Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten?
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl
 
Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
VA loan rates ...
180-dagen rege...
reparatiehuwel...
Res Nullius ?
proces verbaal...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication


 
Het is nu vr 29 mrt 2024 1:41
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

PayPal en hun fratsen
Moderator: Moderator Team

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Pagina 1 van 1
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Och



Leeftijd: 57
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Ram


Berichten: 10


BerichtGeplaatst: di 28 feb 2012 19:49    Onderwerp: PayPal en hun fratsen Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ik had een account aangemaakt bij PayPal,vervolgens geld overlaten boeken van mijn bank naar PayPal.
De bedragen zijn gistere van mijn bank afgeschreven maar nog niet volledig op mijn PayPal account bij geschreven!!
Mijn account heb ik alleen maar aangemaakt om gemakkelijk een prive boekingen te doen,dus geen rare praktijken ofzo!!
Mijn vriendin heeft ook PayPal,ik heb een x bedrag naar haar PayPal gestort zij heeft het weer naar haar eigen rekening terug gestort.
Nu zul je denken niets mis mee,dat dachten wij dus ook tot dat mijn vriendin na haar overboeking van PayPal naar haar bank haar account op beperkt werdt gezet..
Het x bedrag werdt direct weer terug gezet op haar PayPal rekening...
Maar helaas is nu mijn account ook op beperking gezet,waarom is mij nog steeds een raadsel!!
Ik moest een bewijs van mijn adres uploaden wat ik gedaan heb maar ik heb daarna ook direct gebeld met PayPal.
Het ging hun om de bedragen die ik over wilde maken en werdt er gezegt dat het om product aankoop ging..wat niet het geval was zei ik het is een prive boeking!!
Na uitleggen dat er 3 bedrag van mijn bank zijn afgeschreven gisteren en dat ik dacht dat ik die wel vandaag alvast op mijn vriendins PayPal rekening kon storten en dat ik vond en nog steeds vind dat ik niets verkeerd doe werdt er gezegt dat er wel even naar gekeken werdt door de juiste afdeling!!
Maar ondertussen kan ik helemaal niet alles is dus gewoon geblokkeerd!!
Nu mijn vriendin,ook zij kan helaas niets ook bij haar is alles geblokkeerd ..
Bewijs van adres en bewijs van leven (zo noem ik het maar even) zijn geupload naar PayPal ze wilde bellen maar ze waren al dicht!!
Kennelijk hanteren ze een simpele telefoonbeleid van 8.00 uur tot 16.30 uur telefonisch te bereiken!!
Wat ik gewoon niet begrijp,is dat mijn vriendin en ik ons moeten gaan verantwoorden vanwege een aantal bedragen dat ik wil storten naar haar en zij het op haar rekening weer wil storten!!

Ik dacht altijd dat PayPal easy was en laag dreppelig maar helaas zijn wij er op een grove wijze achter gekomen dat dat niet het geval is!!
Wat kunnen wij nu doen?
Moeten wij een advocaat inschakkelen en eisen dat ons rekening van de beperking af wordt gehaald?
Of moeten wij doormiddel van een aangetekende brief eisen dat binnen een x aantal dagen ons beperking eraf wordt gehaald doen ze dat niet dan rechter?
Of moeten wij doormiddel van een incasso buro op ze afsturen zodat wij ons geld gewoon krijgen?
Bekijk profiel Stuur privé bericht
MarijnP



Leeftijd: 36
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Boogschutter
Studieomgeving (BA): EUR
Studieomgeving (MA): EUR
Berichten: 321


BerichtGeplaatst: di 28 feb 2012 20:11    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Als ik het goed begrijp speelt dit dus pas sinds gister?

Neem gewoon een chill pill en wacht een paar dagen, zodat Paypall de kans heeft uit te leggen wat er nou aan de hand is.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Och



Leeftijd: 57
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Ram


Berichten: 10


BerichtGeplaatst: di 28 feb 2012 20:18    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

MarijnP schreef:
Als ik het goed begrijp speelt dit dus pas sinds gister?

Neem gewoon een chill pill en wacht een paar dagen, zodat Paypall de kans heeft uit te leggen wat er nou aan de hand is.


Nee,dit speelt sinds vandaag!!
De kans?Vanmiddag hadden ze die kans om het uit te leggen,maar ben nog steeds geen steek wijzer!!!
En chillpill het gaat om ons zuurverdiende geld,daar mag je je toch best wel een beetje druk om maken vind je niet?
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Guthman



Leeftijd: 32
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Vissen
Studieomgeving (BA): HvA

Berichten: 436


BerichtGeplaatst: di 28 feb 2012 22:10    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Doe eens even rustig. Bij het aanmaken van je PayPal-account of daarna ben je akkoord gegaan met de Gebruikersovereenkomst voor PayPal-services:

https://cms.paypal.com/nl/cgi-bin/?cmd=_render-content&content_ID=ua/UserAgreement_full&locale.x=nl_NL

Lees artikel 10.2 van de Gebruikersovereenkomst voor PayPal-services eens door. Daar zul je lezen dat PayPal in haar recht staat met betrekking tot de beperkingen van de rekeningen in casu.

Het gebrek aan redelijkheid van de TS is onthutsend. De stellingen die hij poneert zijn abject en infaam.

Wat een gotspe.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
MarijnP



Leeftijd: 36
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Boogschutter
Studieomgeving (BA): EUR
Studieomgeving (MA): EUR
Berichten: 321


BerichtGeplaatst: di 28 feb 2012 22:40    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Quote:
En chillpill het gaat om ons zuurverdiende geld,daar mag je je toch best wel een beetje druk om maken vind je niet?


Ja hoor, ik kan je moeilijk verbieden je druk te maken. Als je maar niet denkt dat je er wat mee opschiet.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
dr.dunno



Leeftijd: 44
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Steenbok
Studieomgeving (BA): UU
Studieomgeving (MA): UU
Berichten: 774


BerichtGeplaatst: wo 29 feb 2012 14:25    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Een orale chillpill werkt blijkbaar niet. Mijn medisch advies is daarom om een rectale toedieningsvorm te proberen.

sinds vandaag twee tientjes op een paypal rekening geblokkeerd hebben staan en een advocaat willen inschakelen à EUR 250,00 ex per uur
_________________
Catapultum habeo. Isi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput tuum saxum immane!
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Och



Leeftijd: 57
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Ram


Berichten: 10


BerichtGeplaatst: zo 04 mrt 2012 19:14    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Uiteraard hebben wij die ook gelezen..maar aangezien wij niets verkeerd doen is een beperking overdreven!!


Guthman schreef:
Doe eens even rustig. Bij het aanmaken van je PayPal-account of daarna ben je akkoord gegaan met de Gebruikersovereenkomst voor PayPal-services:

https://cms.paypal.com/nl/cgi-bin/?cmd=_render-content&content_ID=ua/UserAgreement_full&locale.x=nl_NL

Lees artikel 10.2 van de Gebruikersovereenkomst voor PayPal-services eens door. Daar zul je lezen dat PayPal in haar recht staat met betrekking tot de beperkingen van de rekeningen in casu.

Het gebrek aan redelijkheid van de TS is onthutsend. De stellingen die hij poneert zijn abject en infaam.

Wat een gotspe.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Och



Leeftijd: 57
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Ram


Berichten: 10


BerichtGeplaatst: zo 04 mrt 2012 19:21    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ik denk dat jij je toon even een beetje moet matige dunno!!
Deze forum heet rechtenforum,en aangezien het MIJN RECHT is om informatie te vragen over mogelijke wettelijke middelen tegen PayPal doe ik dat dus ook!!
Jij hebt geen flauw idee over welke bedragen jij het hebt!!
En 250 euro per uur?Is dat minus de eerste half uur gratis ala kennismakingsgesprek of niet?
Precies lees je eerst in voordat je over advocaat kosten gaat hebben,wat trouwens helemaal niet jouw zorg is qua bedragen van een advocaat!!


dr.dunno schreef:
Een orale chillpill werkt blijkbaar niet. Mijn medisch advies is daarom om een rectale toedieningsvorm te proberen.

sinds vandaag twee tientjes op een paypal rekening geblokkeerd hebben staan en een advocaat willen inschakelen à EUR 250,00 ex per uur
Bekijk profiel Stuur privé bericht
StevenK
Moderator


Leeftijd: 51
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Boogschutter
Studieomgeving (BA): OU
Studieomgeving (MA): OU
Berichten: 4108


BerichtGeplaatst: zo 04 mrt 2012 19:24    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

En deze advocaat zet op een topic dat meteen al ontspoort een mooi slotje. Dat is mijn recht Wink
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Pagina 1 van 1

Tijden zijn in GMT + 2 uur


Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  



Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds