het samenbinden met een lint en vervoeren in een oude schoenendoos wellicht wel.

#5:  Auteur: Basa BerichtGeplaatst: di 06 okt 2009 9:58
    —
tikSimone schreef:
E-reader niet nodig, want je kunt die wetboeken natuurlijk ook op je laptop bekijken (Kluwer doet er immers een CD bij).

Goldenbrown: benader Kluwer eens met je idee, zou ik zeggen.

Zelf ben ik van mening dat een wetboek er flink gebruikt uit moet zien, dus wat vouwen her en der en omgekrulde randen vind ik zelf niet erg. Als je er veel mee werkt gebeurt dat namelijk sowieso. Maar ik kan me voorstellen dat mensen dat minder plezierig vinden, dus vraag Kluwer eens om hulp.

For the time being helpt het samenbinden met een lint en vervoeren in een oude schoenendoos wellicht wel.



Laughing Ja dat lijkt me echt een uitkomst. Met een schoenendoos over de campus lopen elke dag Laughing. Hmmm Rolling Eyes

Heel slecht maar moest opeens denken aan de terminator en zijn bloemendoos. http://www.youtube.com/watch?v=b0SzGeLj77c&feature=PlayList&p=306C04FB1A56A98E&playnext=1&playnext_from=PL&index=17 <- vanaf 2:30 Shocked

#6:  Auteur: Goldenbrown BerichtGeplaatst: di 06 okt 2009 13:22
    —
Hahahaha Very Happy

Ik snap het echt niet.. vroeger had men wel van die boxen!!

Maar goed ik heb nu allemaal plakband geplakt hehe Wink

Dankje allemaal!!

#7:  Auteur: tikSimone BerichtGeplaatst: di 06 okt 2009 21:36
    —
Met rozen strooien op de campus kan ook geen kwaad. Wink Maar ik bedoelde natuurlijk: die doos in de rugzak.

Goldenbrown: wanneer was "vroeger" dan?

#8:  Auteur: Patricia20 BerichtGeplaatst: di 06 okt 2009 21:53
    —
Ik heb de hoeken beschermd door er plakband op te plakken. Dat scheelt wel. Maar met de tabjes blijft het behelpen. Deze vouwen en scheuren gemakkelijk.

#9:  Auteur: LeChat BerichtGeplaatst: wo 07 okt 2009 10:13
    —
Het voordeel van de Vermande-tapjes is dat ze zo klein zijn dat je ze met één plakbandje precies kan bedekken. Dat deed ik dan ook altijd, en bij de veelgebruikte ook een plakbandje op de bladzijde zelf om inscheuren te voorkomen. Daarmee redde ik het best een heel collegejaar.



Rechtenforum.nl -> Boeken & zo

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl