Alina
Leeftijd: 48 Geslacht: Sterrenbeeld:
Berichten: 6
|
Geplaatst: do 20 sep 2007 14:41 Onderwerp: Wanprestatie hotel in Italy. |
|
|
L.S.
in zommer 2007 hebben wij een hotel in Italy voor 2 weken via internet gevonden en geboekt. Toen wij daar aankwamen, werden wij boos verrast. Het hotel zag er totaal anders dan op de foto s, eten was heel slecht en in form van een buffet (op de website van hotel stond dat alleen ontbijt in buffetform is). Bij het diner moest je voor het eten "worstelen" en het was heel snel weg, en werd zelfs bij navraag niet meer gebracht. Ons kamer was op de achterkant, zonder enige zon etc.
Op de volgende dag hebben wij besloten om daar weg te gaan.
Bij het inleveren van de sleutel wilden wij ook voor 1 dag betalen, de baliemedewerker stond erop, dat wij voor drie dagen betalen. De betaling voor 1 dag wilde hij niet aannemen. Wij gingen weg en lieten onze adressgegevens achter.
Op dezelfde dag hebben wij een ander hotel gevonden.
Gisteren hebben wij een aangetek. brief van dit hotel gekregen met een factuur voor 3 dagen.
Hoe zullen wij in dit geval handelen?
Bij voorbaat bedankt,
Alina. |
|