Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten?
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl
 
Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
180-dagen rege...
reparatiehuwel...
Res Nullius ?
proces verbaal...
aansprakelijkh...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication


 
Het is nu do 28 mrt 2024 11:37
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Nieuwe oplossingen voor rellen
Moderators: Michèle, Moderator Team

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 2 van 4 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  

Ik vind het acceptabel als Nederland wetenschappelijk zou experimenteren met militairen onder leiding van ME, bij zeer ernstige rellen. Selecteer die militairen zorgvuldig en geef hen aanvullende opleiding, plus pistool, wapenstok en schild.
Zeer mee eens, na lezing van deze hele discussie.
25%
 25%  [ 1 ]
Mee eens, na lezing van deze hele discussie.
0%
 0%  [ 0 ]
Ik ben het een beetje eens en een beetje oneens, na lezing van deze hele discussie.
0%
 0%  [ 0 ]
Mee oneens, na lezing van deze hele discussie.
0%
 0%  [ 0 ]
Zeer mee oneens, na lezing van deze hele discussie.
50%
 50%  [ 2 ]
Ik heb een andere mening, die niet past in deze antwoordcategorieën, na lezing van deze hele discussie.
0%
 0%  [ 0 ]
Ik heb deze discussie niet helemaal gelezen.
25%
 25%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 4

Auteur Bericht
Leo Beek



Leeftijd: 123
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Tweelingen


Berichten: 380


BerichtGeplaatst: zo 30 sep 2012 16:05    Onderwerp: Re: Facebook-rel Haren Reageer met quote Naar onder Naar boven

quilja schreef:
Waarom militairen? Waarom niet speciaal getrainde agenten?


Omdat alle afdelingen van de Nederlandse politie inclusief ME en arrestatieteams zeer ernstig overbelast zijn. Zelfs zo dat er bij de meeste aangiftes geen onderzoek kan worden gedaan, ook bij inbraken. De pakkans en aangiftebereidheid zijn daardoor laag.

Militairen worden toch al betaald en kunnen het politiewerk gebruiken als leerzame en sportieve oefening voor buitenlandse missies. Want ook daar moeten ze soms politietaken doen. En bepaalde aspecten van ME-werk en militair werk hebben overeenkomsten, zoals op het gebied van navigatie, communicatie, teamwork, discipline, alertheid, bedreiging, reactiesnelheid, zelfbeheersing, vereiste lichaamskracht, EHBO, weersomstandigheden, enz. Bovendien zijn militairen in principe beschikbaar.

Stem SP.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
quilja



Leeftijd: 48
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 79


BerichtGeplaatst: zo 30 sep 2012 16:46    Onderwerp: Re: Facebook-rel Haren Reageer met quote Naar onder Naar boven

Leo Beek schreef:
quilja schreef:
Waarom militairen? Waarom niet speciaal getrainde agenten?


Omdat alle afdelingen van de Nederlandse politie inclusief ME en arrestatieteams zeer ernstig overbelast zijn. Zelfs zo dat er bij de meeste aangiftes geen onderzoek kan worden gedaan, ook bij inbraken. De pakkans en aangiftebereidheid zijn daardoor laag.

Militairen worden toch al betaald en kunnen het politiewerk gebruiken als leerzame en sportieve oefening voor buitenlandse missies. Want ook daar moeten ze soms politietaken doen. En bepaalde aspecten van ME-werk en militair werk hebben overeenkomsten, zoals op het gebied van navigatie, communicatie, teamwork, discipline, alertheid, bedreiging, reactiesnelheid, zelfbeheersing, vereiste lichaamskracht, EHBO, weersomstandigheden, enz. Bovendien zijn militairen in principe beschikbaar.

Stem SP.


Zie je nou echt zelf niet wat voor onzin je uitkraamt?

Die militairen worden "toch al betaald" uit een steeds kleiner wordend budget. Dan wil jij van dat steeds kleiner wordende budget een selectieprocedure inclusief benodigd personeel, een speciale opleiding inclusief benodigd personeel en materiaal en compleet uitgeruste Land Rovers gaan betalen.

Er wordt al jaren gepraat over "meer blauw op straat". Pleit dan voor een budget dat dat mogelijk maakt in plaats van het leger in te zetten tegen het eigen volk.
Met een groter budget kàn er ook daadwerkelijk meer blauw op straat en kan er zelfs een speciale eenheid voor relpreventie en-bestrijding opgericht worden. Die speciale eenheid kan prima geselecteerd worden uit de politiemacht, bijvoorbeeld uit de ME.
Daar hoeft geen leger aan te pas te komen.

Flikker op met je SP
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Leo Beek



Leeftijd: 123
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Tweelingen


Berichten: 380


BerichtGeplaatst: zo 30 sep 2012 17:17    Onderwerp: Re: Facebook-rel Haren Reageer met quote Naar onder Naar boven

quilja schreef:
Die militairen worden "toch al betaald" uit een steeds kleiner wordend budget. Dan wil jij van dat steeds kleiner wordende budget een selectieprocedure inclusief benodigd personeel, een speciale opleiding inclusief benodigd personeel en materiaal en compleet uitgeruste Land Rovers gaan betalen.
Inderdaad en dat zal betekenen dat er voor buitenlandse missies en rampenhulp meer Landrovers beschikbaar zullen zijn en wat minder ander materieel. Daarbij kan een verschuiving horen in militaire tactieken. Op Landrovers kunnen voor een oorlogssituatie bijvoorbeeld snel afneembare raketten worden gemonteerd.

Militaire ME kan zonodig ook via (Chinook) transporthelikopters worden aangevoerd en ter plaatse snel afdalen met lijnen. Ze kunnen daardoor snel ter plaatse zijn in het hele land.

Bovendien moeten militairen ook beschikbaar zijn voor snelle rampenhulp in Nederland en overige EU. In een volgende oorlog kan de Nederlandse bevolking mogelijk worden aangevallen op eigen grondgebied via terrorisme met conventionele of onconventionele (CBRN-) wapens.

quilja schreef:
Er wordt al jaren gepraat over "meer blauw op straat". Pleit dan voor een budget dat dat mogelijk maakt in plaats van het leger in te zetten tegen het eigen volk.
Ik pleit er niet voor om het leger in te zetten tegen het eigen volk, maar om Nederland te beschermen tegen gewelddadige en vandalistische relschoppers.

quilja schreef:
Met een groter budget kàn er ook daadwerkelijk meer blauw op straat en kan er zelfs een speciale eenheid voor relpreventie en-bestrijding opgericht worden.
Een groter budget voor de politie is momenteel politiek niet haalbaar, zeker gezien de huidige economische situatie. En via mijn voorstellen is dat ook niet nodig. Militairen met aanvullende opleiding kunnen de politie ook op andere gebieden assisteren.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
quilja



Leeftijd: 48
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 79


BerichtGeplaatst: zo 30 sep 2012 19:34    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Nog minder materieel?

Strootjes trekken wie in de Landrovers mogen zeker?
Dan mogen de andere strijdkrachten op hun eigen fiets ten strijde trekken.

Leo Beek schreef:
Een groter budget voor de politie is momenteel politiek niet haalbaar, zeker gezien de huidige economische situatie. En via mijn voorstellen is dat ook niet nodig. Militairen met aanvullende opleiding kunnen de politie ook op andere gebieden assisteren.


Jouw voorstellen maken een groter budget voor defensie noodzakelijk. Met dezelfde smoes politiek net zo niet haalbaar.

Eigen land eerst.
Zorg eerst dat je de zaken in eigen land op orde hebt en kan houden, alvorens je te mengen in de problemen van andere landen.
Ik heb in principe geen moeite met ontwikkelingshulp en vredesmissies, maar wel als ondertussen duizenden gezinnen in Nederland niet zonder de voedselbank kunnen, hulpverleners in Nederland door agressie en geweld hun werk niet kunnen uitvoeren en zogenaamde voetbalfans en andere relschoppers zonder al te veel problemen de boel kort en klein kunnen slaan.

Om misverstanden te voorkomen wil ik graag even benadrukken dat ik zeg "eigen land eerst" en niet "eigen volk eerst".

Investeer eerst in de bescherming en ontwikkeling van het binnenland en pas daarna op die van het buitenland.
Zeker gezien de huidige economische situatie lijkt me dat de juiste volgorde.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Leo Beek



Leeftijd: 123
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Tweelingen


Berichten: 380


BerichtGeplaatst: zo 30 sep 2012 19:46    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

quilja schreef:
Nog minder materieel? Strootjes trekken wie in de Landrovers mogen zeker? Dan mogen de andere strijdkrachten op hun eigen fiets ten strijde trekken.
Nee. Defensie moet veel meer Landrovers kopen dan ze nu heeft. Dat kan worden betaald door bezuinigen op ander militair materieel. Mijn voorstel is budgetneutraal.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
quilja



Leeftijd: 48
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 79


BerichtGeplaatst: zo 30 sep 2012 19:56    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Leo Beek schreef:
Nee. Defensie moet veel meer Landrovers kopen dan ze nu heeft. Dat kan worden betaald door bezuinigen op ander militair materieel. Mijn voorstel is budgetneutraal.


Bezuinigen op ander militair materieel? Zoals op de tanks die we niet meer hebben, bedoel je?
Kapotte gevechtsvliegtuigen worden gekannibaliseerd om andere kapotte gevechtsvliegtuigen te kunnen repareren.
Er kàn niet nog meer bezuinigd worden op militair materieel, simpelweg omdat het er nauwelijks nog is.
Daarom is je voorstel niet budgetneutraal.
Bovendien vergeet je de kosten van de opleiding met bijbehorend personeel en de kosten van de selectieprocedure met bijbehorend personeel. Hierop heb ik je eerder ook gewezen.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Leo Beek



Leeftijd: 123
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Tweelingen


Berichten: 380


BerichtGeplaatst: zo 30 sep 2012 20:14    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

quilja schreef:
Leo Beek schreef:
Nee. Defensie moet veel meer Landrovers kopen dan ze nu heeft. Dat kan worden betaald door bezuinigen op ander militair materieel. Mijn voorstel is budgetneutraal.


Bezuinigen op ander militair materieel? Zoals op de tanks die we niet meer hebben, bedoel je?
Kapotte gevechtsvliegtuigen worden gekannibaliseerd om andere kapotte gevechtsvliegtuigen te kunnen repareren.
Er kàn niet nog meer bezuinigd worden op militair materieel, simpelweg omdat het er nauwelijks nog is.
Daarom is je voorstel niet budgetneutraal.
Bovendien vergeet je de kosten van de opleiding met bijbehorend personeel en de kosten van de selectieprocedure met bijbehorend personeel. Hierop heb ik je eerder ook gewezen.
Het is inderdaad mogelijk dat civiele taken voor militairen onze militaire slagkracht verder verminderen, bovenop de al geplande forse bezuinigingen op defensie.

Als dat zo zou zijn, vind ik dat verantwoord. Er is nu geen direct gevaar dat we worden aangevallen door bijvoorbeeld Rusland of China. Maar dat is een beetje subjectieve afweging, want de wereld is natuurlijk internationaal niet echt veilig. En jouw afweging kan daarin natuurlijk anders zijn.

Maar ik stel voor dat mijn voorstellen eerst getoetst worden door een commissie op mogelijkheden, effecten en beperkingen, voor we daarover zulke vergaande conclusies trekken.

Ik denk dat vermindering van criminaliteit ook goed zal zijn voor de economie en indirect dus ook voor de schatkist.

En zoals ik al zei, kunnen de politie-ervaringen en -vaardigheden deels ook worden gebruikt voor buitenlandse militaire missies, volgens mij.

Aanvullende politieopleidingen voor militairen kunnen deels kostenbesparend zijn via instructievideo's en simulatiegames. Die leermiddelen moeten met veel andere landen worden uitgewisseld. De kosten die daarvoor worden gemaakt, moeten in mindering komen op onze militaire ambities en materieel in het hoogste geweldsspectrum. Bijvoorbeeld gevechtshelikopters, artillerie en fregatten.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
quilja



Leeftijd: 48
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 79


BerichtGeplaatst: zo 30 sep 2012 20:30    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ben je niet vergeten een gedeelte te lezen?

ik schreef:
Investeer eerst in de bescherming en ontwikkeling van het binnenland en pas daarna op die van het buitenland.
Zeker gezien de huidige economische situatie lijkt me dat de juiste volgorde.

en
Quote:
Zorg eerst dat je de zaken in eigen land op orde hebt en kan houden, alvorens je te mengen in de problemen van andere landen.
Ik heb in principe geen moeite met ontwikkelingshulp en vredesmissies, maar wel als ondertussen duizenden gezinnen in Nederland niet zonder de voedselbank kunnen, hulpverleners in Nederland door agressie en geweld hun werk niet kunnen uitvoeren en zogenaamde voetbalfans en andere relschoppers zonder al te veel problemen de boel kort en klein kunnen slaan.


De huidige slagkracht van defensie is nauwelijks voldoende om een deuk te slaan in een pakje boter. En dat wil jij nog verder verminderen?
Investeren in defensie lijkt me eerder aan de orde.
Maar eerst zal er geïnvesteerd moeten worden in bescherming van het eigen land, het binnenland, door politiemensen dus.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Leo Beek



Leeftijd: 123
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Tweelingen


Berichten: 380


BerichtGeplaatst: zo 30 sep 2012 20:40    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

quilja schreef:
De huidige slagkracht van defensie is nauwelijks voldoende om een deuk te slaan in een pakje boter. En dat wil jij nog verder verminderen? Investeren in defensie lijkt me eerder aan de orde.
Het is maar zeer de vraag of die slagkracht verder vermindert door mijn plannen,want deze ervaringen kunnen dus volgens mij deels ook heel leerzaam en sportief zijn voor militairen. En ze moeten toch in conditie blijven. En misschien vinden ze dit ME-werk zelf wel zinvol en prettig als afwisseling.

Militairen kunnen voor ME-taken desnoods ook worden vervoerd met de reeds in bezit zijnde militaire trucks, ME-bussen, politieauto's, militaire ambulances, militaire bestelbusjes, Bushmaster-voertuigen, enz. Dan hoeven er geen extra voertuigen gekocht te worden.


Laatst aangepast door Leo Beek op zo 30 sep 2012 20:52, in totaal 2 keer bewerkt
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Leo Beek



Leeftijd: 123
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Tweelingen


Berichten: 380


BerichtGeplaatst: zo 30 sep 2012 20:43    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

quilja schreef:
Investeer eerst in de bescherming en ontwikkeling van het binnenland en pas daarna op die van het buitenland.
Zeker gezien de huidige economische situatie lijkt me dat de juiste volgorde. (...)

Zorg eerst dat je de zaken in eigen land op orde hebt en kan houden, alvorens je te mengen in de problemen van andere landen.

Ik heb in principe geen moeite met ontwikkelingshulp en vredesmissies, maar wel als ondertussen duizenden gezinnen in Nederland niet zonder de voedselbank kunnen, hulpverleners in Nederland door agressie en geweld hun werk niet kunnen uitvoeren en zogenaamde voetbalfans en andere relschoppers zonder al te veel problemen de boel kort en klein kunnen slaan.


Ik geloof dat je hier reageert op een niet goed begrepen uitspraak van mij. Bovendien vind ik dit onderwerp off topic in deze discussie.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
quilja



Leeftijd: 48
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 79


BerichtGeplaatst: ma 01 okt 2012 6:25    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Leo Beek schreef:
quilja schreef:
Investeer eerst in de bescherming en ontwikkeling van het binnenland en pas daarna op die van het buitenland.
Zeker gezien de huidige economische situatie lijkt me dat de juiste volgorde. (...)

Zorg eerst dat je de zaken in eigen land op orde hebt en kan houden, alvorens je te mengen in de problemen van andere landen.

Ik heb in principe geen moeite met ontwikkelingshulp en vredesmissies, maar wel als ondertussen duizenden gezinnen in Nederland niet zonder de voedselbank kunnen, hulpverleners in Nederland door agressie en geweld hun werk niet kunnen uitvoeren en zogenaamde voetbalfans en andere relschoppers zonder al te veel problemen de boel kort en klein kunnen slaan.


Ik geloof dat je hier reageert op een niet goed begrepen uitspraak van mij. Bovendien vind ik dit onderwerp off topic in deze discussie.


Absoluut niet off-topic. Ik wil hiermee benadrukken dat er méér geïnvesteerd moet worden in de bescherming en ontwikkeling van het binnenland en dus op dit moment niet in defensie.
Jij geeft aan dat je voorstellen budgetneutraal zijn, terwijl ik je al meerdere malen heb je gewezen op de noodzakelijke investeringen om jouw voorstellen te realiseren.
En dan heb ik de kosten voor de door jouw genoemde experimenten niet eens meegerekend.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Leo Beek



Leeftijd: 123
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Tweelingen


Berichten: 380


BerichtGeplaatst: ma 01 okt 2012 15:26    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

quilja schreef:
Leo Beek schreef:
quilja schreef:
Investeer eerst in de bescherming en ontwikkeling van het binnenland en pas daarna op die van het buitenland.
Zeker gezien de huidige economische situatie lijkt me dat de juiste volgorde. (...)

Zorg eerst dat je de zaken in eigen land op orde hebt en kan houden, alvorens je te mengen in de problemen van andere landen.

Ik heb in principe geen moeite met ontwikkelingshulp en vredesmissies, maar wel als ondertussen duizenden gezinnen in Nederland niet zonder de voedselbank kunnen, hulpverleners in Nederland door agressie en geweld hun werk niet kunnen uitvoeren en zogenaamde voetbalfans en andere relschoppers zonder al te veel problemen de boel kort en klein kunnen slaan.


Ik geloof dat je hier reageert op een niet goed begrepen uitspraak van mij. Bovendien vind ik dit onderwerp off topic in deze discussie.


Absoluut niet off-topic. Ik wil hiermee benadrukken dat er méér geïnvesteerd moet worden in de bescherming en ontwikkeling van het binnenland en dus op dit moment niet in defensie.
Jij geeft aan dat je voorstellen budgetneutraal zijn, terwijl ik je al meerdere malen heb je gewezen op de noodzakelijke investeringen om jouw voorstellen te realiseren.
En dan heb ik de kosten voor de door jouw genoemde experimenten niet eens meegerekend.
Extra personele kosten zijn er niet bij mijn voorstel voor militaire hulp aan de politie, voorzover er gebruikt wordt gemaakt van militairen, materieel en materiaal die tóch al betaald worden door defensie. En de eventuele overige kosten die voor mijn plan gemaakt moeten worden, kunnen worden betaald door verder te bezuinigen op militaire taken, zoals straaljagers en marine. Uiteindelijk is het voorstel dan budget-neutraal.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
quilja



Leeftijd: 48
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 79


BerichtGeplaatst: ma 01 okt 2012 21:39    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

O, dus de opleidingen worden ontwikkeld door militairen die verder toch niks te doen hebben? En de instructies worden gegeven door militairen die zich nu toch maar vervelen?
Of bedoel je dat je dat personeel gemakshalve niet budgetteert? Ja, dan ik ook met voorstellen komen en dan lukt het me zelfs nog een paar miljoen extra te bezuinigen ook.
En dan achteraf zeggen dat het onvoorziene kosten waren, want die kosten komen toch.
Niks budgetneutraal, gewoon bewust verkeerd berekend om je voorstel erdoor te krijgen. Het lijkt wel politiek.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Leo Beek



Leeftijd: 123
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Tweelingen


Berichten: 380


BerichtGeplaatst: ma 01 okt 2012 22:15    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Een soldaat die de ME help kost het land niet meer dan wanneer diezelfde soldaat sport voor zijn conditie, of een militaire oefening doet, of tafelvoetbal speelt op de kazerne, enz...

Door mijn voorstellen kan Nederland per saldo zelfs bezuinigen, want als er duizenden militairen beschikbaar zijn voor hulp aan politie, brandweer, ambulances en boswachters, hoeft er voor die diensten wat minder personeel in dienst te zijn. Daardoor kan er dus per saldo worden bespaard op personeelskosten, terwijl de doelmatigheid van die diensten volgens mij sterk wordt verhoogd.

De aanvullende politieopleiding voor militairen moet deels bestaan uit kostenbesparende instructievideo's, die jarenlang ook voor politieagenten kunnen worden gebruikt.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
quilja



Leeftijd: 48
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 79


BerichtGeplaatst: di 02 okt 2012 6:45    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Leo Beek schreef:
..., want als er duizenden militairen beschikbaar zijn voor hulp aan politie, brandweer, ambulances en boswachters, ...


Direct gevolg is dat die duizenden militairen niet meer kunnen worden ingezet voor het werk waarvoor zij bedoeld zijn.
Daarvoor moeten dan maar duizenden anderen opgetrommeld worden, waardoor je weer extra personeelskosten krijgt, die je door de bezuinigingen op defensie niet kunt betalen.

Die duizenden militairen zijn dus helemaal niet beschikbaar.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 2 van 4 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Tijden zijn in GMT + 2 uur


Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  



Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds