|
|
| Auteur |
Bericht |
Leer Ling
Leeftijd: 111 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUN
|
Geplaatst: wo 25 jan 2012 12:03 Onderwerp: |
|
|
Waar staat dat je een pre hebt als je Leiden hebt gedaan en niet bv Radboud? Is dat echt zo een grote voorsprong??
Als er straks ergens twee mensen solliciteren, een Leiden, een iets anders bv Tilburg, nijmegen whatever, kiest men dan echt eerder voor Leiden? Ik betwijfel het. |
|
|
|
|
 |
advocaatjeleefjenog
Leeftijd: 20 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL
|
|
|
|
|
 |
SanderT
Leeftijd: 19 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): JHAF
|
Geplaatst: zo 11 mrt 2012 10:59 Onderwerp: |
|
|
Hallo allemaal,
Gisteren ben ik op de opendag van de Juridische Hogeschool in Tilburg geweest en de week daarvoor op de HAN in Nijmegen. Naar aanleiding van deze opendagen is mijn keuze gevallen op de Juridische Hogeschool.
Ten eerste omdat deze school mij over het algemeen simpelweg een beter gevoel gaf, ten tweede omdat de Juridische Hogeschool erg kleinschalig is wat mij ook aanspreekt en ten derde omdat ik Tilburg een fijne stad vind.
Daarnaast sprak de directeur tijdens de voorlichting over een speciaal traject waarmee het mogelijk is je pre-master tijdens het het 2e,3e en 4e jaar te halen. Wanneer je in het eerste jaar voor de individuele vakken/opdrachten minimaal een 7 gemiddeld staat kom je hiervoor in aanmerking en kan je in het 2e jaar beginnen met bepaalde vakken te volgen aan de universiteit.
Het enige punt waar ik nog sceptisch over ben is het vele samenwerken in groepjes. Ik zal er volgend jaar achter gaan komen of dat allemaal goed loopt óf dat er weer veel klasgenoten zijn die de kantjes er vanaf lopen.
Iedereen hartelijk bedankt voor zijn/haar advies en ik kan niet wachten tot het volgende schooljaar is begonnen! |
|
|
|
|
 |
|
|