Zelf website starten waaraan moet ik denken
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Informatie en technologie

#1: Zelf website starten waaraan moet ik denken Auteur: stefanierosanna BerichtGeplaatst: zo 31 aug 2008 14:11
    —
Ik ga met een aantal vrienden een website opstarten, en ik vroeg me af waaraan ik juridisch moeten denken. Het wordt een site waar wij filmpjes op gaan zetten. Het moet wel proffesioneel worden.

Misschien zijn er een aantal handige boeken die ik kan lezen.

Als iemand tips heeft hoor ik ze graag.

#2:  Auteur: bona fides BerichtGeplaatst: zo 31 aug 2008 14:31
    —
Wiens filmpjes?

#3:  Auteur: stefanierosanna BerichtGeplaatst: zo 31 aug 2008 15:44
    —
bona fides schreef:
Wiens filmpjes?


Onze eigen geschoten filmpjes. En er moet een blog gedeelte komen.

#4:  Auteur: Arnoud Engelfriet BerichtGeplaatst: zo 31 aug 2008 17:34
    —
Auteursrechten van de filmers, portretrecht van mensen die je filmt. Rechten voor achtergrondmuziek en clips die je in je films plakt. Aansprakelijkheid voor commentaar en bijdragen van anderen. Privacyreglement voor mensen die zich registreren op je site.

En omdat je 'boek' zei, kan ik het niet laten mijn boek te promoten: De wet op internet. Hierin veel informatie over precies deze onderwerpen.

Arnoud

#5:  Auteur: stefanierosanna BerichtGeplaatst: zo 31 aug 2008 18:02
    —
Arnoud Engelfriet schreef:
Auteursrechten van de filmers, portretrecht van mensen die je filmt. Rechten voor achtergrondmuziek en clips die je in je films plakt. Aansprakelijkheid voor commentaar en bijdragen van anderen. Privacyreglement voor mensen die zich registreren op je site.

En omdat je 'boek' zei, kan ik het niet laten mijn boek te promoten: De wet op internet. Hierin veel informatie over precies deze onderwerpen.

Arnoud


Dank je wel dat lijkt me een heel handig boek voor ons, is dit nu al te bestellen?

edit: spelfout

#6:  Auteur: Arnoud Engelfriet BerichtGeplaatst: zo 31 aug 2008 19:12
    —
Jazeker, mail me even met je adresgegevens en dan zet ik je op de voorintekenlijst.

Arnoud
(geldt ook voor andere meelezende RF'ers trouwens)

#7:  Auteur: Michaelm BerichtGeplaatst: zo 31 aug 2008 19:30
    —
Hoeveel pagina's heeft het boek ?

#8:  Auteur: stefanierosanna BerichtGeplaatst: zo 31 aug 2008 19:50
    —
Arnoud Engelfriet schreef:
Jazeker, mail me even met je adresgegevens en dan zet ik je op de voorintekenlijst.

Arnoud
(geldt ook voor andere meelezende RF'ers trouwens)


Je heb een PB.

Zijn er nog meer mensen die tegen problemen zijn aangelopen met het opzetten van een eigen (professionele) website?



Rechtenforum.nl -> Informatie en technologie

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl