Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten?
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl
 
Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
VA loan rates ...
180-dagen rege...
reparatiehuwel...
Res Nullius ?
proces verbaal...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication


 
Het is nu do 28 mrt 2024 17:54
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Rechtszaak zonder einde
Moderators: Michèle, StevenK, Moderator Team

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Pagina 4 van 6 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Firestarter

Firestarter

Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 438


BerichtGeplaatst: wo 10 jun 2015 12:19    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ik denk dat dit een mooi moment is om mijn vrienden van Kluwer uitgevers (deel van Wolters Kluwer, de grootste uitgeverij van Nederland) eens in het zonnetje te zetten.

Ik ben al door drie advocaten vertegenwoordigd, die voor Kluwer werken. Ik heb deze asociaal nette juristen op niet mis te verstane wijze duidelijk gemaakt, dat ik ontevreden over ze was. Ze hebben daardoor min of meer de helft van hun opdracht goed uitgevoerd. Dit was precies die helft, die mij een maximaal positief resultaat heeft opgeleverd!
Ook een aantal advocaten van BarentsKrans, dat Abn amro met dramatische gevolgen bijstaat, werken voor Kluwer.
Kluwer heeft in minimaal twee publicaties vermeld, dat ik vanwege een ernstige psychische ziekte een half jaar ben opgesloten in een psychiatrisch ziekenhuis. Laat ik dat nu net (ingebracht m.b.v. een advocaat van Kluwer) gebruikt hebben, om te onderbouwen dat ik maar moeilijk een baan kan vinden – overgenomen door het Hof op 16-9-2014.
In 2005 ben ik een half jaar gemarteld in een kliniek van het Mentrum in het BovenIJ ziekenhuis. In het bestuur van het BovenIJ zit een advocaat van BarentsKrans, die voor Kluwer werkt.
In het CTG, dat mijn klachten tegen de bedrijfsartsen van Abn amro behandelt, zitten twee juristen van Kluwer. Eén daarvan was heel sluw overgestapt van het RTG te Amsterdam, dat mijn klachten in eerste instantie beoordeelde, naar het CTG, om zich zo nogmaals met mij bezig te kunnen houden. Ik heb deze twee leden gewraakt, maar dat is afgewezen...
Op 5-6-2015 bevestigde de kantonrechter eindelijk, dat mijn wrakingsverzoek van 12-5-2015 (van de rechter in de ontbindingsprocedure) behandeld wordt; één van de leden van de wrakingskamer heeft voor Kluwer gewerkt.
Een bijzonder groot compliment verdient mr. R.A.A. Duk (niets minder dan een beroemdheid binnen de advocatuur). Toen hij in februari 2011 Abn amro bijstond, weerhield hem dat er niet van om tevens mij te vertegenwoordigen in mijn rechtszaak tegen Abn amro. Om vervolgens tijdens de procedure in cassatie over te stappen van De Brauw Blackstone Westbroek naar BarentsKrans.

Waar heb ik dit aan verdiend? Ze hebben me er al van beschuldigd, dat ik “behoorlijk agressieve mails” stuur (ik heb met mijn daarop volgende brief overtuigend bewezen, dat mijn mails nog redelijk vriendelijk van toonzetting waren). Ik heb ook nog geprobeerd ze ervan te overtuigen, dat ik maar een simpele arbeiderszoon ben. Gezien de seksuele voorkeur voor kinderen van de Nederlandse elite, kan het in ieder geval niet komen vanwege mijn fysieke aantrekkingskracht.
Ben ik nu werkelijk de enige, die het durft op te nemen tegen een Kluwer, dat: rechter, advocaat, vakpers, universiteit en martelinstelling in één vertolkt?!
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Alfred777



Leeftijd: 60
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Vissen


Berichten: 233


BerichtGeplaatst: ma 15 jun 2015 14:17    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Je bent echt niet de enige die aandringt op een onpartijdige behandeling van zijn zaak.
Alleen is het bij jou wel allemaal heel complex geworden. Dat het integriteitsprobleem bij de rechtelijke macht met de rechtersplaatsvervangers van vaak grote advocatenkantoren een actuele zaak is, staat zonder meer vast en ik ga direct met je mee dat de vonnissenfabriek van de overheid verre van inzichtelijk is voor wat betreft de zakelijke en privé verbanden van de rechtadviserende en rechtsprekende deelnemers.
Bij een enkele zaak waarbij ik betrokken ben, lijkt het dat je gewoon niet mag winnen omdat er kennelijk te grote belangen van de heersende elite in het spel zijn. De Chipshol affaire is daar een duidelijk voorbeeld van.

Toch wil het er bij mij niet in dat er geen integere mensen met een rechte rug zijn.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Firestarter

Firestarter

Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 438


BerichtGeplaatst: do 16 jul 2015 11:07    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

De voorzieningenrechter die op 8-7-2015 beschikte, dat E. ook beslag mag leggen op mijn volledige spaarrekening bij Rabobank, ook die werkt voor zowel Kluwer als het RTG te Amsterdam.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Firestarter

Firestarter

Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 438


BerichtGeplaatst: wo 12 aug 2015 14:26    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ik ben me al enkele jaren aan het verdiepen in de Nederlandse "rechtsstaat" en kom iedere keer tot conclusies als: corrupte, narcistische beroepsleugenaars.
Een onafhankelijke rechter is een voorwaarde voor een eerlijk proces. Dan kun je wel een wrakingsverzoek doen, maar dat is waardeloos als wrakingskamers al even corrupt zijn als de gewraakte rechter. Zo is dan mijn enige "rechtsmiddel" het plaatsen van informatie op internet.
Hier een overzichtje van enkele wrakingsverzoeken.

Op 13-4-2015 verzocht ik in mijn tuchtklachten tegen de bedrijfsartsen van Abn amro bij het CTG om wraking van mr. drs. M.J. Kelder en mr. drs. W.A. Faas.
Kelder werkt voor Arbo Unie: diverse werknemers jobhoppen tussen Abn amro en Arbo Unie dus zijn deze organisaties niet onafhankelijk (zie ook het commissariaat van Trude Maas – de Brouwer). Bovendien gaf Kelder op 14-4-2014 een presentatie met een advocaat arbeidsrecht van BarentsKrans, dat Abn amro bijstaat in onze rechtszaak zonder einde.
Faas is helemaal geen bedrijfsarts en werkt voor UWV, dat een presentatie op de eigen website plaatste, waaruit - met vermelding van mijn naam – blijkt dat ik een half jaar ben opgesloten in het gekkenhuis. Zo draagt UWV eraan bij dat ik geen betaald werk kan krijgen.
Ik heb bovendien een wrakingsverzoek gedaan van de voorzitter (van deze kamer) van het CTG voor het niet met de gepaste snelheid afhandelen van dit wrakingsverzoek. Deze 2 wrakingsverzoeken zijn nog steeds niet afgehandeld (de zitting was op 9-6-2015).

Op 28-4-2015 verzocht ik om wraking van de wrakingskamer in mijn wrakingsverzoek van 13-4-2015.
Mr. T.L. de Vries en mr. J.P. Balkema werken voor Kluwer, waarvan diverse advocaten namens mij in strijd met mijn belangen handelden en die meerdere publicaties uitgaven waaruit blijkt, dat ik een half jaar ben opgesloten in het gekkenhuis. De Vries werkte bovendien voor het RTG te Amsterdam, dat mijn klacht in eerste instantie afwees.
Dit wrakingsverzoek werd direct op de zitting van 9-6-2015 afgewezen.

Op 18-5-2015 deed ik een wrakingsverzoek van het CTG in de behandeling van mijn tuchtklacht tegen de psychiater, die mij zonder persoonlijk onderzoek als psychotisch, schizofreen en syndroom van Asperger beoordeelde, wat leidde tot een half jaar marteling in het gekkenhuis. Eén van deze leden werkt voor GGZ Centraal, dat op diverse vlakken samenwerkt met Arkin.
Ook deze zitting was op 9-6-2015. Dit verzoek werd afgewezen op 16-6-2015, waarbij ik (ontvangen op 17-6-2015) meteen uitgenodigd werd voor de zitting op 18-6-2015 (zelfs als ik niet te kampen had met een beslaglegging op al mijn banktegoeden, had ik me in minder dan een dag niet kunnen voorbereiden).

Op 1-6-2015 stelde ik cassatie in bij de Hoge Raad over het niet behandelen van mijn wrakingsverzoek van mr. E.F.A. van Buitenen in de ontbindingsprocedure, die als deelnemer aan de werkgroep ontslagrecht van de Vva samenwerkte met het hoofd Labour Affairs van Abn amro als ook diverse andere juristen die niet onafhankelijk zijn van Abn amro en die bovendien de door mij ingediende stukken niet behoorlijk behandelde (waaronder de ontvangst weigeren van mijn Verweerschrift). Op 5-6-2015 werd dit wrakingsverzoek ineens toch in behandeling genomen door de kantonrechter, waarvoor de zitting vastgesteld werd op 12-6-2015.
Op 10-6-2015 deed ik een wrakingsverzoek van mr. E.R.S.M. Marres en mr. P.B. Martens van deze wrakingskamer.
Marres werkt sinds 2000 voor Delta Lloyd, dat sinds 2003 samenwerkt met Abn amro in de Delta Lloyd Abn amro verzekeringen Holding B.V.. Martens werkt ook al voor Kluwer.
Zonder uitnodiging voor de zitting werd dit verzoek afgewezen. Heel bijzonder is de afwijzing van mijn wrakingsverzoek van Marres, omdat deze geen deel uitmaakt van de wrakingskamer (ik heb de uitnodiging er nog eens op nagelezen).

Ook de rechter die oordeelt over mijn Incidentele conclusie in de bodemprocedure tegen advocaat E. (over de misdadige beslaglegging op mijn bankrekeningen) is mr. E.R.S.M. Marres.
Ik heb op 11-8-2015 verzocht om diens wraking, misschien dat hij opnieuw verdwenen is.

Mijn klacht van 1-12-2014 tegen de deurwaarder, die niet zijn ambtelijke plicht deed, door executie van het arrest van 16-9-2014 te weigeren, is op 28-7-2015 ineens als kennelijk ongegrond afgewezen. Hierbij bleek dat de deurwaarder op 2-1-2015 een verweerschrift had ingediend.
Op 11-8-2015 ging ik hiertegen in verzet (hiervoor had ik 2 weekjes).

Ik zou het bijna vergeten: ik ben nog steeds in dienst van de Abn amro, rechter Van Buitenen heeft 29-9-2015 vastgesteld voor de rechtszitting in de ontbindingsprocedure.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Firestarter

Firestarter

Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 438


BerichtGeplaatst: wo 16 sep 2015 14:08    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ook mijn wrakingsverzoek van 13-4-2015 van het CTG in de tuchtklacht tegen de bedrijfsartsen van Abn amro is op 20-8-2015 afgewezen.

Op 10-9-2015 heeft het CTG mijn klacht tegen de psychiater, die met Abn amro overlegde hoe ik in het gekkenhuis opgesloten kon worden (zodat ik gemarteld kon worden), ongegrond beoordeeld.

Blijkbaar negeren “onafhankelijke” rechters de feiten en relevante stellingen, om met leugens onrechtvaardige uitspraken te onderbouwen.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Firestarter

Firestarter

Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 438


BerichtGeplaatst: wo 30 sep 2015 14:07    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Op 29-9-2015 was de zitting in de ontbindingsprocedure tegen Abn amro. De advocaat van Abn amro werd vergezeld door "mijn" leidinggevende en een jurist, die al 32 jaar voor (de voorloper van) Abn amro werkt.
De advocaat stelde, dat de arbeidsovereenkomst ontbonden moet worden (zonder vergoeding), omdat ik niet alleen geen gehoor gaf aan de oproepen voor een gesprek, maar me inflexibel opstelde, door zelfs geen genoegen te nemen met een "onafhankelijke" mediator om te beoordelen of Abn amro voldoende betaald had. Waarbij het heel jammer is dat ik niet vertegenwoordigd wordt door een advocaat, omdat het dan zo opgelost is.

Ik gaf als redenen dat het verzoekschrift van 6-3-2015 niet ontvankelijk is: 1) ik ben niet behoorlijk opgeroepen om in het geding te verschijnen, 2) Abn amro heeft zich niet gedragen als goed werkgever (o.a. door me ruim EUR 100.000,- te weinig te betalen), 3) de gevolgen van het einde van de arbeidsovereenkomst zijn te ernstig, omdat ik door diverse niet-anonieme publicaties geen ander werk kan vinden en 4) door hongersnood sinds begin juni ben ik arbeidsongeschikt wegens ziekte. Waarbij ik subsidiair concludeerde, dat als de arbeidsovereenkomst ontbonden wordt, ik recht heb op een ontslagvergoeding conform de kantonrechtersformule (oud recht), waarbij de correctiefactor C op minimaal 10 vastgesteld moet worden.

De rechter stelde enkele kritische vragen.
Aan mij, omdat ik geen gehoor gaf aan de oproepen voor een gesprek en ik niet mijn eigen salarisberekening aan Abn amro stuurde. Ik reageerde, dat ik op grond van art. 6:262 BW geen plicht had om gehoor te geven aan de sommaties en dat ik in detail heb beschreven door welke niet uitgekeerde componenten het uitbetaalde bedrag veel te laag is.
Aan Abn amro, dat het uitbetaalde bedrag te laag is (vooral door maar EUR 3.200,- wettelijke rente en geen pensioen). Abn amro reageerde, dat per ongeluk te weinig betaald is en dat als ik voor een gesprek was gekomen, dat meteen opgelost was.

De uitspraak is te verwachten binnen 3 weken.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Firestarter

Firestarter

Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 438


BerichtGeplaatst: di 13 okt 2015 19:23    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Op 13-10-2015 was de zitting in de behandeling van mijn verzetschrift en klaagschrift (van 1-12-2014) tegen de deurwaarder, die in november 2014 weigerde de executie van het arrest van 16-9-2014 uit te voeren, ondanks dat hij daartoe de ambtelijke plicht had.
De uitspraak kan ik verwachten op 24-11-2015.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Firestarter

Firestarter

Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 438


BerichtGeplaatst: vr 23 okt 2015 14:17    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Op 20-10-2015 heeft de kantonrechter in haar oneindige onafhankelijkheid besloten dat mijn arbeidsovereenkomst met Abn amro ontbonden wordt per 1-12-2015, waarbij mij een ontslagvergoeding is toegekend conform de kantonrechtersformule (oud recht) met een correctiefactor (C) van 0,5. Basis voor deze uitspraak is dat Abn amro ten onrechte veel te weinig van mijn achterstallig salaris betaald had, maar dat dit geen reden was om niet mijn werkzaamheden te hervatten (omdat wel een groot deel betaald was).
Mijn vraag is dan: waarom betalen bedrijven salaris, als de werknemer ook als ruim een ton te weinig loon betaald wordt nog steeds de plicht heeft om te werken? Blijkbaar kunnen in Nederland bedrijven te weinig salaris betalen om zo een reden te maken om van een werknemer af te komen. Dat dit getuigt van een onjuiste rechtsopvatting blijkt bijvoorbeeld uit: 19 december 2003, NJ 2004, 269 en 29 september 2006, JAR 2006/263.
De kantonrechter heeft ook nog maar eens even fijntjes geïmpliceerd, dat mijn psychische ziekte blijkt, omdat: ik ontzettend rigide ben in mijn opvattingen en communicatie (per slot van rekening vond ik ruim een ton te weinig aan salaris al een reden om niet te werken en mijn communicatieve vaardigheden slecht…) en ik wantrouwig ben (ik deed namelijk een wrakingsverzoek van hare edelminachtbaarheid, zonder dat ik een sterkere reden had, dan dat ze had samengewerkt met het hoofd Labour Affairs van Abn amro, mr. R. Hansma). Dit wordt helemaal bizar nu 1 van de vele argumenten die over het hoofd gezien zijn: mijn bewijs dat de huisarts in juli 2015 oordeelde dat ik ziek ben als gevolg van ernstige ondervoeding, waarmee sprake is van het ontslagverbod door ziekte. Ik denk trouwens niet dat ik de enige ben, die zowel fysieke als psychische problemen krijgt door ondervoeding.
De afwijzing van mijn wrakingsverzoek van de kantonrechter van 12-6-2015 is trouwens gepubliceerd met ECLI:NL:RBAMS:2015:6796.

Op 22-10-2015 diende ik een tuchtklacht in tegen de deurwaarder, die op 8-12-2014 het arrest van 16-9-2015 betekende zonder dwangbevel, zodat ik om beslag te kunnen leggen dit eerst nogmaals moet laten betekenen. Om vervolgens te melden dat ik, om te voorkomen dat ik executoriale maatregelen kon nemen, eerst de rechter om toestemming moet vragen.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Firestarter

Firestarter

Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 438


BerichtGeplaatst: do 29 okt 2015 15:05    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

In mijn beschrijving van de sector "corrupte beroepsleugenaars" op Rechtenforum, is de beroepsgroep gerechtsdeurwaarders wat onderbelicht.
Deurwaarders hebben de ambtelijke plicht ambtshandelingen te verrichten (ook wel aangeduid met ministerieplicht), conform artikel 11 van de Gerechtsdeurwaarderswet. Dit klinkt in theorie goed, maar de praktijk is anders.

Op 15-10-2015 verzocht ik de griffier van het Gerechtshof om een nieuwe grosse van het arrest van 16-9-2014; op 20-10-2015 ontving ik deze al.
Deurwaarder 1 weigerde op 21-10-2015 de executie hiervan, omdat "we" te weinig expertise hebben in arbeidsrecht.
Deurwaarder 2 weigerde op 21-10-2015, omdat de deurwaarder die op 8-12-2014 dit betekende een ministerieplicht heeft en dat hij, om te voorkomen dat ik executoriale maatregelen kan nemen, een geding bij de rechter aan zou spannen.
Deurwaarder 3 weigerde op 21-10-2015, omdat een executiegeschil te verwachten is, waarin "wij" u niet kunnen bijstaan.
Deurwaarder 4 weigerde op 22-10-2015, omdat "we" geen particulieren bijstaan.

Op 22-10-2015 ontving ik de beschikking van 20-10-2015, waarin mij een ontslagvergoeding van EUR 26.560,- bruto is toegekend. Op 23-10-2015 kwam ik opnieuw bij deurwaarder 3, die op mij de minst slechte indruk gemaakt had.
Nu werd ik (helaas) te woord gestaan door de deurwaarder zelf, die me maar wat graag de grosse van het arrest 16-9-2014 afhandig wilde maken. Deze beloofde de beschikking van 20-10-2015 te executeren.
Op 28-10-2015 verzocht ik per mail om de status van het betekeningsexploot, vanzelfsprekend zonder resultaat.

Zo is voor een slachtoffer van staatsterrorisme een rechterlijke uitspraak een waardeloos stukje papier.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Firestarter

Firestarter

Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 438


BerichtGeplaatst: zo 08 nov 2015 13:59    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Dat ik dit nog mee mag maken: "mijn" deurwaarder heeft op 4-11-2015 de beschikking van 20-10-2015 betekend (dus binnen 9 werkdagen nadat ik dit vroeg)!
Als de Abn amro niet betaalt, kan de deurwaarder misschien ook nog (binnen 9 werkdagen?) overgaan tot beslaglegging.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Firestarter

Firestarter

Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 438


BerichtGeplaatst: wo 11 nov 2015 15:16    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Nadat ik op 9-11-2015 om 9:09 uur per mail de deurwaarder verzocht: nadat Abn amro het geld gestort had, dit direct over te maken op mijn bankrekening, of als Abn amro nog niet betaald had nog dezelfde dag executoriaal beslag te leggen, kreeg ik op 10-11-2015 om 9:23 uur bericht dat Abn amro inmiddels EUR 12.839,15 had overgemaakt (van de EUR 26.560,- bruto + 90,65 explootkosten, die ze moest betalen). De deurwaarder had i.p.v. beslag te leggen, Abn amro nog 3 dagen extra gegund.
Op 10-11-2015 om 9:31 uur vroeg ik nogmaals om dit te storten en om 15:49 uur stelde ik de deurwaarder in gebreke voor het niet tijdig overmaken van dit bedrag. Op 10-11-2015 om 17:08 uur liet de deurwaarder weten dat zij een termijn van 14 dagen, na ontvangst van het bedrag op 9-11-2015, redelijk vinden en daarom mijn ingebrekestelling van de hand wijzen.

Op 6-11-2015 is mijn cassatieberoep wegens het niet behandelen van mijn wrakingsverzoek van 1-6-2015 van kantonrechter Van Buitenen door de Hoge Raad niet-ontvankelijk verklaard, omdat ik daarin niet vertegenwoordigd wordt door een cassatieadvocaat.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Firestarter

Firestarter

Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 438


BerichtGeplaatst: zo 15 nov 2015 14:53    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Eerder vandaag constateerde ik tot mijn verrassing, dat de deurwaarder een bedrag van EUR 12.000,- gestort heeft (dus binnen een week na ontvangst van Abn amro). Ik heb het dus ruim 5 maanden volgehouden, na de onrechtmatige blokkade van mijn bankrekeningen door Rabobank, van EUR 1.500,- (EUR 1.400,- door DWI als voorschot en EUR 100,- geleend van Regenboog).
Ik ben (vanaf 2-9-2015) maar enkele keren vergiftigd, weer bijna op mijn oude gewicht en heb nog steeds mijn huurwoning. Ik denk dat ik binnen een week mijn betalingsachterstanden en administratie weer op orde kan hebben.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
vermeulen

vermeulen

Leeftijd: 64
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Weegschaal


Berichten: 25


BerichtGeplaatst: ma 16 nov 2015 9:01    Onderwerp: rechtszaak zonder einde Reageer met quote Naar onder Naar boven

ik heb met verbijstering de lappen tekst gelezen. Het komt me voor alsof half juridisch Nederland bij de zaak betrokken is (geweest), het 1001 verhaal dat zich aan elkaar rijgt.

Los van (on)gelijk der betrokkenen: de zaak lijkt tevens een doel op zichzelf te worden en ik vraag me af :wat straks als het definitief klaar is?
zijn er (nog) mensen in uw omgeving over die u dan wel vertrouwt ?

U bent een solist dus een dienstverband elders lijkt me niet aan de orde.
na zoveel jaar heeft u behoorlijk stukje recht in uw gereedschapskistje, wellicht een hint om daar iets mee te gaan doen, ten nutte van anderen ?
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Firestarter

Firestarter

Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 438


BerichtGeplaatst: di 17 nov 2015 15:30    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Gehersenspoelde randdebielen willen de akelige waarheid niet geloven: terwijl ze de meest belachelijke leugens voor zoete koek slikken als die maar vaak genoeg herhaald worden (bijvoorbeeld de poolster). Op het eerste gezicht weldenkende mensen kun je zelfs met feiten niet overtuigen, dat de overheden wereldwijd terroristische organisaties zijn.
Ik denk dat dit het moment moet zijn, om misschien wel de smerigste misdaad die mij en mijn omgeving aangedaan is, openbaar te maken.
Quote:
na zoveel jaar heeft u behoorlijk stukje recht in uw gereedschapskistje, wellicht een hint om daar iets mee te gaan doen, ten nutte van anderen ?
Quote:
Los van (on)gelijk der betrokkenen: de zaak lijkt tevens een doel op zichzelf te worden en ik vraag me af :wat straks als het definitief klaar is?
Waar ik me goed in kan vinden is het volgende Chinese spreekwoord: “Geef een man een vis en hij heeft eten voor één dag. Leer een man vissen en hij heeft eten voor heel zijn leven”.
Nu stel jij min of meer, dat ik moet gaan vissen voor anderen. Mijn strategie is zo veel mogelijk mensen te leren vissen, dit heeft het voordeel dat de strijd die ik voer onafhankelijk kan worden van mezelf, zodat als mijn fysieke lichaam vermoord wordt, mijn geest verder leeft.

Toen ik zelf nog een kleuter was, werd ik met een mengeling van vrees en ontzag bekeken door de (andere) kleuters, omdat ik slimmer was dan de kleuterjuf.
Toen ik elf jaar was, jaagde ik de directeur van de basisschool weg. Bij de laatste 2 organisaties waar ik werkte (in 2006 en 2007), jaagde ik de directeuren weg.
Met achttien jaar moest ik bezwaar maken tegen het besluit om me geen aanvullende studiefinanciering toe te kennen, omdat de overheid blijkbaar vond dat ik geen recht heb om een universitaire opleiding te doen.
Nadat ik op 1-11-2002 (met 28 jaar oud) geopereerd werd aan mijn knie, verdwenen een groot deel van mijn vrienden, die vervangen werden door mislukte acteurs. Vanaf september 2003 volgde (de overgebleven leden van) mijn familie. De misdadigers, die de rol van mijn naaste familie speelden, hebben verklaard dat ze uitgebreid overlegden met mijn leidinggevende bij Abn amro om me opgesloten te krijgen in het gekkenhuis. Het is volstrekt onmogelijk, dat ze in staat zouden zijn mijn leidinggevende, bij een bedrijf van tienduizenden werknemers, telefonisch te spreken (nog los van dat het onwaarschijnlijk is dat mijn familie mijn chef had willen spreken). Het was geen toeval dat deze mislukte acteurs in maart 2004 een brief om te “protesteren” tegen het ontslag op staande voet niet-aangetekend verstuurden, zodat Abn amro de ontvangst hiervan kon ontkennen.
Toen ik vanaf 27-1-2005 een half jaar gemarteld werd in het gekkenhuis, werd ik eerst vier weken in de isoleercel opsloten, zodat ik uit protest in hongerstaking ging (dus vier weken niet eten). In april 2005 begon een personeelslid tegen me te schreeuwen, dat ik moest ophouden de patiënten in opstand te brengen. Diverse zogenaamde verpleegkundigen vonden dat ik zo slecht behandeld werd, dat ze me bemoedigend toespraken of me tips gaven over wat ik moest zeggen tegen de psychiater (ik maakte er overigens geen geheim van dat ik deze medeplichtig vond aan het martelen van politieke gevangenen). In april 2005 heb ik de eerste verantwoordelijke psychiater weggejaagd. Op 18-5-2005, toen ik inmiddels vanaf 27-4-2005 zonder wettelijke grondslag was opgesloten, was de zitting in het Hoger beroep van de Voorlopige Rechterlijke Machtiging van 27-1-2005 van drie maanden (hoger beroep is op grond van de Wet BOPZ helemaal niet mogelijk). De rechter benadrukte hierbij dat als ik geen goede verklaring gaf, waarom ik gestopt was met werken, duidelijk was dat ik niet normaal ben. Op 20-5-2005 volgde de Rechterlijke machtiging voor nog 1 jaar, op 18-7-2005 ontsnapte ik al uit het psychiatrisch ziekenhuis.
Kun je het je voorstellen dat bij een rechtszitting in juli 2014 de rechter begon te stamelen: “Nu moet u me niet zo boos aankijken?!”.
Met blijdschap vertelden de mislukte acteurs, die mijn familie speelden, tegen tientallen mensen (waaronder mijn leidinggevende bij Abn amro), dat ik nu dan toch eindelijk opgesloten was in het gekkenhuis. Ze waren kortom zeer tevreden dat ik de marteling kreeg, die ik verdiende.
En wat ik allemaal voor gevaarlijke, krankzinnige dingen deed? 1) Door vergif moest ik honderden keren per dag rochelen, zodat gezegd werd dat ik naar mensen spuwde; 2) toen mijn portemonnee gestolen werd door Abn amro en de receptiemedewerker zijn middelvinger naar me opstak, werd ik boos; 3) op zekere dag in februari 2004 draaide ik mijn toetsenbord om, waarna ik (alsof er niets aan de hand was) met mijn toetsenbord achterste voren typte. Je begrijpt dat het levensgevaarlijk en ontzettend paranoïde was, dat ik niets te maken wilde hebben met de misdadigers, die de plek van mijn familie ingenomen hadden.
Quote:
zijn er (nog) mensen in uw omgeving over die u dan wel vertrouwt ?
Heel schattig: op grond van de Wet BOPZ kan iemand in principe alleen opgenomen worden met een Rechterlijke Machtiging op grond van de aangifte door zijn familie.
Quote:
U bent een solist dus een dienstverband elders lijkt me niet aan de orde.
Sinds 2004 ga ik om evidente reden liever om met grote hufters, dan met aardige mensen. Dit is waarom ik zo veel mogelijk te maken wil hebben met misdadige advocaten en sadistische psychiaters.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
vermeulen

vermeulen

Leeftijd: 64
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Weegschaal


Berichten: 25


BerichtGeplaatst: vr 20 nov 2015 10:52    Onderwerp: rechtszaak zonder einde Reageer met quote Naar onder Naar boven

uw strijd begon dus al vroeg in uw leven merk ik wel.

Als niet misdadige jurist en wel aardig persoon wil ik eea opmerken:
intelligent bent u zeker, maar u springt als een kat in het nauw, van onderwerp naar onderwerp. lastig voor uw omgeving om daar de draad van te volgen en/of (nog) betrokken bij te zijn of blijven.

De lat van kwaliteit legt u ook enorm hoog voor anderen, daar is moeilijk aan te voldoen; los van het (on)gelijk van u of hulpverlener.
De laatste advocaat moet denkelijk het meest bezuren: veel dossiers doorspitten, de zaak doorgronden en uw spreeksnelheid/verhaalslijn kunnen volgen.

Vergevingsgezindheid komt vermoedelijk niet voor in uw belevingswereld, jammer genoeg want dat zou meer in relatie tot anderen kunnen opleveren dan steeds op de barricades (hoezeer terecht of ten onrechte) te staan.

als u de mensen wilt leren vissen (u heeft mijn hint goed verwoord) dan zou
u kunnen overwegen eea in boekvorm te verwerken. Heeft voor u meer dan 1 voordeel....

voor mijn nieuwsgierigheid (wellicht heb ik er over heen gelezen in uw verslagleggingen): de diagnose 'paranoide' zal zeker gevallen zijn.
welke diagnostiek werd er nog meer 'getrokken' ?
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Pagina 4 van 6 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Tijden zijn in GMT + 2 uur


Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  



Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds