Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten?
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl
 
Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
VA loan rates ...
180-dagen rege...
reparatiehuwel...
Res Nullius ?
proces verbaal...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication


 
Het is nu do 28 mrt 2024 19:41
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

opzegging cq ontbinden of opschorten overeenkomst
Moderators: StevenK, Moderator Team

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 1
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
sjaanzwaan



Leeftijd: 60
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Ram
Studieomgeving (BA): LOI

Berichten: 19


BerichtGeplaatst: ma 25 aug 2014 23:39    Onderwerp: opzegging cq ontbinden of opschorten overeenkomst Reageer met quote Naar onder Naar boven

ik ben een overeenkomst aangegaan om een badkamer te verbouwen dit staat allemaal op papier ook en de werkzaamheden die ik zou uitvoeren.

nu is er 2x een voorval geweest waarbij mijn gereedschap door de bewoonster heel kinderachtig is weggelegd en ik moest zoeken waar het was gebleven de eerste maal was niet zo erg het gaat dan om een potlood, rolmaat, duimstok en nog een paar kleine dingen(dit lag overigens netjes in een hoekje op de trap)

de 2e maal was wat vervelender mijn slijptol was verdwenen en niet meer te vinden(deze lag op de begane grond bij de voordeur ivm stofvorming bij slijpen van tegels wat ik netjes buiten deed) hierdoor kon ik mijn werk niet doen waar ik gebleven was en dus genoodzaakt om aan de andere zijde verder te gaan.

hierdoor is er tussen links en rechter muur een verschil in de hoek ontstaan van de voeg van 5 mm.

mevrouw vind dit onacceptabel en wil dat ik dat overdoe is geen probleem en wil ik dan ook graag doen MAARRRRRRR nu is er op een andere hoek ook een verschil van 2 mm en wil zij dat ik ook die wand overnieuw doe waarvan ik heb gezegd voegen en kitten dan valt hen niet op en dat er een bepaalde norm is voor afwijkingen en dus wil ik die wand niet doen.

vrijdagavond 15 minuten gegil en geschreeuw aangehoord bij een bezoek om te kijken wat er niet in orde was vandaag 2 uur het gegil aangehoord van mevrouw en met gegil bedoel ik dan ook echt gillen(schreeuwen) zo erg dat haar man er zelfs wanhopig van werd en het resulteerde erin dat ik uit wanhoop heb toegegeven.

ok nu gaan we het krijgen
ik zeg ok en wil dus die tegels eraf halen en mijn gereedschap pakken wat in een klein kamertje ligt en doe de deur open en zie tot mijn verbazing dat al mijn gereedschap weg is nu werd ik min of meer gedwongen om een brief te tekenen waarop stond dat ik die 2 delen zou vervangen dan zouden ze mijn gereedschappen pakken wederom uit wanhoop heb ik dat gedaan en vervolgens ben ik mijn gereedschap in de auto gaan zetten

er is iets in mij gebroken en ik wil niet meer terug en dus verbreken ontbinden of wat dan ook
er is geen vertrouwen meer van hun in mij en ik heb het niet in hun de werkrelatie is voor mij ernstig verstoord en weet niet goed wat ik hiermee aanmoet

ik voel mij geïntimideerd, geïndoctrineerd, bedreigd en gechanteerd
er zijn nog wat werkzaamheden die gedaan moeten worden en heb ook aangeboden die te betalen en in alle redelijkheid conform prijs afspraak af te trekken van het geheel

wat kan ik doen hellup !!!!!!

by the way
het complete bezoek van vandaag heb ik opgenomen inclusief het onrechtmatig verduisteren van mijn gereedschap staat erop

o ja van afspraken die zij met mij hebben gemaakt zijn ze ook de diverse zaken niet van nagekomen
_________________
' '
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Bekijk de homepage
UwJurist.nl

UwJurist.nl

Leeftijd: 58
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Stier
Studieomgeving (BA): RUN
Studieomgeving (MA): RUN
Berichten: 1012


BerichtGeplaatst: vr 29 aug 2014 8:45    Onderwerp: Opdracht opzeggen door opdrachtnemer Reageer met quote Naar onder Naar boven

Dag,

Gezien wat u stelt, lijkt mij dat u de overeenkomst op kunt zeggen wegens gewichtige redenen.
Ik raad wel aan dit eerst goed in detail te bespreken met een jurist.
mr. Monique Doomernik

Artikel 7:402 BW

2. De opdrachtnemer die op redelijke grond niet bereid is de opdracht volgens de hem gegeven aanwijzingen uit te voeren, kan, zo de opdrachtgever hem niettemin aan die aanwijzingen houdt, de overeenkomst opzeggen wegens gewichtige redenen.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 1

Tijden zijn in GMT + 2 uur


Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  



Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds