stellastarr
Leeftijd: 38 Geslacht: Sterrenbeeld:
Berichten: 1
|
Geplaatst: vr 26 okt 2007 19:25 Onderwerp: weigering opzeggen contract |
|
|
Hoi,
ik heb een probleem met mijn internetprovider,
ik zit al ruim 3 jaar bij dezelfde (speedlinq)
ik heb destijds na zo'n 3 maanden na aanvang van het abonnement via de site een nieuw modem aangevraagd, omdat de bijgelevederde niet goed werkte.
(Deze nieuwe werkte echter ook niet naar behoren en heb ik nooit gebruikt, maar dat terzijde)
Deze router zou 59,95 kosten en heb ik besteld en ontvangen,
alleen echter nooit een factuur, acceptgiro en het is ook niet automatisch geincasseerd...
Nu wou ik mijn contract laatst over laten nemen door een vriend waarmee ik in huis woonde omdat ik zelf ging verhuizen en hadden wij een contractovername-formulier ingevuld, ondertekend en opgestuurd.
De volgende betalingstermijn werd de betaling echter nog steeds van mijn rekening af geschreven,maar OOK van mijn vriend...Toen ik hier over op belde zeiden ze dat het contract niet over gezet kon worden omdat ik nog een rekening open had staan van het modem, dat dateerde uit maart 2005...
In mijn ogen kan dit allemaal niet kloppen, kan iemand me hier iets over vertellen?
want door bij beide rekeningen af te schrijven spreken ze zichzelf nogal tegen lijkt mij, want ze hebben blijkbaar wel IETS door gevoerd...maar hun beweren van niet...
Maar het belangrijkste, ze weigeren nu ook het contract op te willen zeggen tot ik deze rekening heb betaald, maar mogen zze hier nu nog wel aanspraak op maken na zo'n lange tijd?
mvg
nicky |
|