KvK registratie , huurdersovereenkomst
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Rechtshulp

#1: KvK registratie , huurdersovereenkomst Auteur: keesvlees BerichtGeplaatst: zo 01 sep 2019 11:30
    —
Sinds een tijd lig ik in de clinch met de KvK. Ik werk als ZZp'er vanuit de winkel van mijn vrouw, de verhuurder staat niet toe dat er een overeenkomst op mijn naam opgesteld wordt. De KvK wil het adres van de winkel van mijn vrouw niet registreren. Voorheen, bij eerdere verhuizingen, was dit nooit een probleem. Ik zou mij in kunnen laten schrijven op mijn woonadres maar dat wil ik niet (privacy, spam) en het zou ook niet correct zijn, ik werk immers niet vanuit huis.

Ik heb het vereiste van het overleggen van een huurovereenkomst nergens terug kunnen vinden, kan iemand mij verder helpen?

#2:  Auteur: bona fides BerichtGeplaatst: zo 01 sep 2019 16:59
    —
Kopie huurcontract en een door jou en je vrouw ondertekende verklaring dat je op dat adres je bedrijf uitoefent?

#3:  Auteur: keesvlees BerichtGeplaatst: di 03 sep 2019 11:29
    —
De KvK neemt hier helaas geen genoegen mee.

#4:  Auteur: bona fides BerichtGeplaatst: do 05 sep 2019 0:00
    —
Wat stelt de KvK dan voor?

Is de KvK van mening dat het "niet mogelijk" is om een bedrijf uit te oefenen vanuit een winkel die gehuurd wordt door je vrouw? Is dat illegaal? Tegen welke wettelijke regeling zou dat ingaan?

Snapt de KvK dat je nu eenmaal geen door jou ondertekend huurcontract kunt overleggen als jij de huurder niet bent?

Vraag anders hoe je dit kunt escaleren of waar je een klacht kunt indienen.



Rechtenforum.nl -> Rechtshulp

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl