|
|
| Auteur |
Bericht |
Jet
Leeftijd: 49 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 19 aug 2011 21:48 Onderwerp: |
|
|
| En je weet zeker dat het gesprek niet gemanipuleerd is? |
|
|
|
|
 |
Onno Peper & Conny Gi
Leeftijd: 51 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 20 aug 2011 18:52 Onderwerp: |
|
|
| Hoe kan je nou weten dat het gesprek gemanipuleerd is? |
|
|
|
|
 |
Jet
Leeftijd: 49 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 20 aug 2011 21:01 Onderwerp: |
|
|
| Onno Peper & Conny Gi schreef: | | Hoe kan je nou weten dat het gesprek gemanipuleerd is? |
Als je het zelf terug hoort, hoor je toch of het authentiek is of niet? Je weet toch wat je geantwoord hebt op welke vragen?
Als iemand mij vraagt of ik het ermee eens ben dat na 30 dagen een jaarabonnement volgt weet ik of ik daar ja of nee op heb geantwoord.
Ze kunnen een "ja" van bv mij wel ingevoegd hebben op een plek waar ik het absoluut niet gezegd heb.
------
Als er halverwege het gesprek wordt gesproken over die 30 dagen proef, gevolgd door het aangeven van een betaald jaarabonnement en pas aan het einde van het gesprek word je gevraagd of je daarmee akkoord gaat zal waarschijnlijk alleen die 30 dagen proef zijn blijven hangen en zal je daar natuurlijk "ja" op antwoorden.
Ook dat is een vorm van manipulatie, alleen zal dat niet makkelijk te bewijzen zijn vrees ik. |
|
|
|
|
 |
Peter Knapen
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 23 aug 2011 19:37 Onderwerp: |
|
|
| Ik heb het meerdere malen geluisterd en het lijkt authentiek. Nogmaals, ik heb hen helaas niet zelf aan de lijn gehad maar mijn vriendin. Haar stem is tijdens de opname meerdere malen te horen. |
|
|
|
|
 |
|
|