Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten?
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl
 
Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
VA loan rates ...
180-dagen rege...
reparatiehuwel...
Res Nullius ?
proces verbaal...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication


 
Het is nu do 28 mrt 2024 17:14
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Advocaat weigerd mijn zaken af te handelen
Moderators: StevenK, Moderator Team

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 1
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Joop1965



Leeftijd: 58
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Tweelingen


Berichten: 1


BerichtGeplaatst: di 06 aug 2013 13:22    Onderwerp: Advocaat weigerd mijn zaken af te handelen Reageer met quote Naar onder Naar boven

Hallo ik schrijf op dit Forum in de hoop dat iemand mij van advies kan voorzien?

Het volgende is er aan de hand.
Ik heb sinds 2008 een advocaat in de arm op basis van toevoegingen,ik ben al jaren bezig met de beschuldiging die de gemeente uit naar naar mijn dat ik uitkeringsfraude zou hebben gepleegd door het runnen van een illegale sexinrichting in mijn woning!

Heb hier diverse rechtszaken voor gehad en ben veroordeeld hiervoor tot 45 dagen gevangenisstraf en of 90 uur taakstraf!

Ik ben hierin tegen in cassatie gegaan maar nu komt het omdat me advocaat hier een prul van een bezwaarschrift had ingediend werdt mij cassatie afgewezen.
Dit schrift heeft hij ingestuurt naar de rechtbank zonder dat ik het eerst had doorgelezen want anders had ik dit op de juiste wijze aangevuld met de info die mijn advocaat niet vermeld had.

Info bijvoorbeeld dat getuigen die ik reeds heb gesproken niets hebben verklaard wat mij zou belasten.
En verklaringen opgestelt zijn door de recherce zoals zei hun visie zagen en de getuigen dit niet wilde ondertekenen maar daarop door de recherce gezegd werdt dat ze dit voor de rechter nog anders konden verklaren wat niet zo is want een verklaring wordt door de rechter als waar aangenomen!

Ik ging in cassatie daar de rechter en officier van justitie zeiden geen stukken van mijn advocaat te hebben mogen ontvangen dat er getuigen op geroepen diende te worden wat mijn advocaat wel aantoonde dit weldegelijk te hebben gedaan aangetoont door faxen en aangetekende post verstuur naar de rechtbank!
Dit net in het cassatie schriftuur vermeld door mijn advocaat!

Dan ook liet deze advocaat mijn zelf cassatie indienen daar hij geen zin had om speciaal voor 1 papiertje naar de rechtbank in arnhem te gaan en volgens mij een advocaat dit alles schriftelijk kan doen ook cassatie indienen?

Al met al was ik dus niet tevreden met de gang van zaken die mijn advocaat verricht en nog verricht!

Dus ben ik naar de orde van advocaten gestapt en diverse klachten neergelegd aldaar waarover hij zeer gepikeerd is en nu dit is gebeurt wil hij al onze lopende zaken niet meer verrichten en mijn vraag dan ook is of dit zomaar kan?

Hij loop bijvoorbeeld al sinds maart 2012 te verkondige dat hij een procedure zal opstarten en dagvaardigingen de deur uit zal doen tegen onze woonbouwvereninging daar we in onze woning 2 jaar lang geklaagd hadden dat er asbest in onze woning zat en dit was in 2009 en uiteindelijk er in 2011 precies 2 later een asbest invertarisator langs kwam en de beste man een meting deed en tegelijker tijd ook geen stap meer verder deed en alles hier hermetisch afsloot waarop alles tot op ons laatste stukje papier dat in huis was als besmet asbest gebied verklaar werdt.
Er werdt Chrysotiel risico klasse 2 geconstateerd en in no time kwamen er allerlei bedrijven met allerlei toestanden van tenten machines voor asbest op te zuigen want wat bleek dat alles verging van de asbest stof en kapotte stukken daar waar de hoofopzichter 2 jaar volgehouden had rustig hier zijn boterhammetje durfde op te eten!

deze woningbouw vereninging betaalde na bemiddeling van vele maanden terwijl hier met een leeg huis zaten uit coulance zo zeiden ze 6000-, euro voor onze gehele inboedel die besmet was met asbest en niet meer gereinigd kon worden en daar wij het niet eens waren met dit bedrag had onze advocaat geschreven naar de tegenpartij dat hij voor het resterende bedrag dat wij eiste zou gaan procederen.

Nu weer ander half jaar later heeft deze advocaat hierin nog niets gedaan terwijl vele malen per telefoon en in mails ons deed vorhouden een procedure op te starten en dagvaardigingen op te stellen daar hij zei dat de tegenpartij hun advocaat niet op zijn brieven en of faxen telefoontjes reageerde.
Waarop wij hadden gezegd als ze niet terug reageren hij als advocaat de zaak in gang moest zetten wat hij ook beloofde maar niets tot heden hier aan gedaan.

Ook hiervan een klacht bij de orde neergelegd die reeds in behandeling is.

Nu komt het hij belt(mijn advocaat)dat hij al de lopende zaken die hij voor ons verricht en nog moet verrichten waarvoor hij toevoegingen heeft gekregen en hij in zaken als advocaat 95% van zijn zaken met een toevoeging werkt zegd hij onze zaken van mijn en mijn partner niet meer zal doen en dit vlak voor dat hij cassatie in moet dienen bij het hof waar 6 weken voor staan en hij 7 dagen voordat dit moet gebeuren zegd dit niet te hebben gedaan omdat wij klachten over hem hebben neergelegd bij de orde van advocaten.

Voor de gene die dit lezen is onze vraag of dit zomaar kan en wat u advies en raad hierin is want dit dossier begint in 2008 en is tot nu toe nog niet geeindigd in 2013 en kan een andere advocaat nooit binnen 7 dagen inlezen want dat zei onze huidige advocaat dat ik hiervoor maar een andere moest zoeken daar hij kwaad was dat we klachten over hem ingediend hadden!

Wie heeft goede raad voor ons?

Mvg Joop1965
Bekijk profiel Stuur privé bericht
rgijsen



Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Leeuw


Berichten: 14


BerichtGeplaatst: wo 28 aug 2013 15:23    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Geachte heer, beste Joop,

Spijtig te lezen dat u zo behandeld wordt. Zonder de situatie echt te kennen getuigt het niet van een professionele opstelling.

Wij zijn als kantoor bereid uw lopende zaken over te nemen en eens vrijblijvend te bespreken, mocht u daarvoor voelen.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Rechtstreeks



Leeftijd: 33
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Waterman
Studieomgeving (BA): HL

Berichten: 37


BerichtGeplaatst: wo 28 aug 2013 21:07    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Beste Joop,

Je kunt altijd overstappen naar een andere advocaat. Je kunt via het juridisch loket aan een andere advocaat kopen en je probleem voorleggen dat het kantoor waar je nu zit niet je belangen behartigt.

Ik hoop voor jou dat het snel is opgelost!
_________________
~ Wie mij niet groot hebben gebracht, krijgen mij ook niet klein ~
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 1

Tijden zijn in GMT + 2 uur


Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  



Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds