30 en gaan studeren
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Nederlands Recht Deeltijd

#1: 30 en gaan studeren Auteur: Theo30 BerichtGeplaatst: ma 10 mrt 2014 11:52
    —
Beste Medestudenten, Wat vinden jullie als iemand van uhhmmm bijna 30 nu nog gaat starten aan de deeltijdopleiding Rechtsgeleerdheid aan de EUR.
Ik heb altijd mijn eigen bedrijfje gehad in een hele andere tak. Ik heb eigenlijk alles wel op de rails koophuisje prachtige kids en een prachtige vrouw. Maar ben toe aan iets nieuws en heb veel affiniteit met recht. Ik heb ook weleens aan de andere kant van het bankje gestaan in het verleden en vandaaruit is ook mijn interesse ontstaan in het recht. Graag jullie welgemeende meningen dank jullie wel! Met vriendelijke groet, Theo

#2:  Auteur: hilde12 BerichtGeplaatst: ma 10 mrt 2014 17:40
    —
Ik was 32 toen ik begon met m'n studie fiscaal recht.
Geen probleem hoor.

#3:  Auteur: Theo30 BerichtGeplaatst: di 11 mrt 2014 10:32
    —
Kijk hier word ik vrolijk van.

#4:  Auteur: Marijked13 BerichtGeplaatst: di 18 okt 2016 9:30
    —
Hi Theo,
Ik ben 37 en net begonnen met rechtsgeleerdheid.
Door mijn leeftijd twijfelde ik eerst ook maar zo blij dat ik het toch gedaan heb.
Go for it!

#5:  Auteur: Alfatrion BerichtGeplaatst: vr 21 okt 2016 22:03
    —
Ik ben onlangs ook begonnen met een WO studie. Een van de deelnemers is bejaard.Gewoon doen wat je leuk vind.

#6:  Auteur: Jeroen19851985 BerichtGeplaatst: do 04 mei 2017 10:11
    —
Volgens mij hebben leeftijd en studeren niet zo heel erg veel met elkaar te maken.

#7:  Auteur: 1e_jaars_fiscaal_recht BerichtGeplaatst: vr 11 aug 2017 19:18
    —
Klopt. Gewoon een opleiding afmaken. Niemand vraagt er op een gegeven moment naar, alleen als je het nooit hebt afgemaakt of als je in een voltijd werkgroep zit zoals in PGL op de EUR en tussen allemaal jonkies van 18 en 19.



Rechtenforum.nl -> Nederlands Recht Deeltijd

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl