Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten?
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl
 
Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
Klacht tegen a...
Contact en str...
proces verbaal...
Res Nullius ?
180-dagen rege...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication


 
Het is nu do 23 mei 2024 4:11
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

[UL] Goederenrecht
Moderators: Michèle, Nemine contradicente, Moderator Team

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 8 van 9 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Summer



Leeftijd: 39
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Maagd
Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL
Berichten: 108


BerichtGeplaatst: do 15 jul 2010 16:08    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Het staat er op! Ik heb mijn bachelor gehaald Very Happy ! Hoe is het bij jullie gegaan?
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Patricia20

Patricia20

Leeftijd: 37
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Weegschaal
Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL
Berichten: 554


BerichtGeplaatst: do 15 jul 2010 16:10    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ik ben gezakt. Ik heb een 5 en dat betekent voor mij een jaar studievertraging. Ik weet nog niet of ik dat ga doen. Want ik kan een jaar gewoon niet betalen. Eerst maar eens een babbeltje maken met de studieadviseur.
_________________
Waar rechtspraak ophoudt, begint de oorlog.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
BiancaJ



Leeftijd: 36
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Stier
Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL
Berichten: 37


BerichtGeplaatst: do 15 jul 2010 16:22    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Hey Patricia, onwijs kut zeg! Hopelijk schiet je wat op door een gesprek met de studieadviseur.. Zal voor je duimen.

Summer gefeliciteerd! Ik heb hem ook gehaald met een 8. Morgen ga ik me diploma aanvragen
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Summer



Leeftijd: 39
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Maagd
Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL
Berichten: 108


BerichtGeplaatst: do 15 jul 2010 16:27    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Wat jammer Patricia!! Het zou zonde zijn als je volgend jaar niet verder zou gaan want als er iemand doorzettingsvermogen heeft ben jij het wel. Ik hoop dat er iets geregeld kan worden met de studieadviseur!

Gefeliciteerd Bianca! Wow, een 8! Dat doe ik je niet na met dit vak, haha! Moet je naar de universiteit om je diploma aan te vragen of kan dat tegenwoordig ook via usis?
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Nobility

Nobility

Leeftijd: 37
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Kreeft
Studieomgeving (BA): UL

Berichten: 315


BerichtGeplaatst: do 15 jul 2010 19:32    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Gefeliciteerd Bianca & Summer.

En Patricia ik vind het echt onwijs, onwijs jammer Sad Sad Sad

Als het met een studieadviseur niet lukt, is het dan niet mogelijk om je als extraneus (dus voor dat ene vak alleen) in te schrijven?

Heel veel succes bij de studieadviseur, ik blijf hopen...

[edit] En ga ook naar de inzage, kijk wat ze fout hebben gedaan; misschien hebben ze te weinig punten gegeven en kan je het nog herstellen naar een 5.5
Bekijk profiel Stuur privé bericht
John Locke

John Locke

Leeftijd: 39
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Maagd
Studieomgeving (BA): UL

Berichten: 343


BerichtGeplaatst: do 15 jul 2010 20:01    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Patricia20 schreef:
Ik ben gezakt. Ik heb een 5 en dat betekent voor mij een jaar studievertraging. Ik weet nog niet of ik dat ga doen. Want ik kan een jaar gewoon niet betalen. Eerst maar eens een babbeltje maken met de studieadviseur.
Patricia, balen natuurlijk. Maar als ik het goed begrijp is dit het enige vak dat je van de bachelor nog moet doen en er zijn echt nog goede mogelijkheden om er voor te zorgen dat je alsnog de master kunt doen! Ik ken bijv. iemand die voor dat ene vak nog een mondeling kon doen en ze laten je heus niet een jaar extra dokken hiervoor, zeker niet als ze weten hoe gemotiveerd bent.
Ik ga je niet vermoeien met regelingen en zo, dat moet de studieadviseur maar doen, maarre wanhoopt niet! Smile

Alle anderen: gefeliciteerd Smile
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Patricia20

Patricia20

Leeftijd: 37
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Weegschaal
Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL
Berichten: 554


BerichtGeplaatst: vr 16 jul 2010 7:41    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ik baal logischerwijs behoorlijk natuurlijk. Maar het is niet anders. Ik heb er voor mezelf dit jaar alles aan gedaan. 70 punten gehaald en ik kan mezelf dan ook niks verwijten. 2 vijven mag nou éénmaal niet. Vorig jaar heb ik het moeilijk gehad, en dat breekt me nu erg op. Maar teleurstelling is heel erg groot. Dat mag ook vind ik. Ik ben van heel ver gekomen vanaf het VMBO, en dan redt ik het net (nog) niet. Maar we gaan uithuilen en kijken hoe we die bachelor alsnog binnen gaan halen. Het enige wat ik nu kan doen is de vertraging beperken.

Ik wil in oktober mee gaan doen aan het tentamen rechtseconomie voor bedrijfswetenschappen. Dit is de 5 punts variant. Dit tentamen staat ook open voor studenten rechtsgeleerdheid. Alleen moet er dan een aanvullend mondeling gedaan worden over hoofdstuk 6. 8 en 10. Met name hoofdstuk 8 is voor mij een crime dus een geruststelling dat die er niet in zit. Ik heb er veel vertrouwen in dat ik dat tentamen ga halen. Daarna doe ik een mondeling goederenrecht en hoop ik na een leuke stage in februari met mijn master te beginnen.

Wel heel erg blij dat rechtsfilosofie binnen is zeg, ik moet er niet aan denken nog een keer dat boek over Scholten te moeten lezen. Trouwens wel heel erg zuur dat ik als 1 van de hoogste heb gescoord in het hertentamen, en dat dit helemaal is verbleekt bij die 5 van goederenrecht. Ik ben nou eenmaal geen civilist.

Uiteraard ga ik maandag ook nog naar de inzage. Misschien valt er nog iets te sprokkelen. Komende week ook nog langs de studieadviseur.
_________________
Waar rechtspraak ophoudt, begint de oorlog.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Patricia20

Patricia20

Leeftijd: 37
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Weegschaal
Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL
Berichten: 554


BerichtGeplaatst: ma 19 jul 2010 18:27    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik heb een 6 voor Goederenrecht!! Het is ongeloofelijk maar waar. Ik had 21 punten en 22 punten was een 6. Ik werd net gebeld dat ik dat punt alsnog toegekend heb gekregen!! Ik word helemaal gek hier. Nu alleen rechtseconomie. Dat kan niet meer fout!!!
_________________
Waar rechtspraak ophoudt, begint de oorlog.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
BiancaJ



Leeftijd: 36
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Stier
Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL
Berichten: 37


BerichtGeplaatst: ma 19 jul 2010 20:52    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Super patricia! Gefeliciteerd, dat is echt onwijs goed nieuws! Very Happy Komt helemaal goed dus en dan zie ik je volgend jaar bij de master strafrecht!??
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Summer



Leeftijd: 39
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Maagd
Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL
Berichten: 108


BerichtGeplaatst: ma 19 jul 2010 21:08    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Gefeliciteerd!!! Kan me voorstellen dat je heel erg blij bent! Rechtseconomie gaat zeker lukken!
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Patricia20

Patricia20

Leeftijd: 37
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Weegschaal
Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL
Berichten: 554


BerichtGeplaatst: ma 19 jul 2010 23:37    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Zekers bij de Master Strafrecht. Ik heb er echt ongeloofelijk veel zin in. Ik moet nu alleen nog rechtseconomie afsluiten en dan heb ik mijn bachelor binnen. Ik heb zojuist een mail gestuurd naar de heer Van Velthoven op welke wijze ik aan mijn verplichtingen voor rechtseconomie kan voldoen.

Ik ben zo ontzettend blij. Echt fantastisch dit!!
_________________
Waar rechtspraak ophoudt, begint de oorlog.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
John Locke

John Locke

Leeftijd: 39
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Maagd
Studieomgeving (BA): UL

Berichten: 343


BerichtGeplaatst: di 20 jul 2010 8:42    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Patricia20 schreef:
Zekers bij de Master Strafrecht. Ik heb er echt ongeloofelijk veel zin in. Ik moet nu alleen nog rechtseconomie afsluiten en dan heb ik mijn bachelor binnen. Ik heb zojuist een mail gestuurd naar de heer Van Velthoven op welke wijze ik aan mijn verplichtingen voor rechtseconomie kan voldoen.

Ik ben zo ontzettend blij. Echt fantastisch dit!!
Gefeliciteerd!! Very Happy
Je weet het he, voor dat laatste vak kun je een mondeling aanvragen.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Nobility

Nobility

Leeftijd: 37
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Kreeft
Studieomgeving (BA): UL

Berichten: 315


BerichtGeplaatst: wo 21 jul 2010 6:40    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Gefeliciteerd, de buit is bijna binnen Very Happy
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Patricia20

Patricia20

Leeftijd: 37
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Weegschaal
Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL
Berichten: 554


BerichtGeplaatst: ma 26 jul 2010 20:18    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Het werkstuk voor rechtseconomie is geen kattepis. Het is ongeveer ter grootte van een bachelorscriptie. Gezien mijn masterkeuze gaat het over hoofdstuk Misdaad en straf en meer in het bijzonder over de legalisering van drugs vanuit efficiëntieoogpunt.

Pff dit is gelukkig het laatste. Na dit werkstuk verbrand ik recht en efficiëntie ritueel Laughing
_________________
Waar rechtspraak ophoudt, begint de oorlog.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Patricia20

Patricia20

Leeftijd: 37
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Weegschaal
Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL
Berichten: 554


BerichtGeplaatst: di 17 aug 2010 22:19    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Patricia20 schreef:
Het werkstuk voor rechtseconomie is geen kattepis. Het is ongeveer ter grootte van een bachelorscriptie. Gezien mijn masterkeuze gaat het over hoofdstuk Misdaad en straf en meer in het bijzonder over de legalisering van drugs vanuit efficiëntieoogpunt.

Pff dit is gelukkig het laatste. Na dit werkstuk verbrand ik recht en efficiëntie ritueel Laughing


Haha inmiddels heeft dat boek zijn laatste rustplaats gevonden in de papierbak op het KOG Very Happy
_________________
Waar rechtspraak ophoudt, begint de oorlog.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 8 van 9 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Tijden zijn in GMT + 2 uur


Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  



Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds