verzekering betaalt niet uit
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Laat alle berichten zien
Rechtenforum.nl -> Burgerlijk recht

#31:  Auteur: Volento Deo BerichtGeplaatst: zo 28 mei 2006 2:11
    —
tikSimone schreef:
Uhm ... ik vind Pim's reactie wel meevallen, hoor.


Ben ik niet met je eens. Tuurlijk is het voor hem balen en zijn verzekeringsmaatschappijen 'schoften', maar regels zijn regels en afspraken zijn afspraken. Om een verhaal/frustratie kwijt te kunnen hoeft men niet achter elke zin een uitroepteken te plaatsen op RF Confused

#32:  Auteur: Michèle BerichtGeplaatst: zo 28 mei 2006 12:58
    —
- Ten eerste: deze discussie hoort thuis in rechtshulp.

- Ten tweede: conclusie van deze discussie is dat de verzekering in zijn recht staat niet uit te betalen. Tenzij daar nog inhoudelijk wat aan toe te voegen valt, stel ik voor dit topic te sluiten.

- Ten derde: aan Pim, het is jammer als je niet te horen krijgt wat je wilt horen, maar als je verder nog wilt posten raad ik je aan je wat respectvoller uit te drukken richting onze leden.

#33:  Auteur: PimOvertoom BerichtGeplaatst: zo 28 mei 2006 16:06
    —
Quote:
- Ten derde: aan Pim, het is jammer als je niet te horen krijgt wat je wilt horen, maar als je verder nog wilt posten raad ik je aan je wat respectvoller uit te drukken richting onze leden.


Zoals al eerder gezegd geldt dat ook voor de reacties van de leden op mij. Maar daar zal je wel je ogen voor sluiten zo te zien!
Had in eerste instantie mijn excuses aangeboden maar als er vervolgens weer op mijn persoon wordt gespeeld houd het voor mij op hoor.

Maar goed dat is waarschijnlijk iets wat jullie niet willen zien.

Dat was het laatste wat ik kwijt wilde, en van mij mag je deze topic sluiten.



Rechtenforum.nl -> Burgerlijk recht

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Laat alle berichten zien
Pagina 3 van 3

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl