Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten?
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl
 
Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
VA loan rates ...
180-dagen rege...
reparatiehuwel...
Res Nullius ?
proces verbaal...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication


 
Het is nu do 28 mrt 2024 22:51
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Referendum – Raad van State
Moderator: Moderator Team

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Pagina 3 van 4 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  

Is de Raad van State onafhankelijk?
De gehele Raad van State is niet onafhankelijk.
13%
 13%  [ 2 ]
De gehele Raad van State is onafhankelijk.
66%
 66%  [ 10 ]
Sommige leden van de Raad van State zijn onafhankelijk; anderen niet.
20%
 20%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 15

Auteur Bericht
Thomas-87



Leeftijd: 37
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier
Studieomgeving (BA): HvU

Berichten: 278


BerichtGeplaatst: vr 19 sep 2014 14:39    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed

BESCHAMEND!!!

http://uitspraken.rechtspraak.nl/inziendocument?id=ECLI:NL:RVS:2014:2495&keyword=dienstenwet

http://uitspraken.rechtspraak.nl/inziendocument?id=ECLI:NL:RVS:2014:2488&keyword=dienstenwet
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Firestarter

Firestarter

Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 438


BerichtGeplaatst: zo 21 sep 2014 16:12    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

In “Brave new world” van Aldous Huxley worden de inwoners (van Engeland) gebrainwasht volgens het principe van “neo-pavloviaanse conditionering” en in “1984” van George Orwell volgens “doublethink”. Deze boeken zijn makkelijk verkrijgbaar en leesbaar (George Orwell stierf overigens op jonge leeftijd en 1984 was zijn laatste boek). Als je een boek lezen te veel moeite vindt, kun je altijd nog “American idiot” van Green Day luisteren.
Je kan natuurlijk ook op zoek gaan naar de televisiebeelden van de wapperende Amerikaanse vlag op de maan of van de “vliegtuigen” die in het WTC vlogen. Zelfs American idiots begrijpen dat voor een wapperende vlag wind nodig is en dat er geen vuurzee uit een gebouw kan komen voordat het vliegtuig daar in gevlogen is. Je zult begrijpen dat deze beelden moeilijk vindbaar zijn.
Je hebt je waarschijnlijk ook nog nooit afgevraagd waarom de Verenigde Staten zo’n voorstander is van dictatoriale regimes. De meesten van ons worden geconditioneerd volgens het principe van massaproductie. De conditionering van een dictator is maatwerk; maximaal effectieve conditionering begint al in de kindertijd.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
bona fides




Geslacht: Man

Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL
Berichten: 22889


BerichtGeplaatst: zo 21 sep 2014 16:48    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Firestarter schreef:
De meesten van ons worden geconditioneerd volgens het principe van massaproductie.

En dan zijn er een paar die alles geloven wat ze op de meeste obscure internetsites lezen. ("Want wat op internet staat, dat is waar!", hoorde ik eens een antivaccinatiegekkie zeggen.)
_________________
Hanc marginis exiguitas non caperet.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Firestarter

Firestarter

Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 438


BerichtGeplaatst: di 30 sep 2014 16:03    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Er zijn 2 mogelijkheden: je kunt geloven dat je niet geconditioneerd bent als de honden van Pavlov of je kunt nadenken. Iemand die nadenkt, wordt al snel beschouwd als gevaar voor de (inter)nationale veiligheid.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Firestarter

Firestarter

Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 438


BerichtGeplaatst: di 21 okt 2014 12:09    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Om een goede indruk te krijgen van de misdaden door geheime politie en leger, moet je eens lezen over: “Operation Northwoods”.
Dit was een plan om terreurdaden van de CIA en het Amerikaanse leger in de schoenen van Cuba te schuiven; maar werd niet uitgevoerd omdat president John F. Kennedy hier niet aan mee wilde werken.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
bona fides




Geslacht: Man

Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL
Berichten: 22889


BerichtGeplaatst: wo 22 okt 2014 0:50    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Firestarter schreef:
maar werd niet uitgevoerd omdat president John F. Kennedy hier niet aan mee wilde werken.

En we weten allemaal hoe het met hem is afgelopen...
_________________
Hanc marginis exiguitas non caperet.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
ro-er



Leeftijd: 46
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Maagd


Berichten: 292


BerichtGeplaatst: do 23 okt 2014 16:34    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ja, hij werd toch ontvoerd door aliens waarna een complot is opgetuigd met als climax dat een gekloonde dubbelganger werd doodgeschoten?
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Firestarter

Firestarter

Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 438


BerichtGeplaatst: za 25 okt 2014 11:49    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Wie was ook al weer die Nederlander die in de film JFK meespeelde?
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Firestarter

Firestarter

Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 438


BerichtGeplaatst: di 28 okt 2014 16:05    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Willem Oltmans speelde een interessante bijrol in de film JFK.
Oltmans werd door onze dictator een landverrader genoemd, omdat hij zich vanaf 1957 inzette voor de bevrijding van Nieuw-Guinea (nadat hij in 1956 Soekarno had geïnterviewd). In 1961 schreef Oltmans een memorandum aan president John F. Kennedy over Nieuw-Guinea, waarna prins Bernhard de Nederlandse zaak bepleitte en minister Joseph Luns door de Amerikaanse regering werd opgedragen dat Nederland Nieuw-Guinea moest vrijlaten.
Oltmans werd op 23-11-2002 zelf gepersifleerd in het VARA-programma Kopspijkers. Kopspijkers werd na jarenlange druk door onze dictator in april 2005 van de buis gehaald. Let vooral op de “smakeloze satire op het koningshuis” in de uitzending van 4-5-2002.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
bona fides




Geslacht: Man

Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL
Berichten: 22889


BerichtGeplaatst: di 28 okt 2014 21:22    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Firestarter schreef:
Kopspijkers werd na jarenlange druk door onze dictator in april 2005 van de buis gehaald.

In mijn herinnering was het Jack Spijkerman die zelf besloot voor "het geld" te kiezen bij de commerciëlen.
_________________
Hanc marginis exiguitas non caperet.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Firestarter

Firestarter

Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 438


BerichtGeplaatst: za 17 jan 2015 18:11    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Vanmorgen om 9:30 uur stonden 2 agenten voor mijn huisdeur om me te beletten mijn fiets te pakken, waarbij als argument gebruikt werd dat verderop een woning in brand stond. Ik reageerde dat dit belachelijk is, omdat mijn fiets 10 meter ver staat, terwijl de brand 100 meter weg is. Na nog enkele soortgelijke opmerkingen was het dreigement dat ik aangehouden zou worden, genoeg reden om plaats te nemen achter de plastic lijn (op 6 meter afstand van mijn fiets).
Ik maakte vervolgens nog diverse opmerkingen: dat we blijkbaar in een politiestaat wonen, de vraag of ze ieder willekeurig bevel opvolgen en er mensen op 20 meter afstand langs de brand wandelen, terwijl mijn fiets op 100 meter van de brand staat. Ik intensiveerde deze opmerkingen als er omstanders in de buurt stonden.
Ik denk dat de doorslaggevende reden mijn opmerking was dat ik in 10 seconden mijn fiets gepakt had, waarna één van de agenten toestemde dat ik hem pakte. Blijkbaar was de agenten in hun opdracht niet verteld dat ik het doel was van deze actie.
De laatste keer dat ik zoiets, door de geüniformeerde politie, meemaakte was in de zomer van 2013 toen 2 busjes van de ME aan kwamen rijden, toen ik de duifjes op de Dam aan het voeren was (vlak voor het gestolen Amsterdamse stadshuis) en ik me snel uit de voeten maakte toen 1 van de busjes zijn deuren opende.

Hopelijk ben ik niet de enige die zich opwindt over de berichtgeving in de staatsmedia van de afgelopen week.
De grootse vijanden van de persvrijheid zijn: de staatseducatie die ons leert dat staatsterrorisme geen mensenrechtenschendingen zijn en journalisten die staatspropaganda verspreiden.
In de Tenach (wat hetzelfde is als het Oude Testament) staat vermeld dat joden de plicht hebben om andere volken d.m.v. oorlog te onderwerpen. In de Koran staat daartegenover dat Moslims de plicht hebben om Jihad (“heilige” oorlog) te voeren tegen ongelovigen en huichelaars. Waar in de Tenach duidelijk is dat het een gewapende oorlog betreft, is de Jihad in de Koran onduidelijk (oorlog voeren tegen ongelovigen, betekent misschien niets anders dan ze tot gelovigen bekeren). Over bekeren gesproken: ik ben regelmatig overvallen door Christenen die mij willen bekeren, terwijl Moslims dat nooit zo vervelend doen. Volgens de Koran zijn gelovige Christenen en Joden trouwens gelijkwaardig aan gelovige Moslims. Iemand als Firestarter is trouwens onverbeterlijk in zijn strijd tegen bijgeloof.
De staatsmedia schijnen zich ook al niet te realiseren dat ruim 99,99% van de Moslims geen moordaanslagen plegen. Al honderden jaren zijn het de blanke Christenen, die de meeste massamoorden plegen. Een schijnbaar tegenvoorbeeld als de Rode Khmer mag ook als misdaad van de Christenen tellen, aangezien het bewind van Pol Pot aan de macht geholpen werd door de CIA.
Je kan de berichtgeving over het aantal burgerdoden in Irak door het Amerikaanse leger erop nalezen en zelfs beroepsleugenaar Obama heeft erkend dat het Amerikaanse leger in Irak mensen gemarteld heeft (de staatsmedia hebben nog steeds verborgen dat Nederland datzelfde heeft gedaan in Afghanistan).
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Firestarter

Firestarter

Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 438


BerichtGeplaatst: do 22 jan 2015 12:53    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Op 27-1-2005 ben ik veroordeeld tot 3 maanden detentie in een psychiatrisch ziekenhuis, omdat ik “gevaarlijk” ben als gevolg van de psychische stoornis “schizofrenie” en ik ook nog eens weigerde me vrijwillig te laten opsluiten. Vanaf 28-4-2005 tot 20-5-2005 ben ik zonder wettelijke grondslag gedetineerd gehouden (dat heet wederrechtelijke vrijheidsberoving), waarna ik – opnieuw als gevaar door schizofrenie – veroordeeld ben tot 1 jaar detentie in een psychiatrisch ziekenhuis.
Op 18-7-2005 ontsnapte ik “al” uit het psychiatrisch ziekenhuis.

Ik heb de tijd gevonden om wat te lezen over schizofrenie.
Een bekend gevolg van schizofrenie is dat de lijders daaraan steeds dommer worden. Uit persoonlijke ervaring weet ik dat iedereen dommer wordt door “medicijnen” als Risperdal en Syprexa (dat worden antipsychotica genoemd). Deze medicijnen hebben als hoofdwerking dat alle denkprocessen zodanig gefrustreerd worden, dat iemand nauwelijks (nog) in staat is tot nadenken. Het resultaat is – behalve domheid – dat de slachtoffers lekker kalm worden (dan heb je namelijk geen last meer van ze).
Het komt er dus op neer, dat deze (anti-)psychotica niet toegediend worden, om iemand te “behandelen voor”, maar te “mishandelen tot” schizofrenie. Zo is het doel van de dwangbehandeling - niet iemand genezen van een psychische ziekte, maar -: iemand zo ernstig toetakelen dat deze wel lijkt te lijden aan de psychische stoornis, waartoe deze veroordeeld was.

Verder is bekend dat schizofrenie een chronische ziekte is. Zo kom je tot de onvermijdelijke conclusie, dat ik vanaf einde 2003 jaar na jaar na jaar, steeds dommer moet zijn geworden.
Kan iemand een voorstelling maken, van hoe intelligent ik dan wel geweest moet zijn, voordat ik (in inmiddels al ruim 11 jaar) steeds dommer ben geworden door schizofrenie?
Of is het veel aannemelijker dat in een dictatuur als Nederland politieke gevangenen: eerst veroordeeld worden door corrupte rechters, om vervolgens gemarteld te worden door sadistische psychaters?!
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Firestarter

Firestarter

Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 438


BerichtGeplaatst: za 24 jan 2015 11:52    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

De gang van zaken is dus als volgt.
Eerst wordt iemand gek gemaakt door: vergiftiging (van eten, drinken en gas) en niet te onopvallende aanpassingen doen in iemands woning. Het slachtoffer wordt onherroepelijk paranoïde.
Of het slachtoffer zich vrijwillig meldt bij de kwakzalvers, die beëdigd zijn als arts, of onder dwang van een Rechterlijke Machtiging mishandeld wordt door de psychiatrie, doet niet ter zake. Het slachtoffer wordt beoordeeld als (wat in wezen betekent “veroordeeld tot”) lijdend aan een bepaalde psychische ziekte en krijgt medicijnen toegediend, zodat deze ook de symptomen van de ziekte krijgt.

De paranoia van het slachtoffer werd in de eerste plaats veroorzaakt door de misdaden gepleegd door de overheid. Door nu te stoppen deze te opvallend te plegen, gelooft het slachtoffer ook nog dat de medicijnen werken.
De werking van deze medicijnen is zo afschuwelijk, dat het slachtoffer hier eigenhandig mee stopt. Door nu opnieuw het slachtoffer te opvallend te vergiftigen en aanpassingen in zijn woning te doen, krijgen zowel het slachtoffer als de psychiatrie de bevestiging dat de medicijnen werken.
En ook niet onbelangrijk, krijgt de farmaceutische industrie menselijke proefkonijnen om hun middelen te testen.

Door nu de beschrijving van de psychische ziektes steeds verder te conformeren aan de werking van de medicijnen, ontstaat de gewenste situatie: medicijnen die de ziekte veroorzaken, waarvoor dezelfde medicijnen voorgeschreven worden.
Dit wordt gegarandeerd door de psychiaters, die de beschrijving van de medicijnen voorschrijven, te selecteren uit exorbitant betaalde werknemers van de farmaceutische bedrijven (zie de financiële banden van de leden van de commissie verantwoordelijk voor de indelingen volgens DSM-IV).

Vertel vooral niet verder aan de ouders van kinderen met ADHD, dat het natuurlijk is als een kind opstandig wordt, als verwacht wordt dat hij de hele dag slaafs in de schoolbanken moet zitten. Ik zou het vervelend vinden als deze ouders denken dat ze hun eigen kind vergiftigen met medicijnen.
Het kan niet verrassend zijn dat vrijwel nooit een kind van een psychiater blijkt te lijden aan ADHD.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
bona fides




Geslacht: Man

Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL
Berichten: 22889


BerichtGeplaatst: za 24 jan 2015 16:42    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Firestarter schreef:
De gang van zaken is dus als volgt. (...)

En jij meent zo belangrijk te zijn dat al die moeite aan jou is besteed??
_________________
Hanc marginis exiguitas non caperet.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Firestarter

Firestarter

Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 438


BerichtGeplaatst: wo 11 feb 2015 13:18    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

De meesten halen nooit het nieuws, maar ik ben geenszins de eerste (of enige): Jezus Christus, Emile Zola, George Orwell, James Dean, Rosa Parks, Che Guevara, Jimi Hendrix, Jim Morrison, Osho, Bob Marley, Peter Tosh, 2Pac, The Notorious BIG, Marilyn Manson, Baybasin, Willem Oltmans en Bert Aalbers.
Als je wil weten hoe iemand eruit ziet, die vergiftigd is door eten en drinken, moet je eens kijken naar de laatste beelden van Freddy Mercury.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Pagina 3 van 4 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Tijden zijn in GMT + 2 uur


Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  



Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds