Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten?
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl
 
Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
Klacht tegen a...
Contact en str...
proces verbaal...
Res Nullius ?
180-dagen rege...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication


 
Het is nu do 23 mei 2024 5:48
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

HELP!!Met spoed gevr:samenvatting v boek "Recht en Comp
Moderators: Nemine contradicente, Moderator Team

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 1
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Danielle23



Leeftijd: 43
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Stier
Studieomgeving (BA): RUN
Studieomgeving (MA): RUN
Berichten: 15


BerichtGeplaatst: zo 16 jan 2005 2:03    Onderwerp: HELP!!Met spoed gevr:samenvatting v boek "Recht en Comp Reageer met quote Naar onder Naar boven

Hallo mensen!!
Ik vroeg mij af of iemand misschien een samenvatting heeft van het boek "Recht en Computer" (5e druk) van prof. mr. H. Franken, prof. mr. H.W.K. Kaspersen en mr. A.H. de Wild of misschien weet hoe (en OF) ik hieraan kan komen. Ik heb geprobeerd te zoeken op allerlei samenvattingen sites, maar tot nog toe zonder succes... Sad Ik heb hier maandag een tentamen over en het zou me erg uit de brand helpen, want het boek heeft 700 blz en ik heb pas vrijdag besloten het tentamen te doen. Niet veel tijd dus om het boek te lezen. Ben inmiddels hard bezig, maar misschien heeft één van jullie het gelezen en een samenvatting??? Dan heb ik de belangrijkste punten even door!! It's worth a try!!!

Groetjes Daniëlle
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail
Nemine contradicente
Moderator
Nemine contradicente

Leeftijd: 45
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Steenbok
Studieomgeving (BA): UvT
Studieomgeving (MA): UvT
Berichten: 2250


BerichtGeplaatst: zo 16 jan 2005 6:14    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Dat is dus niet de bedoeling hier.
Dat je een samenvatting vraagt is nog tot daar aan toe.
En dat je het hier vraagt à la.
Maar de achtergrond
Quote:
Ik heb hier maandag een tentamen over [...] ik heb pas vrijdag besloten het tentamen te doen.

Dát is je eigen schuld, en dan moet je dus niet anderen gaan vragen om jouw, door jezelf gecreëerde probleem op te lossen.
_________________
Legere Iudicare Reparare
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Danielle23



Leeftijd: 43
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Stier
Studieomgeving (BA): RUN
Studieomgeving (MA): RUN
Berichten: 15


BerichtGeplaatst: zo 16 jan 2005 14:54    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Sorry, was niet mijn bedoeling om zo over te komen. Het is voor mij geen verplicht vak, maar een vak dat mij interessant leek. Tevens geeft het mij -MOCHT ik dit halen, en zoals ik al zei, it's worth a try!!!- wat meer ademruimte tijdens mijn scriptie waar ik nu mee ga beginnen. Ik volg naast mijn scriptie namelijk nog een laatste (tevens extra, ook omdat ik het leuk vind en omdat ik dan een hele studierichting heb in plaats van een vrije richting) vak, dat ik voor die richting dan wel persé moet halen. Haal ik DIT vak, dan hoeft dat niet persé (ga ik wel proberen, want erg interessant). Voooor vrijdag had ik andere -verplichte- tentamens, waar ik me eerst volledig op wilde richten... vandaar dat ik er niet eerder echt mee aan de slag ben gegaan. Het tentamen haal ik waarschijnlijk toch niet, het gaat mij om hetgeen ik ervan opsteek... verder maak ik van mn andere vakken ZELF altijd aantekeningen/samenvattingen, zodat ik daar later nog eens in kan naslaan zeg maar. Nu niet zelf gedaan, dus daarom deze poging.. Het is dus niet een poging om een gecreeërd probleem op te lossen!! (dat is er namelijk niet...) Toch bedankt..

PS Dit zal ook wel niet de bedoeling zijn hier, maar wilde toch even reageren en uitleggen!!

Groetjes Danielle
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail
Magdalena

Magdalena

Leeftijd: 43
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Ram
Studieomgeving (BA): 
Studieomgeving (MA): 
Berichten: 2313


BerichtGeplaatst: zo 16 jan 2005 22:27    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ik had misschien wel wat van IT & Recht, maar dat komt nu wel erg laat voor je.. Volg je het trouwens op de VU of op een andere universiteit?
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Okidoki

Okidoki

Leeftijd: 45
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Weegschaal
Studieomgeving (BA): RUN

Berichten: 1645


BerichtGeplaatst: ma 17 jan 2005 10:21    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Studeer je in Nijmegen? Ik heb het boek gelezen en het is zeker de moeite waard om mee te beginnen. Ik heb er echter geen samenvatting van gemaakt. Als de stof je interesseert, kun je het boek gewoon in je "vrije" tijd lezen. Blijkbaar is het geen verplicht vak dus wat dat betreft hoef je dat tentamen ook niet te doen. Lees het boek op je gemak door, daar heb je meer aan dan proberen in zeer korte tijd er maar iets van op te steken om vervolgens een tentamen te doen wat je (blijkbaar) toch niet gaat halen.
Nadat je het boek hebt gelezen kun je ook proberen een mondeling aan te vragen. Zo kun je alsnog rustig studeren en toch studiepunten halen!

Succes in ieder geval
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 1

Tijden zijn in GMT + 2 uur


Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  



Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds