Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten?
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl
 
Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
VA loan rates ...
180-dagen rege...
reparatiehuwel...
Res Nullius ?
proces verbaal...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication


 
Het is nu vr 29 mrt 2024 9:43
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

beslag woonhuis in eigendom van derden
Moderators: StevenK, Moderator Team

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 2 van 2 Ga naar pagina Vorige  1, 2
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
bacohol



Leeftijd: 77
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Schorpioen


Berichten: 53


BerichtGeplaatst: ma 26 jan 2009 14:19    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Wel , als ik op of na 11 maart 2008 nog met haar officieel getrouwd zou zijn geweest , dan was ik misschien nog mede verantwoordelijk geweest.

Een scheiding eenmaal officieel uitgesproken , en wanneer er geen bezwaar meer is aangetekend, dan is naar mijn idee de scheiding defintief en onherroepelijk geworden.

Rechtbank Groningen heeft via mijn advocaat de akte van berusting destijds keurig op tijd retour ontvangen .

MVG

Bacohol.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
cvb



Leeftijd: 71
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Boogschutter


Berichten: 1159


BerichtGeplaatst: ma 26 jan 2009 15:12    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

bacohol schreef:
Wel , als ik op of na 11 maart 2008 nog met haar officieel getrouwd zou zijn geweest , dan was ik misschien nog mede verantwoordelijk geweest.

Een scheiding eenmaal officieel uitgesproken , en wanneer er geen bezwaar meer is aangetekend, dan is naar mijn idee de scheiding defintief en onherroepelijk geworden.

Rechtbank Groningen heeft via mijn advocaat de akte van berusting destijds keurig op tijd retour ontvangen .

MVG

Bacohol.

Hallo bacohol,
De veiling zal plaatsvinden voor rekening van de eigenaar.
Ik zou van hem een verklaring willen, dat hij zijn verlies niet bij jou in rekening brengt, desnoods via een kort geding??
Je bent immers 'misschien!' belanghebbende?
mvg, cvb
Bekijk profiel Stuur privé bericht
cvb



Leeftijd: 71
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Boogschutter


Berichten: 1159


BerichtGeplaatst: ma 26 jan 2009 15:32    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

cvb schreef:
bacohol schreef:
Wel , als ik op of na 11 maart 2008 nog met haar officieel getrouwd zou zijn geweest , dan was ik misschien nog mede verantwoordelijk geweest.

Een scheiding eenmaal officieel uitgesproken , en wanneer er geen bezwaar meer is aangetekend, dan is naar mijn idee de scheiding defintief en onherroepelijk geworden.

Rechtbank Groningen heeft via mijn advocaat de akte van berusting destijds keurig op tijd retour ontvangen .

MVG

Bacohol.

Hallo bacohol,
De veiling zal plaatsvinden voor rekening van de eigenaar.
Ik zou van hem een verklaring willen, dat hij zijn verlies niet bij jou in rekening brengt, desnoods via een kort geding??
Je bent immers 'misschien!' belanghebbende?
mvg, cvb

en/of een kort geding tegen de verantwoordelijke voor de veiling, zolang dat niet duidelijk is.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
bacohol



Leeftijd: 77
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Schorpioen


Berichten: 53


BerichtGeplaatst: ma 26 jan 2009 15:49    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Goeden middag C v B
Wel de eigenaar van het pand is ruim 30 jaar lang een zaken relatie van ondergetende.

Hij is van het kaliber recht door zee, met een gezonde dosis wantrouwen.

Zijn woord en mijn woord(en) is zijn altijd voldoende geweest.

Jammer genoeg zijn er niet zoveel mensen van dit slag op onze mooie aardbol.

Was dit wel het geval, dan zouden we beslist met aanzienlijk minder blauw op straat uit de voeten kunnen.

Ik vermoed dat er thans een conflict is ontstaan tussen mijn ex vrouw en haar advocaat.

Had aangeboden , haar in dit pand te laten wonen, middels het sluiten van een zogeheten op-eet hypotheek constructie. Pand heeft voldoende overwaarde 68.000 hypotheek thans, taxatie waarde 4 ton.

Echter om haar moverende reden , slaat ze dit aanbod in de wind.

Ja, wie niet luisteren wil en mijn vele waarschuwingen in de wind slaat , moet vroeg of laat de bereidheid hebben om op de blaren te gaan zitten.

Echter ze heeft nog een escape ( voor dit moment ) de rechtbank heeft haar het huurrecht toegewezen. De bank is hiervan niet op de hoogte

Hoe dan ook deze film draaid verder.

Mijn andere story gaat ook de goede kant op. Heb knal-kei harde on -weerlegbare bewijzen dat ik in 2002 bij de neus ben genomen . Er valt geen speld meer tussen te krijgen. Mijn opponent heeft zich zelf verraden.

Probeer thans aan te sturen op een nieuwe mediation.

Om nu weer geld uit te geven voor een hoger beroep is zonde van het geld natuurlijk. ( uiterste datum 15 maart a.s )

Maar it takes two voor tango, met onwillige honden is het doorgaans kwaad kersen eten.

Mijn zaken partner zal nog eens blij zijn, met mij zaken te hebben gedaan.

We houden kontakt.

MvG

Bacohol.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
bacohol



Leeftijd: 77
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Schorpioen


Berichten: 53


BerichtGeplaatst: ma 26 jan 2009 16:26    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Goeden middag CvB

De verantwoordelijke voor de veiling , staat volledig in haar recht, er is sedert 2006 , een achterstand in de rente betalingen van de hypotheek ontstaan.

Helaas de bodem mijn eigen financiele bestaan was al zichtbaar. Mijn vriendin schiet me thans zo af en toe te hulp.

Had dit alles kunnen voorkomen, als er in maart j.l geen beslag was gelegd.

Bezit een vasstellingsovereenkomst ( ook van maart j.l ) , waarin deze ( hulp ) aktie voor tweede hypotheek op het desbetreffend pand cristal clear , beschreven staat.

Maar ja, wat moet een mens doen, als er op de vele waarschuwingen die ik afgelopen maanden verzonden heb, niet eens gereageerd wordt. ?

Een aktie zonder reactie, is altijd het eind van een verhaal.

Groeten

BACOHOL
Bekijk profiel Stuur privé bericht
cvb



Leeftijd: 71
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Boogschutter


Berichten: 1159


BerichtGeplaatst: ma 26 jan 2009 16:45    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

bacohol schreef:
er is sedert 2006 , een achterstand in de rente betalingen van de hypotheek ontstaan.

Hallo bacohol,
Dan vereffen je toch die achterstand en hou de kosten al dan niet geheel in op de alimentatie, totdat je zekerheid hebt betreffende je aansprakelijkheid betreffende het huis.
En kun je niet proberen die advokaat te ontslaan, nu er tussen hem en je ex mogelijk een conflict is ontstaan en hij mogelijk opereert mede voor jouw rekening??
Bekijk profiel Stuur privé bericht
bacohol



Leeftijd: 77
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Schorpioen


Berichten: 53


BerichtGeplaatst: ma 26 jan 2009 17:05    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Hallo Cvb

Wel, ik heb een aantal jaren op vrijwillige basis , mijn a.s ex een bijdrage betaald voor haar kosten van levens onderhoud.

Heb zelfs een paar jaar terug mijn eigen pensioen voorziening voortijdig afgekocht, om maar aan voldoende middelen te kunnen komen , om alle de zaken betaal baar te houden.

Echter geld is nu eenmaal niet van elastiek.

Om niet met mijn eigen kop onder water te geraken , heb ik de vrijwillge alimentatie betalingen noodgedwongen stop moet zetten.

Ja, ze dacht dat ik Bill Gates was, en vroeg de rechtbank destijds mij te veroordelen tot een maandelijks bedrag van maar liefst 5000 Euro.

De rechtbank ging hier natuurlijk niet in mee, en hield die maandelijkse alimentatie verplichting voorlopig op 1500 euro per maand..

Echter wij leven hier van c.a 1400 Euro per maand, dus die 1500 euro per maand kunnen we niet ophoesten, dus heb ik bezwaar aangetekend tegen deze beslissing, deze zaak staat nu op een parkeer / slaaprol tot oktober a.s als ik me niet vergis.

Ja, zo ben je rijk en zo ben je arm. Zo gaat dit in dit mooie leven.

Die Fransman die 1,3 biljoen bij Bernie Maydoff had belegd, was ook rijk, maar op 12 december j.l kwam ie ineens tot de ontdekking dat alles weg is gemaakt. Sneu natuurlijk dat dit heeft moeten leiden tot zelfmoord.

gr Bacohol.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
bacohol



Leeftijd: 77
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Schorpioen


Berichten: 53


BerichtGeplaatst: ma 26 jan 2009 17:08    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

hoe zou ik nu in hemelsnaam haar advocaat moeten / kunnen ontslaan ?
Hij werkt voor haar, ik heb mijn eigen advocaat.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
theod



Leeftijd: 66
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Leeuw


Berichten: 728


BerichtGeplaatst: ma 26 jan 2009 18:22    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Als ik het goed begrijp woont ook je ex. in de woning.

Betaalt ze daarvoor of wordt dat in de alimentatie meegewogen??

Betaalt ze niet zou ik haar toch een evenredig deel van de kosten laten betalen als huur, weet niet in hoeverre dit wettelijk mogelijk is maar ergens is er iets goed misgegaan als je dubbel moet betalen voor haar woonlasten.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
cvb



Leeftijd: 71
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Boogschutter


Berichten: 1159


BerichtGeplaatst: ma 26 jan 2009 19:07    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

bacohol schreef:
hoe zou ik nu in hemelsnaam haar advocaat moeten / kunnen ontslaan ?
Hij werkt voor haar, ik heb mijn eigen advocaat.

Ik heb dat anders ervaren:
M.i. is een advokaat geen werknemer b.v. voor bepaalde of onbepaalde tijd, maar een ondernemer, die opdrachten aanneemt en daarmee in de praktijk binnen heel ruime grenzen kan opereren.
Weet je zeker, dat hij niet b.v. op een moment rond 11 maart jl. via je ex, waarmee je toen nog getrouwd was, een opdracht heeft opgepikt voor jullie toenmalige gezamenlijke rekening, waarbinnen hij nu dingen doet/nalaat, waar jij geen zin in hebt???
Als dat wel zo is, kun je hem m.i. daarvan ontslaan
Bekijk profiel Stuur privé bericht
cvb



Leeftijd: 71
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Boogschutter


Berichten: 1159


BerichtGeplaatst: di 27 jan 2009 7:54    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

bona fides schreef:
En de verhuurder zit lekker stil?


bacohol schreef:
beste bonafides,

ja bonafides , je zegt het helemaal correct.


Waarom zit volgens jullie verhuurder 'lekker stil'?
cvb
Bekijk profiel Stuur privé bericht
djoop



Leeftijd: 62
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Vissen


Berichten: 1


BerichtGeplaatst: ma 27 jan 2014 17:37    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

bona fides schreef:
De verhuurder op wiens huis door een schuldeiser van de huurder beslag wordt gelegd, is nogal dom bezig als hij geen actie onderneemt. Maar goed, als die verhuurder zelf geen actie onderneemt moet ie dat zelf weten.

Ik kan me intussen niet veel bij dit verhaal voorstellen.


Omdat er informatie ontbreekt. Bacohol was via een Zwitserse firma verhuurder aan zichzelf. Zijn ex was hier uiteraard van op de hoogte en kon dit middels email correspondentie ook aantonen.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 2 van 2 Ga naar pagina Vorige  1, 2

Tijden zijn in GMT + 2 uur


Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  



Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds