Model KNB gezocht - help
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Notariaat

#1: Model KNB gezocht - help Auteur: BernieC BerichtGeplaatst: do 06 feb 2014 20:17
    —
Hallo,

Ik zoek een model van de KNB voor het opmaken van een verklaring van erfrecht. Het liefst een model van 2005 of ervoor. Wie kan mij hieraan helpen?

#2: Re: Model KNB gezocht - help Auteur: FlyingDutchman BerichtGeplaatst: do 06 feb 2014 20:28
    —
BernieC schreef:
Hallo,

Ik zoek een model van de KNB voor het opmaken van een verklaring van erfrecht. Het liefst een model van 2005 of ervoor. Wie kan mij hieraan helpen?


Heb je al eens op NotarisNet gekeken? Indien je daar geen toegang toe hebt (heb je niet voor het model betaald en) ben ik erg benieuwd waarom je het vraagt.

#3:  Auteur: BernieC BerichtGeplaatst: do 06 feb 2014 20:34
    —
Nee,daar heb ik helaas geen toegang toe. Ik heb hem nodig als productie bij de Rechtbank. Maar dan wel een model uit 2005 of ervoor.

#4:  Auteur: BernieC BerichtGeplaatst: vr 07 feb 2014 9:04
    —
Niemand?

Kan iemand mij aub aan een model VvE van de KNB helpen zoals gebruikt in 2005, 2004 of 2003 ?

pb alsjeblieft.

#5:  Auteur: BernieC BerichtGeplaatst: ma 10 feb 2014 15:34
    —
UPDATE:

Ik krijg geen model van de KNB beschikbaar gesteld omdat daar "auteursrecht" op zou zitten. Dat kan wel zo zijn, op veel foto's en leesboeken zit ook een auteursrecht, echter dat is toch geen reden om deze niet te mogen gebruiken in een rechtszaak als productie?

Wie kan mij evengoed aan het model helpen?



Rechtenforum.nl -> Notariaat

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl