Forumbeheerders
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Rechtshulp

#1: Forumbeheerders Auteur: Anna-D BerichtGeplaatst: do 26 apr 2018 7:02
    —
Mogen forumbeheerders zelf hun eigen beleid bepalen en ook hoe ze deze (individueel) toepassen?

Daarmee doel ik dus ook op het feit dat het beheer eventueel niet ieder individu gelijk bejegend/behandeld.

#2: Re: Forumbeheerders Auteur: bona fides BerichtGeplaatst: do 26 apr 2018 23:07
    —
Anna-D schreef:
Mogen forumbeheerders zelf hun eigen beleid bepalen en ook hoe ze deze (individueel) toepassen?

Daarmee doel ik dus ook op het feit dat het beheer eventueel niet ieder individu gelijk bejegend/behandeld.

Voor de geloofwaardigheid van een forumbeheerder is het natuurlijk beter als de eigen "huisregels" van het forum enigszins consistent worden toegepast. Maar ik geef je niet zo heel veel kans als je de rechter vraagt om in te grijpen op een forum waar de beheerder niet geheel objectief te werk lijkt te gaan (tenzij het gaat om berichten waarvan de niet-verwijdering onrechtmatig of zelfs strafbaar is).

Als het om een serieus forum gaat waar de zaak een beetje uit de hand lijkt te lopen, kan ik mij voorstellen dat de beheerder het belangrijker vindt om de gemoederen snel tot bedaren te brengen dan om iedereen geheel "eerlijk" te behandelen (waar toch geen overeenstemming over zal kunnen worden bereikt).



Rechtenforum.nl -> Rechtshulp

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl