Niet de biologische vader
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Burgerlijk recht

#1: Niet de biologische vader Auteur: Stefan van Hoof BerichtGeplaatst: do 22 jun 2017 13:01
    —
Ik ben er via dna onderzoek achter gekomen dat ik niet de vader ben van het kind wat ik erkend heb. Het is van een Filipijnse vrouw en heb zowel in Nederland als daar het kind erkend. Kan iemand me misschien de nodige informatie geven hoe ik dit terug kan draaien/ongeldig kan verklaren in de Filipijnen. In Nederland ben ik hiermee geholpen door www.nurecht.nl dus hier weet ik wat ik precies moet doen. [/b]

#2: Re: Niet de biologische vader Auteur: Stefan van Hoof BerichtGeplaatst: do 22 jun 2017 13:12
    —
Stefan van Hoof schreef:
Ik ben er via dna onderzoek achter gekomen dat ik niet de vader ben van het kind wat ik erkend heb. Het is van een Filipijnse vrouw en heb zowel in Nederland als daar het kind erkend. Kan iemand me misschien de nodige informatie geven hoe ik dit terug kan draaien/ongeldig kan verklaren in de Filipijnen. In Nederland ben ik hiermee geholpen door www.nurecht.nl dus hier weet ik wat ik precies moet doen. [/b]



Rechtenforum.nl -> Burgerlijk recht

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl