Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten?
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl
 
Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
VA loan rates ...
180-dagen rege...
reparatiehuwel...
Res Nullius ?
proces verbaal...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication


 
Het is nu vr 29 mrt 2024 1:58
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

[UL] Repetitor Bedrijfseconomie
Moderators: Michèle, Nemine contradicente, Moderator Team

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 1
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Joyride



Leeftijd: 37
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Schorpioen
Studieomgeving (BA): UL

Berichten: 3


BerichtGeplaatst: do 24 sep 2009 0:11    Onderwerp: [UL] Repetitor Bedrijfseconomie Reageer met quote Naar onder Naar boven

Wie heeft er ervaring met repetitoren voor bedrijfeconomie? Smile

Ik zie Bierens de Haan regelmatig reclame maken. Hij beweert dat studenten die zijn cursus volgen een slagingspercentage van 70 tot 80% op hun tentamen hebben. Heeft er iemand hier les van hem gehad? Zo ja, is dit onderwijs aan te raden?

Is er iemand te spreken over de Capita Selecta cursus? Wordt het duidelijk uitgelegd of lijkt het erop dat ze de student-repetitoren niet goed selecteren?

Kent iemand nog andere repetitoren voor bedrijfseconomie?
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Summer



Leeftijd: 39
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Maagd
Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL
Berichten: 108


BerichtGeplaatst: do 24 sep 2009 10:31    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ik heb van veel mensen gehoord dat Dhr. Bierens De Haan heel erg slecht is. Hij geeft geen mogelijkheid om vragen te stellen over de stof. Ook lijkt mij het slagingspercentage een beetje te hoog gegrepen. Ik ken meerdere mensen die onder de 4 scoorde na die cursus.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
lamaris



Leeftijd: 45
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Stier
Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL
Berichten: 115


BerichtGeplaatst: do 24 sep 2009 20:52    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Bierens de Haan zelf schijnt erg slecht te zijn. Ik weet dat uit eerste hand. Ik heb namelijk via zijn bedrijf een cursus rechtseconomie gevolgd. Deze werd gegeven door 2 studenten, die werkten voor Bierens. Deze jongens deden het echt erg goed en door hen heb ik het tentamen dik gehaald.
Maar medecursisten vertelden mij dat zij tegelijkertijd ook bijles volgden voor Bedrijfseconomie, en dat werd gegeven door Bierens de Haan zelf. En daarover waren zij zó ontevreden, dat één ervan zelfs het betaalde cursusgeld terug ging vorderen. De man schijnt geen bord te gebruiken, en toont geen geduld. Domme vragen bestaan bij hem kennelijk wel.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Summer



Leeftijd: 39
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Maagd
Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL
Berichten: 108


BerichtGeplaatst: do 24 sep 2009 21:18    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Dat heb ik inderdaad ook gehoord Lamaris. Ik heb ook gehoord dat de cursus rechtseconomie door die 2 studenten gegeven wordt heel erg aan te raden is. Hier heb ik me voor ingeschreven. Het is de student van Bieren de Haan overigens niet gelukt om dr geld terug te krijgen.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
lamaris



Leeftijd: 45
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Stier
Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL
Berichten: 115


BerichtGeplaatst: do 24 sep 2009 21:21    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Summer schreef:
Dat heb ik inderdaad ook gehoord Lamaris. Ik heb ook gehoord dat de cursus rechtseconomie door die 2 studenten gegeven wordt heel erg aan te raden is. Hier heb ik me voor ingeschreven. Het is de student van Bieren de Haan overigens niet gelukt om dr geld terug te krijgen.


Ik hoop dat die ene jongen het nog geeft, die ene die eerst Bedrijfseconomie studeerde en nu geloof ik Geschiedenis deed. Aan zijn aanpak heb ik echt veel gehad.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
MZN

MZN

Leeftijd: 39
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Waterman
Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL
Berichten: 68


BerichtGeplaatst: di 06 okt 2009 23:46    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

lamaris schreef:
De man schijnt geen bord te gebruiken, en toont geen geduld. Domme vragen bestaan bij hem kennelijk wel.


Ik heb bij deze man een cursus ondernemingsrecht gevolgd omdat 't vak toch echt een keer gehaald moest worden omdat 't al de derde keer was voor me.

Wat Lamaris zegt klopt, Ik zou serieus waar een roman kunnen schrijven over de lessen die ik bij hem heb gevolgd.

Als we het alleen hebben over de kwaliteit van 't onderwijs vond ik dat zijn oefenopgaven niet erg lekker aansloten bij het vak en het tentamen. Zijn samenvattingen van de arresten waren minder uitgebreid dan die je bijvoorbeeld in een SIL verslag vindt. Ze hadden ook niet echt nut omdat het vak in de mc tentamens nooit naar de grote lijnen van een arrest vraagt. Zoals Lamaris al aanstipte gebruikt hij geen bord, hij dicteert alleen maar. Vragen stellen mocht soms, afhankelijk van wie je was leek 't wel. De oefen tentamens bestonden uit oude uitvoeringen, sommige ervan heb ik zelf aan hem gegeven. Het intellectueel eigendom gedeelte is totaal niet zijn vakgebied dus je kan beter gewoon het boek goed lezen en leren.

Ik heb 't zelf uiteindelijk ruim gehaald. De cursus had als positief effect dat ik naast de colleges en werkgroepen dermate veel met het vak bezig was dat ik het gewoon echt goed kende deze keer.

Het halen van mijn laatste bachelor vak was me zoveel waard dat ik de 300 euro geen weggegooid geld vindt, maar al met al was 't niet best.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Patricia20

Patricia20

Leeftijd: 37
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Weegschaal
Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL
Berichten: 554


BerichtGeplaatst: wo 07 okt 2009 14:50    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Geen al te beste verhalen dus. Ik hoop maar dat rechtseconomie dan wel goed gegeven wordt, want ik moet dat echt halen nu. Bedrijfseco heb ik gelukkig al gehaald. Maar dit is denk ik alleen omdat ik op het mbo al uitgebreid bedrijfseconomie heb gehad en de balans dus eigenlijk al goed snapte.
_________________
Waar rechtspraak ophoudt, begint de oorlog.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
LisettedeGroot



Leeftijd: 36
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Weegschaal
Studieomgeving (BA): UL

Berichten: 16


BerichtGeplaatst: wo 03 nov 2010 0:00    Onderwerp: vervolg Reageer met quote Naar onder Naar boven

Hallo,

Ik wil graag nog een berichtje sturen over dit topic, hopelijk is het nog niet gesloten? Ik ben het namelijk helemaal niet eens met de beweringen hier. Ik vind het eigenlijk nogal goedkoop om dit soort verhalen hier te schrijven. Ik heb de cursus zelf ook gevolgd (voor Bedrijfseconomie) en daar vorige ronde zeker veel aan gehad. Je moet zelf natuurlijk ook wel wat aan het vak doen anders heeft een repetitor geen zin.

Wat volgens mij meer reden tot klagen is: de docent maakt het tentamen echt VEEL te moeilijk! Er worden steeds meer vragen gesteld die NIET in de syllabus staan, die NIET zijn behandeld tijdens werkgroep en waar je gewoon niet achter kunt komen. Graag meningen hierover. Very Happy
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Mileena



Leeftijd: 39
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Stier
Studieomgeving (BA): UL

Berichten: 15


BerichtGeplaatst: zo 07 nov 2010 18:23    Onderwerp: Re: vervolg Reageer met quote Naar onder Naar boven

LisettedeGroot schreef:
Er worden steeds meer vragen gesteld die NIET in de syllabus staan, die NIET zijn behandeld tijdens werkgroep en waar je gewoon niet achter kunt komen.


Wat voor vragen werden er dan gesteld tijdens het tentamen? Ik bedoel, als het vragen zijn waar je niet achter kunt komen, dan ben ik wel benieuwd welke vragen jullie dan gehad hebben. Smile
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Ws1990



Leeftijd: 33
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Ram
Studieomgeving (BA): UL

Berichten: 1


BerichtGeplaatst: ma 02 jun 2014 11:07    Onderwerp: Bierens de Haan Reageer met quote Naar onder Naar boven

Die ''LisettedeGroot'' klinkt wel verdacht veel als Bierens de Haan. Ook op een andere forum dezelfde naam gezien met een felle verdediging voor de repetitor.

Dat terzijde.
Mijn ervaring met Bierens de Haan. Superslecht, geldverspilling, neigt meer de kant op te gaan van oplichting.
Een zeer onredelijke man die alles behalve tentamengericht te werk gaat.
Meer onderwerpen naar voren haalt die niet van belang zijn. En waar niet mee te praten valt. Ook geeft hij veel verkeerde informatie, en als je hem hiermee confronteert, dan is hij op z'n teentjes getrapt.

Ook geeft hij aan dat de student niet mag verwachten dat hij alles gaat ''voorschotelen''...
Uit mijn ervaring met andere repetitoren, zoals Gijs Scholten, werd de stof duidelijk nogmaals behandeld, en hiermee geoefend. Dat noem ik overigens een superrepetitor.

Al met al, ga ZEKER niet naar Bierens de Haan. Misschien wel naar zijn collega's met wie hij samenwerkt, daar kan ik niks over zeggen.

Een kansloze repetitor die daar maar leuk zit te praten met je voor zijn lol, over de stof en behandelt jou alsof je de stof even goed beheerst als de hoogleraar die de hoorcolleges heeft gegeven.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 1

Tijden zijn in GMT + 2 uur


Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  



Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds