Content Syndication
|
|
|
|
|
Pagina 1 van 1 |
|
|
Auteur |
Bericht |
nathalie1d571
Leeftijd: 40 Geslacht: Sterrenbeeld:
Berichten: 85
|
Geplaatst: di 25 feb 2014 1:25 Onderwerp: Steiger gekocht |
|
|
Ik heb een steiger gekocht, die werd aangeboden voor 259 Euro. Ik heb 289 Euro betaald omdat er bezorgkosten weder gerekend.
Na levering bleek dat de steiger slechts de helft was (bovenste helft) van de steiger zoals die in de advertentie (op mijn mobieltje) werd aangeboden. Ik heb gelijk geklaagd per e-mail en om nalevering gevraagd.
Uiteindelijk is er nageleverd, maar nu stuurt het bedrijf steeds de rekening. Wat blijkt, de steiger zoals afgebeeld blijken 2 modules te zijn en voor 259 Euro krijg je slechts 1 module.
Maar dit is allemaal achteraf EN het bedrijf bleef mij na de koop steeds reclame sturen waarop duidelijk 1 steiger voor die prijs werd aangeboden. Dat het meerdere modules zijn die afzonderlijk van elkaar moeten worden gekocht is NIET duidelijk.
Ik ben het zat dat zij mij blijven mailen hierover. Dit speelde eind vorig jaar en begin dit jaar heb ik de nalevering ontvangen.
Eerst probeerde het bedrijf mij een bestelling in de schoenen te schuiven, maar nu dat niet is gelukt gooien ze het op: het beëindigen van een langlopende kwestie, 100 Euro korting. Maar ik wil niet betalen voor wat kennelijk een fout aan hun kant is. Het is op de advertentie niet duidelijk dat het om meedere modules gaat en nu hebben ze die advertentie dan ook aangepast!
Sta ik in mijn recht of moet ik betalen? |
|
|
|
|
hilde12
Leeftijd: 124 Geslacht: Sterrenbeeld: Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 1572
|
Geplaatst: di 25 feb 2014 9:40 Onderwerp: |
|
|
Dat ligt er helemaal aan, wat stond er precies in de aanbieding en wat in de voorwaarden. Ook belangrijk is wat de reguliere prijs is van de modules. |
|
|
|
|
|
|
Pagina 1 van 1 |
|
|
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen U mag geen reacties plaatsen U mag uw berichten niet bewerken U mag uw berichten niet verwijderen U mag niet stemmen in polls
|
|
|
|