Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten?
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl
 
Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
Tarım ve hayv...
Klacht tegen a...
Contact en str...
proces verbaal...
Res Nullius ?

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication


 
Het is nu vr 17 mei 2024 19:53
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Verzetten tegen ontslag of direct gaan v. ontslagvergoeding?
Moderators: Michèle, StevenK, Moderator Team

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 2 Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
l.boone



Leeftijd: 44
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Stier
Studieomgeving (BA): OU

Berichten: 11


BerichtGeplaatst: di 19 dec 2006 18:41    Onderwerp: Verzetten tegen ontslag of direct gaan v. ontslagvergoeding? Reageer met quote Naar onder Naar boven

Hallo,

Het volgende zou ik jullie graag voor willen leggen:
Op dit moment zit ik in een bezinningsperiode/op non-actief gesteld.

Regelmatig is er aangegeven dat er te veel werk is voor het aantal werknemers op kantoor. Begin oktober is er een gesprek geweest met de werkgever en een leidinggevende, waarin zo vanuit het niets werd aangegeven dat ik mijn werk niet goed doe. Ik heb gezegd dat ik het hier absoluut niet mee eens ben en dat door de hoge werkdruk niet altijd de juiste resultaten worden behaald, maar dat deze schuld niet bij mij of overige werknemers ligt. Hier zou een oplossing voor moeten komen. Tijdens het gesprek heeft hij het meerdere keren over ontslag gehad of ander werk zoeken binnen nu en 6 maand, want hij had geen zin om straks weer zo bij elkaar te zitten. Er is geen enkele keer inhoudelijk ingegaan op wat ik volgens hem niet goed zou doen qua werkzaamheden. (Ik dacht dat ik een gesprek met hem zou hebben over iets wat ik volgens hem niet goed zou hebben gedaan, maar waar hij eigenlijk de vinger niet naar mij kan wijzen omdat het fraude is wat hij doet)
Tijdens dit gesprek aangegeven dat ik over het gesprek zou nadenken en zou kijken wat ik in hun ogen goed kan doen...

Vanaf dat moment werden bepaalde privileges verboden en kwam hij regelmatig bij mij op kantoor om zijn ongenoegen uit te spreken over mij, waar herhaaldelijk weer ontslag in voorkwam. Telkens een 1 op 1 gesprek.

Ongeveer anderhalve week geleden kwam hij weer alleen bij mij op kantoor en vroeg hij hoe het ging. Ik heb aangegeven dat het wel goed ging alleen dat het erg druk is. Hij vroeg of ik het zo druk had dat ik wel tijd had om naar mijn privemail te kijken of bankzaken. Hij had dus de dag ervoor zitten controleren.
Het klopt, op kantoor maken wij allemaal gebruik van prive internet / e-mail. Dit gebeurt verspreid over de dag, maar op een acceptabele manier / hoeveelheid. (hij had een uitdraai van mijn e-mail bij home en een uitdraai van mijn gedetaileerde bankzaken, mag dit?)

Maar eigenlijk ging het hem daar ook niet om, mijn werk was nog steeds niet goed. Hij had het gesprek af laten hangen of ik die week ervoor wel of niet mee zou gaan naar een etentje. Ik kon niet, dus ben niet meegeweest. Daardoor liet ik zien dat ik niet betrokken ben bij de zaak. Toen is bij mij de bom gebarsten. Hij bepaald toch niet wat ik in mijn vrije tijd doe?! Tevens heb ik gezegd dat hij mij intimideerde door steeds opnieuw te dreigen met ontslag. En daarom ben ik op dat moment op non-actief gesteld. Gelijk hebben we toen een afspraak gemaakt om de verdere samenwerking te bespreken.

Tussentijds een officiele waarschuwingsbrief ontvangen.

Het gesprek:
Bij het gesprek zat nu personeelszaken. Mijn werkgever vroeg hoe ik het nu verder zag. Ik heb aangegeven dat ik leuk werk heb en leuke collega's alleen een conflict met hem heb, maar dat dit toch wel op te lossen was, we zijn ja twee volwassen personen.
Hij zag dat anders, hij wilde de andere weg inslaan. Nu nog afspreken hoe we het het beste kunnen afsluiten. Vanaf dat moment heb ik niets meer gezegd, alleen nog aangegeven dat ik het er dus niet mee eens ben. Hij wist wel dat ik het er niet mee eens was, maar zakelijk gezien waren we uit elkaar gegroeid.
Ik zou een gespreksverslag ontvangen, nog op non-actief blijven en hij zou een voorstel doen, zodat we het zonder advocaten konden oplossen.

Nu heb ik dit verslag ontvangen, waarin alleen staat dat hij geen verdere toekomst ziet in een samenwerking. Dat ze ontslag gaan aanvragen bij de kantonrechter en deze in moet gaan op 1-1-2007! Tevens mocht ik wel gebruik maken van een advocaat waarvan hun de kosten zullen vergoeden.

Mijn eigen advocaat stelde 2 opties:
1. Er dus tegen ingaan
2. Proberen een correcte ontslagvergoeding te ontvangen

Nu wil ik eigenlijk het volgende duidelijk hebben:
- Indien ik voor optie 1 ga. Ik neem aan dat er van alles heen en weer geslingerd wordt. Echter heb ik genoeg bewijzen (e-mail correspondentie waarin klanten aangeven dat ik mijn werk goed doe, e-mail waarin door de manager wordt aangegeven dat ik mijn werk goed doe, veel complimenten. Inzake prive e-mail: er is wel eens een mail rondgegaan door hem met het tot het minimum beperken van het prive gebruik, maar er is geen protocol met gevolg etc.)
- Indien ik voor optie 2 ga. Dan beeindig je als het ware samen de overeenkomst. Kom ik dan nog wel in aanmerking voor een WW uitkering? Ik heb begrepen dat ik geen verweer hoef te schrijven ivm de nieuwe wetgeving van de WW uitkering per 1 oktober 2006
- Inzake de ontslagvergoeding. Ik ben op de hoogte van de kantonrechterformule, echter wil mijn werkgever al dat de overeenkomst wordt beeindigt per 1-1-2007, terwijl ik vorige week pas te horen heb gekregen dat hij mij gaat ontslaan. Heeft dit nog invloed op de hoogte hiervan?
- Indien we dus samen eruit gaan komen, wat is dan schappelijk om te eisen of wat zou van hem een schappelijk voorstel zijn: Ik zou dan per 1-1-2007 ''op straat staan'', ik heb een koophuis, twee kinderen,.

Ik zie graag jullie reactie, negatief/positief alles is natuurlijk welkom om me een beetje verder te helpen.

Mvg Lianne
Bekijk profiel Stuur privé bericht
de Webmeester
Webmeester
de Webmeester

Leeftijd: 42
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Weegschaal
Studieomgeving (BA): EUR

Berichten: 15631


BerichtGeplaatst: di 19 dec 2006 18:55    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Hernoemd
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger ICQ nummer
M




Geslacht: Vrouw

Studieomgeving (BA): OU

Berichten: 275


BerichtGeplaatst: di 19 dec 2006 20:20    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Je hebt gelukkig zo te horen een advocaat. Laat je door hem/haar ook goed voorlichten over de opties.

Het is volgens mij redelijk gebruikelijk dat de advocaten onderling onderhandelen over de ontslagvergoeding. Dan wordt het meestal een soort van pro forma hoorzitting bij de kantonrechter en is iedereen snel klaar. De rechter hoeft daar niet in mee te gaan, maar zal daar meestal wel in mee gaan.

Indien je er tegen in gaat, zal de kantonrechter zelf een schadevergoeding gaan vaststellen. Meestal gebeurt dit aan de hand van de kantonrechtersformule (A x B x C = Aantal dienstjaren X Bruto loon X Correctiefactor) waarbij de rechter bepaalt wat in jouw specifieke geval de correctiefactor zal zijn. Standaard geldt 0.5 bij verwijtbaarheid werknemer, 1.0 bij geen specifieke verwijtbaarheid en 1.5 bij verwijtbaarheid werkgever.

In jouw geval zou ik gokken dat je redelijk neutraal en wellicht iets richting verwijtbaarheid werkgever kunt uitkomen, maar dan moet je het wel bewijzen. Ga er maar vanuit dat je werkgever gaat liegen als een gek om zijn/haar gelijk te krijgen. Dus je zult wel stevig in je schoenen moeten staan (vooral je advocaat).

Ga er maar niet vanuit dat die correctiefactor ook echt zo uitpakt in de werkelijkheid. Het hangt van zoveel factoren af, zoals ook de huidige arbeidsmarkt (is die gunstig, dan zal de kantonrechter lager gaan zitten, is die ongunstig, dan zal de kantonrechter hoger gaan zitten) en eigenlijk wat de kantonrechter ook maar wil. De kantonrechter is min of meer redelijk vrij in het bepalen van de hoogte van de schadevergoeding, dus hangt het er ook een beetje vanaf hoe zijn humeur is die dag, zeg maar.....

Dus... je optie om er tegen in te gaan houdt in dat je onzeker zult zijn over de afloop. In 9 van de 10 gevallen zal er sprake zijn van ontbinding (vertrouwensbreuk...), het gaat er uiteindelijk meer om wat de hoogte van de schadevergoeding is. En als je er tegen in gaat kan die wel eens hoger uitpakken dan als je de optie van onderhandelen en vooraf afspreken ingaat. Maar zekerheid heb je niet, het kan ook lager zijn.

De optie om vooraf de schadevergoeding af te stemmen geeft je vooraf relatief veel zekerheid over je afkoopsom. Maar ook dan kan de kantonrechter er eventueel nog van afwijken, maar meestal schijnen ze daarin mee te gaan.

Als het goed is blijft je WW gewoon aanspreekbaar middels zo'n pro forma verhaal bij de kantonrechter. Maar vraag dat vooral bij je advocaat nog eens na. Die zou dat moeten weten.

Beide opties hebben hun voor- en hun nadelen. Kijk vooral ook naar hoe je er zelf in staat. Wil je graag voor jezelf opkomen en niet zomaar, met schadevergoeding, zelf actief akkoord gaan, of wil je gewoon het achter de rug hebben, zekerheid over een fatsoenlijke schadevergoeding (je advocaat kan altijd nee zeggen neem ik aan als het bedrag niet acceptabel is dat de tegenpartij biedt?) en gewoon verder met je leven.

Weet wel dat er tegenin gaan je waarschijnlijk de meeste energie en emotie kan kosten, afhankelijk van hoe je zelf in elkaar zit als persoon. Ik neig zelf altijd op te willen komen voor eerlijkheid en de waarheid en zal bijvoorbeeld niet snel zomaar klakkeloos meegaan in deals. Maar als ik merk dat ik het qua energie niet meer zou trekken of als ik gewoon zekerheid zou willen hebben, zou ik daar eventueel wel in mee kunnen gaan. Het hangt dus ook af van hoe je er zelf tegenaan kijkt.

Heel veel sterkte!
Bekijk profiel Stuur privé bericht
l.boone



Leeftijd: 44
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Stier
Studieomgeving (BA): OU

Berichten: 11


BerichtGeplaatst: di 19 dec 2006 21:27    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Bedankt voor je reactie M.

Klopt ik heb een advocaat. Deze is direct al ingeschakeld na het eerste gesprek dat plaats heeft gevonden, waarin de werkgever ontslag heeft genoemd.

Op dit moment ben ik een reactie aan het geven op zijn schrijven en in overleg met de advocaat gaat dit aangetekend naar de werkgever.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
tikSimone

tikSimone

Leeftijd: 58
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Waterman
Studieomgeving (BA): EUR
Studieomgeving (MA): EUR
Berichten: 12147


BerichtGeplaatst: di 19 dec 2006 22:21    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Even heel snel gedacht en geschreven: laat je advocaat berekenen wat je bij de kantonrechtersformule zo'n beetje kunt verwachten. Ga daar dan in je voorstel boven zitten. Immers, mocht het bedrijf die vergoeding afwijzen en de zaak dan toch inhoudelijk willen laten behandelen door de kantonrechter, dan kost dat ze ook geld (namelijk het honorarium voor hun eigen advocaat en jouw advocaat en geloof me, dat is niet weinig). Bovendien kost het tijd en ergernis en dat willen bedrijven meestal niet. De knoop is eigenlijk doorgehakt en men wil er dan maar liever ook zo snel mogelijk van af zijn.

In je voorstel kun je ook verwerken dat het ontslag pas per een latere datum ingaat. Ik weet niet wat de opzegtermijn volgens je contract is, maar je zou als datum kunnen nemen de fictieve situatie waarin nu wordt opgezegd en wanneer het dienstverband dan eindigt. Kijk voor de toepasselijke termijn even 7:672 BW na en kijk ook even of lid 6 voor jou van toepassing is.

V.w.b. de gevolgen van het accepteren van een schikking voor een eventuele WW-uitkering: de toegang tot de voorziening is versoepeld. De verwijtbaarheid moet tegenwoordig wel vrij ernstig zijn voordat een WW-uitkering geweigerd wordt. Zie voor meer informatie bijvoorbeeld deze link.

Maar goed dit soort dingen moet je advocaat je toch ook verteld hebben?
_________________
Nait soez'n, moar doun!
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Bekijk de homepage
l.boone



Leeftijd: 44
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Stier
Studieomgeving (BA): OU

Berichten: 11


BerichtGeplaatst: wo 20 dec 2006 0:15    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Bedankt voor de informatie!

Wat betreft de WW. Morgen heb ik een afspraak met de advocaat staan en zouden we daar verder op in gaan en op de verdere procedure.

Echter wanneer je in zo'n situatie komt, heb je zoveel vragen en vergeet je de helft te stellen of om door te vragen. Crying or Very sad
Bekijk profiel Stuur privé bericht
LeChat



Leeftijd: 39
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Maagd
Studieomgeving (BA): UU
Studieomgeving (MA): UvT
Berichten: 797


BerichtGeplaatst: wo 20 dec 2006 0:16    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Schrijf de vragen op die je nu zou willen stellen! Dat geeft je een geruster gevoel: je hoeft niet bang te zijn ze te vergeten en je zult merken dat het luisteren (en doorvragen) dan ook makkelijker gaat.
_________________
Gelijk hebben is nog geen gelijk krijgen.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
l.boone



Leeftijd: 44
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Stier
Studieomgeving (BA): OU

Berichten: 11


BerichtGeplaatst: wo 20 dec 2006 0:52    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Daar heb je gelijk in!

Ik heb net een reactie geschreven op een schrijven wat ik van mijn werkgever heb ontvangen vandaag. Deze heb ik doorgemaild naar mijn advocaat.
Tevens heb ik alles even op een rijtje gezet en ook in de mail gezet, zodat we het morgen dan punt voor punt af kunnen gaan.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
M




Geslacht: Vrouw

Studieomgeving (BA): OU

Berichten: 275


BerichtGeplaatst: wo 20 dec 2006 9:12    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Goed zo, alles inderdaad even door je advocaat laten checken en corrigeren!

Heel veel succes, ik hoop dat je er uit komt. En hoe dan ook, reken erop dat je toekomst bij dit bedrijf voorbij is en ga op zoek naar een nieuwe baan bij een bedrijf waar ze je wel verdienen!
Bekijk profiel Stuur privé bericht
tikSimone

tikSimone

Leeftijd: 58
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Waterman
Studieomgeving (BA): EUR
Studieomgeving (MA): EUR
Berichten: 12147


BerichtGeplaatst: wo 20 dec 2006 10:02    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Irritant is dat, he, dat het zo snel afgelopen kan zijn.

Naar aanleiding van het verhaal bedacht ik me nog dat de werkgever er blijkbaar in elk geval wel 6 maanden tegenover wil stellen (getuige de mededeling werk zoeken tussen nu en 6 maanden).

Daar nog lekker wat bovenop en dan heb je wat om te onderhandelen Wink
_________________
Nait soez'n, moar doun!
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Bekijk de homepage
l.boone



Leeftijd: 44
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Stier
Studieomgeving (BA): OU

Berichten: 11


BerichtGeplaatst: wo 20 dec 2006 10:08    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

tikSimone schreef:
In je voorstel kun je ook verwerken dat het ontslag pas per een latere datum ingaat. Ik weet niet wat de opzegtermijn volgens je contract is, maar je zou als datum kunnen nemen de fictieve situatie waarin nu wordt opgezegd en wanneer het dienstverband dan eindigt. Kijk voor de toepasselijke termijn even 7:672 BW na en kijk ook even of lid 6 voor jou van toepassing is.


Ik heb hier even naar gekeken. In mijn contract staat indien ik de arbeidsovereenkomst wil beeindigen kan dat en heb ik een opzegtermijn van 1 maand. Over de werkgever wordt niet gesproken. En omdat wij geen CAO hebben, neem ik aan dat het bedrijf onder de wettelijke verplichtingen vallen. Uit het artikel begrijp ik dat mijn werkgever dan een opzegtermijn heeft van het dubbele, dus 2 maanden.
Maar, is het niet zo dat wanneer het via de kantonrechter loopt, hij bepaald wanneer het dienstverband eindigt?

Tevens nog een volgende vraag, ik weet niet of ik deze ook aan mijn advocaat kan stellen. Zoals iedereen wel weet, weten anderen het allemaal beter en hebben ze allemaal ''goede'' tips. (vrienden, familie)
Nu zei iemand het volgende: Indien je een ontslagvergoeding krijgt, kan het ook zijn dat het UWV zegt, maak dit maar eerst op?

Na het lezen van diverse dingen lijkt het mij dat de UWV hier niets over te vertellen heeft. Dit omdat ik de mogelijkheid heb om het vast te zetten via een verzekering en dan krijg ik ook niet het hele bedrag, of het bedrag pas over een aantal jaren.

Groetjes,
Lianne
Bekijk profiel Stuur privé bericht
l.boone



Leeftijd: 44
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Stier
Studieomgeving (BA): OU

Berichten: 11


BerichtGeplaatst: wo 20 dec 2006 10:10    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Sorry verkeerd gelezen Shocked
Het kan dan in het voorstel verwerkt worden Laughing
Bekijk profiel Stuur privé bericht
tikSimone

tikSimone

Leeftijd: 58
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Waterman
Studieomgeving (BA): EUR
Studieomgeving (MA): EUR
Berichten: 12147


BerichtGeplaatst: wo 20 dec 2006 10:22    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Zo'n vergoeding kun je ook in een stamrecht B.V. wegzetten, maar dat lijkt me alleen interessant bij hele hoge bedragen, mede omdat het oprichten van die B.V. ook geld kost.

Wat meer informatie daarover staat hier
_________________
Nait soez'n, moar doun!
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Bekijk de homepage
M




Geslacht: Vrouw

Studieomgeving (BA): OU

Berichten: 275


BerichtGeplaatst: wo 20 dec 2006 12:09    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Als het via de kantonrechter verloopt, dan is er geen sprake van opzeggen en geldt de opzegtermijn dus niet.

Bij opzeggen moet de werkgever een opzegtermijn van minimaal 1 maand in acht nemen, afhankelijk van de duur van je dienstverband (art. 7:672 lid 2 BW). Maar de werkgever mag niet zomaar iemand opzeggen, vaak gaat dat dan middels toestemming van het CWI en dan mag er na het verlenen van toestemming 1 maand opzegtermijn ervan afgetrokken worden met minimaal 1 maand opzegtermijn die over moet blijven (art. 7:672 lid 4 BW).

Bovenstaande geldt, tenzij schriftelijk afgeweken wordt hiervan (dus je contract meetsal). En dit afwijken is alleen geldig indien daar ook expliciet de afwijking van de opzegtermijn voor beide partijen opgegeven is. En er geldt dat de opzegtermijn voor de werkgever minimaal 2x de opzegtermijn van de werknemer moet zijn. Staat er dus in je contract dat jij 2 maanden opzegtermijn hebt, dan is dat alleen geldig indien er ook staat dat voor de werkgever een opzegtermijn geldt van 4 maanden (of meer).

Maar goed, die opzegtermijn is dus in dit geval niet aan de orde. Bij ontbinding wordt het contract dus ontbonden, meestal vanaf een datum die de kantonrechter bepaalt en dat is dacht ik ook vaak wel "per direct" of iets in die trant.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
l.boone



Leeftijd: 44
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Stier
Studieomgeving (BA): OU

Berichten: 11


BerichtGeplaatst: wo 20 dec 2006 12:29    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Vanochtend het een en ander met mijn advocaat besproken.

Wat betreft de WW, hoe ik geen bezwaar aan te teken, dat gebeurt al middels het kantongerecht. Ik moet wel aan kunnen tonen dat ik vanaf het moment dat ik het idee had dat het tot ontslag kon leiden, aan het solliciteren ben.

Vanochtend heeft de advocaat een mooie brief opgesteld en deze is nu verstuurd.

We wachten de reactie af!
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 2 Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Tijden zijn in GMT + 2 uur


Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  



Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds