Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten?
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl
 
Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
180-dagen rege...
reparatiehuwel...
Res Nullius ?
proces verbaal...
aansprakelijkh...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication


 
Het is nu do 28 mrt 2024 15:47
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Suggesties over vermiste zoontjes van Jeroen Denis
Moderators: Michèle, Moderator Team

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 1
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Leo Beek



Leeftijd: 123
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Tweelingen


Berichten: 380


BerichtGeplaatst: do 16 mei 2013 12:03    Onderwerp: Suggesties over vermiste zoontjes van Jeroen Denis Reageer met quote Naar onder Naar boven




Sinds maandagavond 6 mei zijn de 9-jarige Ruben en 7-jarige Julian uit Zeist vermist. Na de vondst van het lichaam van de vader in het Doornse Gat op 7 mei, werd een grootscheepse zoekactie gestart.

SUGGESTIES VOOR DE RECHERCHE
Mijn oprechte medeleven gaat uit naar alle geliefden van de betrokken personen uit dit drama. Ik leef ook mee met de wanhopige moeder van deze jongetjes.

De politie zou een centraal internet-forum kunnen starten, waar iedereen mee kan denken met dit recherche-onderzoek. Daar moeten alleen serieuze en constructieve reacties worden toegestaan. Nu zijn de reacties van burgers namelijk teveel versnipperd over allerlei websites en weblogs. Gebruik voor dat web-forum liefst moderne forum-software, en dus geen weblog-software, omdat weblog-software veel minder functionaliteiten heeft dan forum-software.

Start over deze verdwijning aub ook een webforum in het Duits en één in het Frans. En de recherche moet denk ik ook de lezersreacties lezen over deze verdwijning op Duitse en Franstalige Belgische websites. En ook in die landen kan er een oproep worden gedaan via (lokale) tv.

De politie zou zelf massale en goed gecoördineerde zoekacties door burgers kunnen organiseren bij verdwijningen. Burgerparticipatie is goedkoop, kan de kloof tussen overheid en burgers helpen verkleinen en zorgt dat burgers zich minder machteloos voelen.

De politie zou veel meer informatie kunnen publiceren over deze verdwijning, zodat burgers beter kunnen meedenken.Bijvoorbeeld het publiceren van de afscheidsbrief, en een nauwkeurige beschrijving van het karakter en de gebruiken van de vader. En het publiceren van verslagen van mensen die hem gekend hebben over zijn gedrag en uitspraken.

Welke gevoelens had hij voor zijn zoontjes en voor zijn ex-vrouw? Hoe was de verstandhouding met zijn ex? Is er ooit sprake geweest van agressiviteit of misdrijven door de vader? Had hij misschien buitenlandse of criminele contacten, enzovoort? Hoe reageerde hij bij ruzies? Heeft hij ooit gepraat over zelfmoord? Hoe was zijn psychische gesteldheid precies? Had hij schulden? Is hij ooit bedreigd?

Er zouden voor deze verdwijning veel militaire helikopters en enkele duizenden militairen moeten worden ingezet, ook in Duitsland en België. Dat kost namelijk niets extra, want militairen worden toch al betaald en het is een nuttige en sportieve oefening voor hen. En het zou een sympathieke reclame zijn voor de werving van nieuwe militairen. En het kan voorkómen dat er nog meer word bezuinigd op Defensie, want zulke massale militaire assistentie zou meer maatschappelijk draagvlak geven voor het leger bij kiezers en beleidsmakers.

De overheid moet intensieve grenscontroles herstellen.

In de rest van dit bericht speculeer ik over de mogelijke situatie dat de broertjes eventueel om het leven zouden zijn gebracht door de vader. Daarbij ga ik uitsluitend af op de berichten uit de media. Daarbuiten heb ik namelijk geen enkele informatie over deze verdwijningszaak.

De vader Jeroen Denis was fysiotherapeut. Hij was dus intelligent en georganiseerd en had medische kennis. Het lijkt me daarom zeer goed mogelijk dat hij een slaapmiddel, alcohol of marihuana heeft gebruikt om de broertjes te bedwelmen, voordat hij hen misschien heeft gedood.

Bovendien zou dat voor die broertjes ook minder leed geven. De politie kan dus zoeken of er in drogisterijen en apotheken slaapmiddelen zijn verkocht. Onderzoek eventueel ook coffeeshops en slijterijen.

Of had de vader zelf misschien al hash, alcohol, slaapmiddelen of andere psychofarmaca in zijn bezit, bijvoorbeeld medicijnen via zijn huisarts voor depressiviteit? Zijn er psychofarmaca in zijn bloed gevonden?

Waarom zou de vader, als hij depressief was, helemaal naar Limburg rijden, als hij zijn kinderen veel dichterbij, in de provincie Utrecht wilde ombrengen? Daarom zijn de kinderen misschien begraven in Limburg of in de grensstreek van België of Duitsland. De vader kende een bepaald gebied in Limburg goed.

Zijn de hoge schoenen misschien begraven, omdat er bloed op zat, of modder door graafwerk?

Heeft de vader misschien een schop, touw of mes gekocht, of gereedschap, wapens, of een gifstof of zaklamp? Onderzoek dat eventueel bij gereedschapszaken en winkels voor huishoudartikelen, enzovoort, die op de gereden route liggen. Of heeft hij dat misschien al voor de rit gekocht in zijn woonplaats?

Kan de vader de afscheidsbrief misschien onder dwang hebben geschreven? Is het misschien mogelijk dat de broertjes ontvoerd zijn door een andere dader? Is de 'zelfmoord’ misschien in scène gezet door een andere persoon?

Zijn de broertjes misschien in Turkije of Marokko? En heeft de vader de zoontjes misschien in Limburg overgedragen aan iemand, die ze daarheen heeft gebracht? Want er wonen veel Turken en Marokkanen in Nederland. Daarom moet er ook in die landen een opsporingsbericht op tv komen, lijkt me. En misschien ook in Polen?

Meer informatie: https://www.politie.nl/gezocht/dossiers/2013/03-vermiste-broertjes/de-zaak.html









_________________
Ik stem op de SP. www.sp.nl


Laatst aangepast door Leo Beek op di 21 mei 2013 18:53, in totaal 6 keer bewerkt
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Leo Beek



Leeftijd: 123
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Tweelingen


Berichten: 380


BerichtGeplaatst: do 16 mei 2013 12:15    Onderwerp: Rechercheonderzoek in verband met Jeroen Denis Reageer met quote Naar onder Naar boven



Vermiste broertjes
Datum delict: 06-05-2013
Plaats delict: Vleuten, Zeist, Doorn, Neerbeek

Sinds maandagavond 6 mei zijn de 9-jarige Ruben en 7-jarige Julian uit Zeist vermist. Na de vondst van het lichaam van de vader in het Doornse Gat op 7 mei, werd een grootscheepse zoekactie gestart. Politie, burgers en media in binnen- en buitenland zoeken onverminderd door. Tot op heden zijn de jongetjes nog niet gevonden.

Ruben en Julian werden maandagavond rond 20.00 uur voor het laatst gezien in Vleuten door een bekende van de familie. In de ochtend van 7 mei is de vader van de jongens dood aangetroffen in het recreatiegebied het Doornse Gat. Hij pleegde zelfmoord. Zijn auto werd ook aangetroffen in het Doornse Gat. Het gaat hier om een zilverblauwe Hyundai Getz, met kenteken 08-NT-BV. Op het moment dat hij gevonden wordt, is nog niet duidelijk dat de man zijn kinderen bij zich zou moeten hebben. Na onderzoek blijkt aan het einde van de middag dat de kinderen bij hun vader zouden moeten zijn.

Meer informatie:
www.politie.nl/gezocht/dossiers
_________________
Ik stem op de SP. www.sp.nl


Laatst aangepast door Leo Beek op vr 24 mei 2013 7:30, in totaal 1 keer bewerkt
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Leo Beek



Leeftijd: 123
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Tweelingen


Berichten: 380


BerichtGeplaatst: do 16 mei 2013 13:03    Onderwerp: Onjuiste identificatie van auto op bewakingsbeelden? Reageer met quote Naar onder Naar boven

Volgens onderstaand bericht is de auto op de bewakingsbeelden niet de auto van Jeroen Denis:

https://twitter.com/FMCnl/status/334940546961379328/photo/1
_________________
Ik stem op de SP. www.sp.nl
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Leo Beek



Leeftijd: 123
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Tweelingen


Berichten: 380


BerichtGeplaatst: ma 20 mei 2013 1:58    Onderwerp: Samen zoeken naar begrip voor elkaar Reageer met quote Naar onder Naar boven




Samen zoeken naar begrip voor elkaar:
http://rechtenforum.nl/forum/thread/title/Vrijwillige+buurtbemiddeling/t/39342/
_________________
Ik stem op de SP. www.sp.nl


Laatst aangepast door Leo Beek op vr 24 mei 2013 7:45, in totaal 1 keer bewerkt
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Leo Beek



Leeftijd: 123
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Tweelingen


Berichten: 380


BerichtGeplaatst: vr 24 mei 2013 6:30    Onderwerp: Rechercheonderzoek in verband met Jeroen Denis Reageer met quote Naar onder Naar boven



Foto hierboven: Het actuele tijdsbeeld van de route

Het zoeken in de bossen in Doorn en Limburg was heel goed. Maar na de vondst van het lichaam van Jeroen Denis hadden ook alle slootjes, duikers en vijvers in de directe omgeving moeten worden onderzocht op de lichamen van de broertjes. Dat kan onder andere met honden en mogelijk met sonar-apparatuur. En het kan met marineduikers.

Daarbij hadden naar mijn mening pakweg tweeduizend militairen moeten worden ingezet, want dat kost niets extra en het is een nuttige oefening voor hen. En dat zou gunstig zijn geweest voor de reputatie van het leger.

Het lijkt mij goed mogelijk dat de nog ontbrekende voorwerpen ergens in een sloot of vijver gegooid zijn in de omgeving van Cothen en het Doornse Gat. Of in het kanaal bij Cothen.

De tijdstippen van de camerabeelden bij de duiker in de sloot in Cothen:
http://www.politie.nl/nieuws/2013/mei/23/00-nieuwe-camerabeelden-vindplaats-broertjes.html






_________________
Ik stem op de SP. www.sp.nl
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 1

Tijden zijn in GMT + 2 uur


Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  



Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds