Verschil Inleiding in het Nederlandse recht druk 13 en 14?
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Boeken & zo

#1: Verschil Inleiding in het Nederlandse recht druk 13 en 14? Auteur: Rechtenmiepje BerichtGeplaatst: zo 26 aug 2007 18:11
    —
Weet iemand of er een groot verschil is tussen druk 13 en 14 van het boek inleiding in het Nederlandse recht van Mr. J.W.P. Verheugt ?

Een vriendin van mij heeft druk 13 en die kan ik van haar overkopen.

#2:  Auteur: tikSimone BerichtGeplaatst: zo 26 aug 2007 22:23
    —
Ik zou het niet weten, maar een nieuwe druk komt er meestal niet voor niets. Je zou aan de hand van het voorwoord van de 14e druk even kunnen kijken of er inhoudelijk veel veranderd is. Meestal wordt daar wel melding van gemaakt.

#3:  Auteur: RemcoJansen BerichtGeplaatst: ma 27 aug 2007 18:44
    —
Ik raad je af om een oude druk te gebruiken. In Verheugt zijn vele nieuwe arresten opgenomen, bovendien wordt wetgeving vervangen door nieuwe wetgeving. Ik zou niet graag het risico willen lopen op een onvoldoende enkel om het feit dat je enkele euro-tjes wilde besparen.

#4:  Auteur: Rechtenmiepje BerichtGeplaatst: za 01 sep 2007 21:35
    —
RemcoJansen schreef:
Ik raad je af om een oude druk te gebruiken. In Verheugt zijn vele nieuwe arresten opgenomen, bovendien wordt wetgeving vervangen door nieuwe wetgeving. Ik zou niet graag het risico willen lopen op een onvoldoende enkel om het feit dat je enkele euro-tjes wilde besparen.


Het gaat niet om enkele eurotjes Sad
Ik kon niks uit het voorwoord afleiden helaas, er stond alleen bij dat er tips verwerkt waren.

#5:  Auteur: lesley82 BerichtGeplaatst: zo 02 sep 2007 11:46
    —
Persoonlijk schaf ik altijd de nieuwste druk aan. Loop je iig niet achter de feiten aan.

#6: Reactie van mr. Verheugt Auteur: frevtg BerichtGeplaatst: ma 10 sep 2007 16:47
    —
Beste studenten,

We hebben contact opgenomen met mr. Verheugt om hem te vragen wat hij precies heeft aangepast en ontvingen het volgende antwoord wat hij eerder aan een student gaf:

Een begrijpelijke vraag waar ik echter niet goed op kan antwoorden. Ik houd absoluut niet bij wat ik aan een druk verander. Er is behoorlijk wat aangepast maar ik weet niet of dat voor je studie van belang is. Aan je docent vragen is misschien een idee.

Veel succes met de studie.

Vriendelijke groet - mr Verheugt


Uiteraard is het verstandig om de nieuwe druk aan te schaffen, maar ons advies is dat als je de oude druk hebt, je contact op kunt nemen met je docent. Mochten jullie nog vragen hebben, dan kunnen jullie mailen naar: verkoop@bju.nl.

Met vriendelijke groet,

Frederique van 't Groenewout
Boom Juridische uitgevers

#7:  Auteur: tikSimone BerichtGeplaatst: ma 10 sep 2007 22:31
    —
Als de schrijver het al niet weet, hoe moet onze docent het dan weten? Mr. Green

Even serieus/serieuzer: echt super dat je dat hebt nagevraagd en hebt gepost. Dank je wel! Good

#8:  Auteur: Rechtenmiepje BerichtGeplaatst: di 11 sep 2007 15:47
    —
Ja super dat t nagevraagt is!

Ik gok het in elk geval erop, onze docent heeft gezegd dat het om 1 punt ofzo kan verschillen, en dat ie t ook niet weet.
Tja...



Rechtenforum.nl -> Boeken & zo

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl