Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten?
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl
 
Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
Klacht tegen a...
Contact en str...
proces verbaal...
Res Nullius ?
180-dagen rege...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication


 
Het is nu di 23 apr 2024 15:37
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Ben bezig met de laatste maaltijd
Moderators: Michèle, Moderator Team

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 1
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ratlover



Leeftijd: 65
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Leeuw


Berichten: 13


BerichtGeplaatst: zo 12 jan 2014 22:11    Onderwerp: Ben bezig met de laatste maaltijd Reageer met quote Naar onder Naar boven

Naar elke onderdeel van minister Schipper gemaild,
maar niemand weet wat over bv
Artikel 11 recht op onaantastbaarheid van lichaam
Artikel 18, eerste lid vergoeding voor medicatie als preventief voorkomen van
§ 6. Zorg voor zintuiglijk gehandicapten

ook weet men niet dat als een bedreiging zoveel invloed heeft je je normale leven alsook je sociale leven niet meer kan uitvoeren omdat de angsten voor wat men jou kan aandoen te overheersend zijn.je op laatst 1 á 2 p mnd nog naar buiten gaat,dat als de deurbel gaat je eerst een meter omhoog schiet om dan naar de keuken te sluipen om daar jankend te wachten tot de bedreigers weer weggaan. het is de hulpverlening en de woningbouw met de GGd en de wijkagent die willen mij alleen maar dat ik mezelf onbekwaam laat verklaren,omdat ik vanaf kleins af aan extreme geheugen problemen had tot en met 2009.
ik weet nu hoe het te voorkomen .zij weten dat ook,wat ik wil is niet belangrijk daar ben ik ja te stom voor,zij kunnen dat beter beslissen.
elke hulpinstantie weet niet wat je bedoelt, elke advocaat weet niet wat je bedoelt.
Het begon om toezegging AWBZ die ze weer introk.
Omdat ik weiger mijn een kamertje te laten stoppen want dan is het einde verhaal en krijg ik mijn vrijheid nooit meer terug.
dan ik over een week zeg veertien dagen de pijp uit ben,gezien hartproblemen trombose nier falen bloeddruk hoog laag en ga maar door .dat is door dit alles ontstaan.
want ik sterf liever in mijn auto in vrijheid.dan als me een slaaf te zijn deze keer van het systeem.

ik een gewoon burger denkt u echt dat ik nu zelfmedelijden heb of dat ik mezelf zielig vind,nee echt niet.
Dat zweer ik op mijn geloof Normen,Waarden en Waarheden.

Ik heb medelijden met u, u doet dit specifieke beroep, u weet u moet een eed afleggen u weet wat die eed inhoud.
Maar de meeste van u beliegen en verraden die eed door het niet nakomen.
Daarmee u uzelf uw ik wie u bent waar u voor staat ook verraad.
Daarom heb ik medelijden met u.

Carolien.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
jeroen1989



Leeftijd: 34
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Boogschutter
Studieomgeving (BA): UvT
Studieomgeving (MA): UvT
Berichten: 168


BerichtGeplaatst: di 14 jan 2014 13:54    Onderwerp: Re: Ben bezig met de laatste maaltijd Reageer met quote Naar onder Naar boven

ratlover schreef:
Naar elke onderdeel van minister Schipper gemaild,
maar niemand weet wat over bv
Artikel 11 recht op onaantastbaarheid van lichaam
Artikel 18, eerste lid vergoeding voor medicatie als preventief voorkomen van
§ 6. Zorg voor zintuiglijk gehandicapten

ook weet men niet dat als een bedreiging zoveel invloed heeft je je normale leven alsook je sociale leven niet meer kan uitvoeren omdat de angsten voor wat men jou kan aandoen te overheersend zijn.je op laatst 1 á 2 p mnd nog naar buiten gaat,dat als de deurbel gaat je eerst een meter omhoog schiet om dan naar de keuken te sluipen om daar jankend te wachten tot de bedreigers weer weggaan. het is de hulpverlening en de woningbouw met de GGd en de wijkagent die willen mij alleen maar dat ik mezelf onbekwaam laat verklaren,omdat ik vanaf kleins af aan extreme geheugen problemen had tot en met 2009.
ik weet nu hoe het te voorkomen .zij weten dat ook,wat ik wil is niet belangrijk daar ben ik ja te stom voor,zij kunnen dat beter beslissen.
elke hulpinstantie weet niet wat je bedoelt, elke advocaat weet niet wat je bedoelt.
Het begon om toezegging AWBZ die ze weer introk.
Omdat ik weiger mijn een kamertje te laten stoppen want dan is het einde verhaal en krijg ik mijn vrijheid nooit meer terug.
dan ik over een week zeg veertien dagen de pijp uit ben,gezien hartproblemen trombose nier falen bloeddruk hoog laag en ga maar door .dat is door dit alles ontstaan.
want ik sterf liever in mijn auto in vrijheid.dan als me een slaaf te zijn deze keer van het systeem.

ik een gewoon burger denkt u echt dat ik nu zelfmedelijden heb of dat ik mezelf zielig vind,nee echt niet.
Dat zweer ik op mijn geloof Normen,Waarden en Waarheden.

Ik heb medelijden met u, u doet dit specifieke beroep, u weet u moet een eed afleggen u weet wat die eed inhoud.
Maar de meeste van u beliegen en verraden die eed door het niet nakomen.
Daarmee u uzelf uw ik wie u bent waar u voor staat ook verraad.
Daarom heb ik medelijden met u.

Carolien.


What's your point?
Bekijk profiel Stuur privé bericht
A.Verkerk



Leeftijd: 42
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Boogschutter


Berichten: 219


BerichtGeplaatst: di 14 jan 2014 14:43    Onderwerp: Re: Ben bezig met de laatste maaltijd Reageer met quote Naar onder Naar boven

ratlover schreef:
Naar elke onderdeel van minister Schipper gemaild,
maar niemand weet wat over bv
Artikel 11 recht op onaantastbaarheid van lichaam
Artikel 18, eerste lid vergoeding voor medicatie als preventief voorkomen van
§ 6. Zorg voor zintuiglijk gehandicapten

ook weet men niet dat als een bedreiging zoveel invloed heeft je je normale leven alsook je sociale leven niet meer kan uitvoeren omdat de angsten voor wat men jou kan aandoen te overheersend zijn.je op laatst 1 á 2 p mnd nog naar buiten gaat,dat als de deurbel gaat je eerst een meter omhoog schiet om dan naar de keuken te sluipen om daar jankend te wachten tot de bedreigers weer weggaan. het is de hulpverlening en de woningbouw met de GGd en de wijkagent die willen mij alleen maar dat ik mezelf onbekwaam laat verklaren,omdat ik vanaf kleins af aan extreme geheugen problemen had tot en met 2009.
ik weet nu hoe het te voorkomen .zij weten dat ook,wat ik wil is niet belangrijk daar ben ik ja te stom voor,zij kunnen dat beter beslissen.
elke hulpinstantie weet niet wat je bedoelt, elke advocaat weet niet wat je bedoelt.Het begon om toezegging AWBZ die ze weer introk.
Omdat ik weiger mijn een kamertje te laten stoppen want dan is het einde verhaal en krijg ik mijn vrijheid nooit meer terug.
dan ik over een week zeg veertien dagen de pijp uit ben,gezien hartproblemen trombose nier falen bloeddruk hoog laag en ga maar door .dat is door dit alles ontstaan.
want ik sterf liever in mijn auto in vrijheid.dan als me een slaaf te zijn deze keer van het systeem.

ik een gewoon burger denkt u echt dat ik nu zelfmedelijden heb of dat ik mezelf zielig vind,nee echt niet.
Dat zweer ik op mijn geloof Normen,Waarden en Waarheden.

Ik heb medelijden met u, u doet dit specifieke beroep, u weet u moet een eed afleggen u weet wat die eed inhoud.
Maar de meeste van u beliegen en verraden die eed door het niet nakomen.
Daarmee u uzelf uw ik wie u bent waar u voor staat ook verraad.
Daarom heb ik medelijden met u.

Carolien.


Dat begrijp ik wel. Aan je verhaal is echt geen touw vast te knopen. Zelfde als in dit draadje.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 1

Tijden zijn in GMT + 2 uur


Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  



Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds