10 dagen beslissing officier van Justitie
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Strafrecht

#1: 10 dagen beslissing officier van Justitie Auteur: waarheid BerichtGeplaatst: wo 23 nov 2016 18:32
    —
Besten,

Na een snelheidsovertreding is mijn rijbewijs ingevorderd. De OvJ heeft tien dagen de tijd om te beslissen wat hij doet met het rijbewijs. Ik heb een klaagschrift door een advocaat laten indienen. Mocht dit klaagschrift na de genomen beslissing bij de OvJ. aankomen, kan hij dan nog zijn beslissing aanpassen vanwege het klaagschrift?

mvg.

Waarheid

#2: Re: 10 dagen beslissing officier van Justitie Auteur: Lucas BerichtGeplaatst: za 26 nov 2016 0:39
    —
waarheid schreef:
Mocht dit klaagschrift na de genomen beslissing bij de OvJ. aankomen, kan hij dan nog zijn beslissing aanpassen vanwege het klaagschrift?

Ja, theoretisch wel. Maar dat zie ik niet zo snel gebeuren, behoudens gevallen waar dankzij de inhoud van het klaagschrift het voor de officier duidelijk wordt dat de inhouding evident onterecht is.

#3:  Auteur: Politieverhoor Advocaat BerichtGeplaatst: za 17 dec 2016 20:12
    —
<knip> juridisch ondersteunend antwoord van een ervaren strafrechtadvocaat > 17 jaar ervaring weg, want eenvoudige link wordt als reclame maar gewoon weggeknipt. Dan maar geen hulp meer van ervaren advocaten <knip>



Rechtenforum.nl -> Strafrecht

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl